۷۵۲۲۱۴
۲۸ نظر
۵۲۴۶
۲۸ نظر
۵۲۴۶
پ

دعوای پدر زن و داماد، جانِ نوه ۳ ساله را گرفت

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ماجرای قتل دختربچه سه ساله خوزستانی در مشهد را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا: بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ماجرای قتل دختربچه سه ساله خوزستانی در مشهد را تشریح کرد.

کاظم میرزایی در خصوص این حادثه اظهار کرد: متهم این حادثه که مردی ۲۳ ساله است چند روز پیش به همراه همسر، فرزند سه ساله، پدر خانم و برادر خانم خود ازخوزستان برای مسافرت به مشهد آمده بودند و در خانه عمه خانم خود اقامت داشتند.

وی با اشاره به اینکه «حادثه ساعت یک بامداد پنجشنبه شب گذشته اتفاق افتاده است».

ادامه داد: این خانواده آن شب می‌خواستند بروند پارک که پدر خانواده می‌گوید نجمه دختر شیطان و شری است و او را به پارک نبریم. پدر خانم متهم به این موضوع معترض می‌شود و می‌گوید بگذار نجمه به پارک برود. همین موضوع باعث می‌شود این دو نفر با هم دعوا کنند.

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد عنوان کرد: صاحب منزل، متهم را به بیرون هدایت می‌کند که دعوا بالا نگیرد، اما وقتی متهم برمی‌گردد دوباره دعوا شروع می‌شود. صاحب منزل بین این دونفر که درحال حمله به هم بوده‌اند، قرار می‌گیرد.

متهم با چاقویی قصد ضربه زدن به پدر همسر خود را داشته که صاحب منزل تیغه چاقو را در هوا می‌گیرد و خون از دست صاحب‌خانه سرازیر می‌شود.متهم چاقو را از دست او می‌کشد در این بین گویا چاقو با نجمه، فرزند سه ساله متهم برخورد می‌کند و بچه روی زمین می‌افتد.

میرزایی ادامه داد: پدربزرگ با صاحب منزل می‌خواهد بچه را به سمت مرکز درمانی برساند که متهم از پشت سر به پدر همسرش با چاقو دو ضربه وارد می‌کند و می‌گوید بچه‌ام بخاطر تو چاقو خورده است.در نهایت نجمه فوت می‌کند اما خطر از پدر همسر متهم رفع شده و او همچنان در بیمارستان بستری است.

وی بیان کرد: متهم در اظهاراتش گفته من ناآگاه این کار را کردم و وقتی با پدرزنم درگیر شدم ندیدم بچه زیر و دست و پای من ایستاده است. ما باید این موضوع را بررسی کنیم. متهم می‌گوید قتل غیر عمد بوده اما باید در تحقیقات این موضوع ثابت شود.

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در خصوص اینکه متهم چاقو همراه خود و همچنین مصرف مواد داشته یا خیر تصریح کرد: متهم مصرف مواد نداشته و آدم سالمی است.

او در اظهاراتش گفته چاقو را از روی اپن آشپزخانه برداشته اما در تحقیقات ما یک نفر عنوان کرده که او چاقو را از چمدانش برداشته است. این موضوع همچنان نیاز به بررسی دارد.

میرزایی در خصوص میزان جرم متهم عنوان کرد: در قتل عمد پدری که فرزندش را کشته باشد قصاص صورت نمی‌گیرد و فقط دیه و جنبه عمومی دارد. در قتل غیر عمد هم پس از تحقیقات، رای را دادگاه صادر خواهد کرد. با توجه به اینکه تحقیقات این پرونده همچنان ادامه دارد نمی‌توان در این خصوص اظهار نظر کرد.

وی در خصوص روند رسیدگی به پرونده در مشهد یا خوزستان گفت: با توجه به اینکه محل وقوع جرم در مشهد بوده در همین جا رسیدگی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در قتل عمد توسط پدر قصاص صورت نمیگیرد...

      پاسخ ها

      • مریم

        ..... همین مردک چند وقت دیگه باز ادم میکشه

      • بدون نام

        میاد بیرون خانواده همسر رو به گلوله میبنده
        حالا ببینین

    • حقیقت

      واقعا متاسفم

    • باران

      وای طفلی بچه خاک تو سرپدر روانیش بکنن عوضی وروانی رو اعدام کنید حالا دیده بچه افتاده بازم دست بردار نبوده

      پاسخ ها

      • محمد

        ای خدا خودت رحم کن آخه این کثافتا را آیا میشه اسمشون را آدم گذاشت مثلا رفتی زیارت که یخورردت احساس ادمیت کنی .خاک بر سرت کنه چطوری با احساس مردم بازی میکنن .دیه وقصاص چه فایده داره دوخانواده را نبود کردی من که موندم چی:چی میخود بشه.

    • شش ساله شمال

      اخه چخبره.خدایاخودت برسان

    • بدون نام

      مرگ عصبانیتش یک عمرعذاب وجدان انسان ها باید خشم خود را کنترل کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وجدان کجا بود
        دیگه وجدانی باقی نمونده که عذابی داشته باشه

    • بدون نام

      خاک برسرشون چه اتفاقایی میفته اخه بچه رااین وسط چه‌گناهی داره

    • نگار

      نجمه ی عزیزم پدرت لیاقتت رو نداشته تو رو آورده مسافرت ولی خواسته پارک نبره پرواز کردی و رفتی و چ خوب کردی وجدان پدر نامردتو تا ابد گرفتار کردی گلم روحت شاد من خیلی برایت اشک ریختم جگرم آتیش گرفت خدا از پدرت نگزره

    • نسیم

      ای جاااان بیچاره بچه

    • بدون نام

      ... چون پدر بچه و قیم به حساب می یاد نباید اعدام بشه خدا مرگ تون بده با این قانون تون مادر اون بچه باید اون مرتیکه رو بکشه کسی که حرمت بزرگتر رو نگه نمی داره تازه مثل حیوان وحشی با چاقو حمله می کنه اون بچه چه گناهی داشته که باید توسط پدر کثیفش کشته می شده...

    • راستگو

      این مرد را به خاطر اینکه سر موضوعی کوچکی چاقو کشیده وادم کشته باید قصاص کرد این نامرد عوضی را خاک برسرت کودک باید کودکی کند بازی کند یا نه بی رحم

    • بدون نام

      قانون از این مزخرف تر ندیدم به خدا.به چه حقی یه ادم میتونه بچشو بکشه و قصاص نشه؟مگه نعوذبالله خداست که همچین حقی داشته باشه

    • بدون نام

      یا خدا, حالا این مصرف مواد نداشته و سالم بوده, معنی سالم رو هم فهمیدیم, واسه اینکه بچش نره پارک قتل عام راه انداخته, خدایا به فریادمون برس

    • بدون نام

      واقعا قانون مسخره ای است که قاتل عمدی چون پدر است قصاص نشود

    • بدون نام

      طفل معصوم ....
      حکمت این بود که بیش ازین در کنار اون پدر روانی و بی وجدان زندگی نکنی و بری ... چه بسا که با رنجها و استرسهای فراوان از کودکی به جوانی می رسیدی و اون موقع دستش به خون تو آلوده میشد ....

    • تنهاخدا

      یعنی چی که قتل عمدقصاص نداره چون پدره باشه مگه چون پدرشده میتونه راحت بچه اشوبکشه بعدبخواددیه بده ..

    • شاهین آواره

      مریض های روانی همشون باید اعدام بشن بچه چه گناهی داره

    • بدون نام

      مرتیکه نره غول میخواسته پارک بره بچه رو بذاره خونه
      اینها انسانن؟
      اخه میخواستی بچه رو بذاری خونه بری پارک چه غلطی بکنی

    • حقگو

      چندتا نکته برترین ببخشید: اول که چاقو ، چاقوی اشپزخانه نبوده و شبیه نیمچه بوده، دوم درگیری وبگو مگو ساعت دوازده و قبلتر صورت میگرد و نرسیده به یک بامداد دختر کوچولو روی تخت اورژانس بوده ، سوم چه پدر بزرگی که اونجا بدون لحظه درنگ و یا دعوا نجمه را بغل کرده و با اینکه از پشت دو ضربه شدید میخوره باز خودش بچه را به کوچه و با ماشین صاحبخانه به بیمارستان میرسونه ، چهارم این پدر اشغال پدر زنش که اینقدر ایثار گر بوده وفقط گفته بگذار بریم در نزدیکی شهرک بهشتی( عربها) کمی بازی کنن وقرار بر تنها رفتن نبوده! نجمه قربانی خشم وجهالت پدر شد و اسمانی اما برخی جوسازی مثل همیشه را رها نمیکنند و ساعت خروج را ۳ بامداد و گفتند این وقت رفتن به تفریح است .من موندم تفاوت اخرشب وبعداز شام ایا سه بامداد میشود ؟ پس در گفتار انها باید تودهنی زد .این پدر یاغی کثافتی بیش نیست چون چاقوی همراش اول حمله میکند که صاحبخانه روی هوا میگرد ولی این نامرد اجازه رها کردن چاقو توسط صاحبخانه را نمیدهد و با قدرت بیشتر میکشد ! دلم میسوزه که گزارش هم به نفع پدر کثیف نوشته شده درحالی که پدر بزرگ نجمه یک دنیا عشقه داشته که با خنده نجمه شاد میشه و بقیه نوه هاش. عذاب وجدان تاابد همراه این پدر یاغی .

    • رز

      خخخخ دو گرگ نر وحشی طفلک بچه کاش همدیگررو میکشتن مگه داماد اینقدر پرو میشه واسه همینه که کتک خور خانما شدید از بس پروید خخخخ

    • بدون نام

      رز به احترام پدر بزرگ که پیرمرد هست خجالت بکش اسم گرگ ونر و تمام کن !فک کنم اطرافیانت مقصر باشند

    • بدون نام

      نجمه طفل معصوم رفت و راحت شد از دست این پدر وحشی این پدر در اینده این بچه رو عذاب های بیشتری میداد

    • Hiissss

      خااااک بر سرررش حقش اعدامه

    • بدون نام

      من مطمئنم که پدره از اول دوست نداشته دختر داشته باشه وگرنه چه دلیلی داره بگه دخترم پارک نیاد؟ از دختر داشتن ناراحت بوده.همین

    • بدون نام

      لطفا این خانواده رو منقرض کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج