۷۵۲۲۰۴
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

باغ وحش مشهد، قتلگاه حیوانات؟

معاون اجتماعی دادستان مشهد گفت: پس از کشف ۴ تخته پوست و ۴ جمجمه ببر در باغ وحش وکیل آباد مشهد در روز‌های گذشته، روز گذشته کارشناسان خبره‌ای برای بازرسی به باغ‌وحش مشهد اعزام شده و در بازرسی‌های خود از داخل یکی از انبار‌های باغ وحش دو تخته دیگر از پوست یوزپلنگ کشف کردند.

خبرگزاری مهر: معاون اجتماعی دادستان مشهد گفت: پس از کشف ۴ تخته پوست و ۴ جمجمه ببر در باغ وحش وکیل‌آباد مشهد در روز‌های گذشته، روز گذشته کارشناسان خبره‌ای برای بازرسی به باغ‌وحش مشهد اعزام شده و در بازرسی‌های خود از داخل یکی از انبار‌های باغ وحش دو تخته دیگر از پوست یوزپلنگ کشف کردند.

کارشناسان دام‌پزشکی به محل اعزام شدند و در گزارش آن‌ها آمده که شرایط بهداشتی باغ وحش برای نگهداری حیوانات مناسب نیست و حتی دارو‌هایی که چندین سال قبل تاریخ آن‌ها منقضی شده است نیز از این باغ وحش کشف شد.

مسئولان محیط زیست در واکنش به این اخبار، مرگ این ببر‌ها را طبیعی و مربوط به گذشته دانسته بودند که به مسئولان محیط زیست نیز اطلاع داده شده بود.

باغ‌وحش مشهد، قتلگاه حیوانات؟

معاون اجتماعی دادستان مشهد گفت: پس از کشف ۴ تخته پوست و ۴ جمجمه ببر در باغ‌وحش وکیل‌آباد مشهد در روز‌های گذشته، روز گذشته کارشناسان خبره‌ای برای بازرسی به باغ‌وحش مشهد اعزام شده و در بازرسی‌های خود از داخل یکی از انبار‌های باغ وحش دو تخته دیگر از پوست یوزپلنگ کشف کردند.

به گزارش مهر کارشناسان دام‌پزشکی به محل اعزام شدند و در گزارش آن‌ها آمده که شرایط بهداشتی باغ وحش برای نگهداری حیوانات مناسب نیست و حتی دارو‌هایی که چندین سال قبل تاریخ آن‌ها منقضی شده است نیز از این باغ وحش کشف شد.

مسئولان محیط زیست در واکنش به این اخبار، مرگ این ببر‌ها را طبیعی و مربوط به گذشته دانسته بودند که به مسئولان محیط زیست نیز اطلاع داده شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مونیک

      واقعا خجالت اوره ...اگه عرضه ندارین ۴ تا حیوون زبون بسته رو نگه دارین لااقل بفرستین جایی که شرایط نگهداری این زبون بسته ها رو داشته باشه من باغ وحش یکی از شهرهای نزدیک کاشان رو دیدم فک کنم قمصر بود.. واقعا لذت بردم از تمیزی و زیبایی چون توسط بخش خصوصی اداره میشد ...اما باغ وحش وکیل اباد واقعا کثیفه و نامرتب .شیر های زبون بسته زیر افتاب داغ رمق ندارن نعره بکشن ....

    • بدون نام

      احتمالاًاین حیوانات یواشکی درکنسرتهای غیرمجاز شرکت میکردند، به همین خاطر پوستشونوکندند..

    • بدون نام

      من رفتم...واقعا کثافت خونه است.....اصلا به حیوانات رسیدگی نمیکنند...خدالعنتتون کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج