۷۵۲۱۵
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

خانم ها! تیپ تازه‌ای از خودتان ارائه دهید

چیدمان درست لباس و ترکیب مناسب آن یا بهتر است به زبان خودمان بگوییم اینکه «چی‌رو با چی بپوشیم» همانقدر مهم است که انتخاب لباس مهم است. گاهی انتخاب‌های ما به تنهایی انتخاب‌های خوب و اتفاقا مناسبی هم هستند.

خانم ها! تیپ تازه‌ای از خودتان ارائه دهید
مجله زندگی ایده آل: چیدمان درست لباس و ترکیب مناسب آن یا بهتر است به زبان خودمان بگوییم اینکه «چی‌رو با چی بپوشیم» همانقدر مهم است که انتخاب لباس مهم است. گاهی انتخاب‌های ما به تنهایی انتخاب‌های خوب و اتفاقا مناسبی هم هستند اما وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند ما را از هدف اصلی یعنی رسیدن به ظاهری ایده‌آل دور می‌کنند. در حقیقت جزئیات پوشش ما درست مثل یک پازل است که باید درست در کنار هم قرار بگیرند تا همه چیز جفت‌وجور شود. این دقیقا همان اتفاقی است که در تغییر ظاهر این شماره افتاده است مهسا ترابی گودرزی از خوانندگان همیشگی ایده‌آل از گروه لونالون خواسته بود تا اشتباهات احتمالی او در سبک پوشش را برطرف کنند، با تاکید بر این نکته که مانتو یعنی بخش اصلی پوشش او باید ثابت باقی می‌ماند. بنابراین در این تغییر سبک شما یک دست لباس را با دو چیدمان متفاوت می‌بينید؛ یکی از روی سلیقه شخصی و دیگری به قاعده و با درنظر گرفتن اصول و فوت و فن ترکیب رنگ و مدل. فراموش نکنید انتخاب لباس و چیدمانی که ما برای پوشش‌مان انتخاب می‌کنیم می‌تواند تغییرات قابل توجهی در ظاهر ما ایجاد کند، اصلا می‌تواند به برداشت دیگران از شخصیت درونی ما سمت و سو بدهد. گروه استایلیست‌های لونالون در کنار ما و شما هستند تا قواعد و اصول صحیح این تغیيرات را مورد بررسی قرار دهند.

زیر ذره‌بین!

محور اصلی این ترکیب مانتوی انتخابی خانم ترابی است چون قرار است این مانتو در هر حالت ثابت بماند. بنابراین سایر اجزای پازل یا بهتر است بگوییم انتخاب‌های دیگر باید هماهنگ با این مانتو انتخاب شوند.

خانم ها! تیپ تازه‌ای از خودتان ارائه دهید

این مانتو به خاطر رنگ، طرح، جنس و بافت پارچه‌ای که برای آن انتخاب شده یک مانتوی غير رسمي است. بنابراین یکی از ایرادهای اساسی این چیدمان انتخاب کیف و کفش رسمی برای آن است.

مانتو به‌عنوان اصلی‌ترین بخش پوشش نقطه تعیین‌کننده سبک پوشش شماست. بنابراین برای اینکه تعریف درستی از پوشش خودتان ارائه بدهید قبل از هرچیز به مانتوی انتخابی‌تان فکر کنيد؛ نکته‌ای که در این ترکیب مورد توجه قرار نگرفته است!

رفتن سراغ یک کفش رسمی پاشنه بلند آن هم وقتی پای یک مانتوی غير کلاسيک در میان است، از اشتباهات اساسی این پوشش است. درست مثل اینکه یک قطعه پازل را اشتباه روی صفحه اصلی قرار بدهید! همین‌جا و برای همیشه این نکته را به خاطر بسپارید که هرگز نباید با مانتوی اسپرت، کفش پاشنه بلند آن هم با ظاهری کاملا رسمی بپوشید.

انتخاب روسری به طور کلی مردود است! روسری معمولا باید با یک مانتوی رسمی هماهنگ شود نه وقتی که قرار است یک مانتوی غير کلاسيک بپوشیم! انتخاب رنگ آن هم ایراد دیگری است که نباید از آن غافل ماند. رنگ آبی روشن باعث شده که ظاهر خانم ترابی سرد و بی‌روح به نظر بیاید.

درست انتخاب کنید

ترکیبی که در این تصویر می‌بينید چیدمان جدیدی است که لونالون با توجه به تاکید خانم ترابی روی ثابت ماندن مانتوی انتخابی‌ و با استفاده از لباس​هاي خود او برايش درنظر گرفته است؛ چيدماني کاربردي و مناسب روز.

اولین قدم برای رسیدن به چیدمانی درست پیشنهاد یک رنگ مناسب برای این پوشش است. رنگ غالب این پوشش رنگ خردلی است که برای بهتر به نظر آمدن آن و از بین بردن یکنواختی که در این رنگ وجود دارد باید با انتخاب یک رنگ بجا، در آن برش رنگی مناسبی ایجاد کرد. رنگ زرشکی علاوه بر هماهنگی با فصل، برش لازم را هم در پوشش او به‌وجود آورده است.

کفش تخت آن هم به رنگ قهوه‌ای رنگی گرم، جایگزین انتخاب قبلی خانم ترابی شده است تا قطعات پازل پوشش او به درستی در کنار هم قرار بگیرند.

خانم ها! تیپ تازه‌ای از خودتان ارائه دهید

شال جایگزین روسری انتخابی خانم ترابی شده تا هارمونی لازم با مانتوی اسپرت او را داشته باشد. طراحی این مدل (به صورت یک دایره‌ بسته) به شما اجازه می‌دهد که طوری شال‌تان را ببندید که از انداختن شال گردن هم کاملا بی‌نیاز شوید! رنگ انتخابی برای آن هم علاوه بر هماهنگی با فصل هارمونی لازم با رنگ مانتوی او را دارد.

در این ترکیب ایرادهای آرایش چهره هم برطرف شده‌است. رنگ پوست هماهنگ با استخوان‌بندی صورت ۲‌درجه روشن‌تر شده (قاعده بر این است که در صورت‌هایی با استخوان‌بندی ریز نباید از فن‌تیره استفاده شود). ابروها در قسمت تاج به هم نزدیک بودند و در نتیجه نامتعادل که این عدم‌تعادل برطرف شد. برای ازبین بردن گودی و پف چشم از رنگ روشن استفاده شده بود در حالی که برای اصلاح این ایراد یعنی از بین بردن گودی باید از یک رنگ روشن همراه با رنگ گرمی که به رنگ پوست نزدیک است استفاده شود. به طور کلی در خودآرایی قبلی صورتی تخت داشتیم به طوری که حجم گونه و فک کمتر دیده می‌شد اما در ظاهر جدید این ايرادها برطرف شدند.

قاعده انتخاب کیف و کفش یک رنگ، قاعده‌ای نیست که دست شما را در انتخاب‌های‌تان ببندد. به همین دلیل هم لونالون سراغ کیف و کفش یک رنگ در این ترکیب نرفته است. انتخاب رنگ گرم زرشکی برای کیف هم باعث می‌شود که یکنواختی رنگ خردلی از بین برود چون کیف روی سطح مانتو قرار می‌گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • baran

      افتضاح بود

    • بدون نام

      میشه تو خیابون به جای شلوار جوراب شلواری پوشید آخه؟؟؟؟؟ گشت ارشاد چی میشه پس؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه گشت نباشه می پوشی؟

      • بدون نام

        حالا شاید خواست بپوشه

      • بدون نام

        ینی جوراب شلواری بهتر از شلوار ۹۰نیست؟

    • بدون نام

      تصور كن اينجوري لباس بپوشي و با اين ناز و ادا بري تو خيابون!هيچي ديگه

    • قلی

      ایشهههههههههههه

    • بدون نام

      بهبهبهبهبهبه

    • بدون نام

      یعنی بدتر از این نمیشد ست کرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج