۷۵۲۲۵۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

حاجیلو: استقلال دوباره اوج می‌گیرد

اصغر حاجیلو، پیشکسوت استقلال روز گذشته به‌عنوان سرپرست جدید تیم استقلال تهران منصوب شد.

روزنامه فرهیختگان: اصغر حاجیلو، پیشکسوت استقلال روز گذشته به‌عنوان سرپرست جدید تیم استقلال تهران منصوب شد. او که پیش از این تجربه حضور روی نیمکت آبی‌ها را داشته، معتقد است به‌زودی روز خوب آبی‌ها فرا خواهد رسید در این بین باید هواداران حمایت خود را همچون گذشته از این تیم انجام بدهند. گفت‌وگوی «فرهیختگان» با سرپرست جدید استقلال را در ادامه می‌خوانید.

از حضورتان به‌عنوان سرپرست استقلال صحبت کنید.

از لطف دوستانم در باشگاه استقلال تشکر می‌کنم که این سمت را به بنده دادند من بیش از این در این پست سرپرستی مشغول به کار بودم و با فضای آن آشنایی کامل دارم ما دوستی قدیمی با آقای فتحی در باشگاه استقلال داریم و هــــــدف‌مان کمک به استقلال است. البته جا دارد از دوست خوبم نصرا... عبداللهی نیز رخصت بگیریم که پیش از این در این سمت مشغول به کار بود.

خیلی‌ها معتقدند شرایط استقلال این روزها بحرانی است؟

باید بگویم تیم دچار تغییر و تحول شده و نیاز به زمان دارد تا کادر مدیریتی و فنی با یکدیگر هماهنگ شوند. مطمئن باشید شرایط استقلال این‌گونه نخواهد ماند و قطعا در آینده روزهای اوج استقلال فرا خواهد رسید.

اما هواداران استقلال در اولین بازی این تیم اعتراض‌هایی داشتند!

به نظر من هوادار صاحب اصلی باشگاه است و آنها همیشه نگران نتایج تیم هستند، اما من به‌عنوان کوچک‌ترین عضو باشگاه استقلال به آنها می‌گویم شرایط تغییر خواهد کرد و همیشه این‌گونه نخواهد ماند.

استقلال در نـــــــقل و انتقالات بازیکنان زیادی چون تیام، جباروف، امید ابراهیمی و نورافکن را از دست داد. اوضاع را چطور می‌بینید؟

همه این بازیکنان فصل گذشته تاثیرگذار بودند اما شرایط طوری پیش رفته که آنها برای آینده فوتبالی خود تصمیم بگیرند، اما مطمئن باشید استقلال متکی به یک یا دو بازیکن نیست و به‌زودی بازیکنان باکیفیتی جذب تیم خواهند شد. کاری می‌کنیم که خلأ این بازیکنان در استقلال احساس نشود.

این هفته استقلال یک بازی سخت مقابل ذوب‌آهن در پیش دارد.

بازی کردن در اصفهان همیشه سخت است آن هم به خاطر اینکه ذوب‌آهن همیشه مقابل تیم‌های بزرگ فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد. آنها اولین بازی خانگی‌شان است و به دنبال برد هستند، ما هم می‌خواهیم اولین سه امتیاز را در لیگ به دست بیاوریم.

از چه زمانی کار خود را شروع خواهید کرد؟

از همین امروز (دیروز) کارم را شروع خواهم کرد از همه پیشکسوتان استقلال می‌خواهم از تیم حمایت کنند. ما به آنها نیاز داریم و مطمئنا روزهای خوب استقلال فرا خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد س

      با بالهای وزیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج