۷۵۲۰۸۴
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

حاجیلو: خودم را سرپرست استقلال نمی‌دانم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:من خودم را سرپرست استقلال نمی‌دانم بلکه سکونشین هستم همیشه خودم را یک هوادار می‌دانم و مردم هم هنوز به من می‌گویند اصغر با تعصب.

خبرگزاری فارس: اصغر حاجیلو درخصوص انتخابش به عنوان سرپرست تیم استقلال گفت: در ابتدا باید از آقای فتحی تشکر کنم که این حکم را به من داد. می خواهم درمورد او حرف بزنم اما نه به خاطر اینکه به من حکم داده بلکه به این خاطر که فتحی یک استقلالی قدیمی است.

وی افزود: شاید برخی از هواداران استقلال یادشان نباشد اما فتحی همان کسی است که یکبار حکم کمیته انضباطی را به نفع استقلال صادر کرد! برخی‌ها نمی‌دانند فتحی چقدر استقلالی است و درموردش قضاوت می‌کنند اما از وزیر ورزش ممنون هستم که یک استقلالی را بالای سر این باشگاه گذاشت و انصافا زمانی که فتحی در استقلال نبود مرتب سراغ پیشکسوتان را می گرفت و هوای آنها را داشت.

وی تاکید کرد: با حضور فتحی تاریخ جدیدی در استقلال رقم می‌خورد و من معتقدم او در این باشگاه حق آب و گل دارد بعد از فتح‌الله زاده و واعظ آشتیانی به عنوان مدیران موفق استقلال فتحی چهره‌ای شناخته شده است که انصافا کارش را خوب انجام می‌دهد.

حاجیلو با اشاره به نقش هواداران استقلال در آینده این تیم گفت: همین ابتدای صحبت‌هایم باید بگویم که من خودم را سرپرست استقلال نمی‌دانم بلکه سکونشین هستم همیشه خودم را یک هوادار می‌دانم و مردم هم هنوز به من می‌گویند اصغر با تعصب. خیلی وقت‌ها که همه از استقلال انتقاد می‌کردند من سکوت کردم و در واقع به تیمم پشت نکردم چون وقتی بیرون نشسته‌ای انتقاد کردن شاید کمی راحت باشد اما وقتی به داخل مجموعه می‌آ‌یی شرایط فرق می‌کند.

حاجیلو در ادامه صحبت‌هایش به فارس گفت: شرایط این روزهای استقلال من را یاد دو اتفاق و رویداد در قدیم می‌اندازد که دوست دارم هواداران این موضوع را بدانند اولین بار در زمانی رخ داد که بازیکنانی مثل علی جباری که لقب سلطان را در استقلال داشتند از این باشگاه رفتند و تیم خالی از بازیکن شد. آن زمان رایکوف مربی استقلال بود. وقتی این نفرات از استقلال رفته بودند همه گفتند استقلال تمام شد ولی مجددا تیم با جگیچ کار را شروع کرد و در همان سال پرسپولیس را با نفراتی سرشناس مثل علی پروین و محمد صادقی شکست دادیم.

وی افزود: بعد از انقلاب هم نفرات زیادی از استقلال جدا شدند درست مثل حسن روشن، مصطفی مسلمی، سعید باغ‌وردانی و ... اما استقلال باز هم به کارش ادامه داد. در آن سال مرحوم پورحیدری ، شاهرخ بیانی را به استقلال آورد و نفرات بعدی به تیم اضافه شدند و تیم سرپا شد. احساس می‌کنم در این مقطع چیزی که فراموش شده خود هوادار استقلال است.

وی ادامه داد: این هوادار استقلال است که ستاره درست می‌کند و من می‌خواهم به آ‌نها بگویم نترسند که تیم‌شان جوان شده است. افتخار می‌کنم در این شرایط به استقلال آمدم و با وجود اینکه زمانی در تیم ملی نونهالان ،‌تیم ملی امید و سه سال در تیم ملی بزرگسالان حضور داشتم به این مملکت خدمت کردم اما این حضور من در استقلال با همه آن خدمت‌ها متفاوت است.

حاجیلو افزود: هواداران استقلال من را در خیابان می‌بینند و می‌گویند ما دلهره داریم اما من ترس و دلهره‌ای ندارم. شما بودید که امید ابراهیمی را بهترین بازیکن جام جهانی کردید و امسال نورافکن و مجید حسینی را ساختید. همین رضا آذری که جمعه در ترکیب استقلال بازی کرد با نیم متر قد در تیم نونهالان استقلال شاگرد من بود. پس هوادار نترسد و از تیمشحمایت کند.

سرپرست جدید استقلال درخصوص اینکه به جای نصرالله عبداللهی در ادامه فعالیت می‌کند گفت: عمونصی بزرگ من است و چون در استقلال کار زیاد است قرار است به عنوان مدیر فنی کار کند به همه هم در باشگاه کمک می‌کند. فتحی خواسته با این کار آرامش به استقلال برگرد. من فقط این را می‌گویم که از هیچ چیزی نمی‌ترسم و اصلا دلهره‌ای ندارم. فقط زمانی می‌ترسم که هوادار در خیابان بگوید ما دیگر استقلالی‌ نیستیم. این موضوع من را می‌رنجاند اما من به هوادار استقلال می‌گویم امید نورافکن با ۱۲۰ هزار تومان از شهر ری شاگرد مکتب استقلال شده و حالا ببینید او کجاست. پس شما نترسید و از تیم حمایت کنید مطمئن باشید کار به خوبی پیش می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخ

    • آبی رنگ عشقه

      با تعصب تاجی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج