۷۵۲۳۷۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

تام کروز با «مأموریت غیرممکن ۶» رکورد زد

ششمین فیلم مجموعه سینمایی "مأموریت: غیرممکن" در سه روز اول اکران در دنیا ۱۵۳.۵ میلیون دلار فروخت.

هنرآنلاین: فیلم "مأموریت: غیر ممکن - سقوط" (یا "مأموریت: غیر ممکن - بارش رادیواکتیو" / Mission: Impossible - Fallout) با بازی تام کروز در اولین آخر هفته اکران در آمریکای شمالی از جمعه تا یکشنبه در ۴۳۰۶ سینما ۶۱.۵ میلیون دلار فروخت و در رده اول جدول فروش قرار گرفت. بدون حساب نرخ تورم، این بهترین فروش افتتاحیه فیلمی از مجموعه سینمایی اکشن-جاسوسی "مأموریت: غیرممکن" و دومین فروش افتتاحیه فیلمی با بازی کروز بعد از "جنگ دنیاها" (۶۴.۹ میلیون دلار) در ۲۰۰۵ است.

تام کروز با «مأموریت غیرممکن ۶» رکورد زد

به گزارش هالیوود ریپورتر، نقدهای بسیار خوب منتقدان در فروش ششمین فیلم "مأموریت: غیرممکن" بسیار مؤثر بوده است. در وبسایت راتن تومیتوز 97 درصد نقدهای نوشته‌شده برای این پروژه 178 میلیون دلاری مثبت بوده است که بهترین امتیاز برای فیلمی از مجموعه "مأموریت: غیرممکن"، همین‌طور بهترین امتیاز برای فیلمی با بازی کروز است. ("کار پرمخاطره" با بازی او تا پیش از این با 96 درصد بیشترین امتیاز را در راتن تومیتوز داشت). تماشاگران نیز در وبسایت سینمااسکور به فیلم درجه A داده‌اند که بالاترین امتیاز فیلمی از مجموعه "مأموریت: غیرممکن" است.

"مأموریت: غیر ممکن - سقوط" از شرکت‌های پارامونت و اسکای‌دنس در بازار بین‌المللی نیز قوی ظاهر شد و در 36 بازار اول 92 میلیون دلار به دست آورد تا مجموع فروش جهانی خود را در اولین آخر هفته اکران به 153.5 میلیون دلار برساند. بیشترین فروش فیلم در سطح بین‌المللی با 24.5 میلیون دلار در کره جنوبی حاصل شد. و این در حالی است که فیلم هنوز در چین اکران نشده است.

تا پیش از اکران "مأموریت: غیر ممکن - سقوط"، بهترین فروش افتتاحیه فیلمی از این مجموعه در اختیار "مأموریت: غیرممکن 2" (57.8 میلیون دلار) بود. فیلم قبلی مجموعه با عنوان "مأموریت: غیر ممکن - ملت خودسر" اواخر ژوئیه 2015 اکران شد و در سه روز اول اکران 55.5 میلیون دلار فروخت.

تام کروز در فیلم ششم "مأموریت: غیر ممکن" بار دیگر با کریستوفر مکواری همکاری کرده است. مکواری "مأموریت: غیر ممکن - ملت خودسر" را هم کارگردانی کرد. وینگ ریمز، سایمن پگ، ربکا فرگوسن، شان هریس، میشل موناهان و الک بالدوین نقش‌های خود در فیلم‌های قبلی را تکرار کرده‌اند، در حالی که هنری کاویل، آنجلا بست و ونسا کربی به مجموعه اضافه شده‌اند.

کروز در فیلم ششم بار دیگر به نقش ایتن هانت مأمور تیم IMF (نیروی مأموریت‌های غیرممکن)، شاخه غیررسمی سیا مقابل دوربین رفته است. این بار هانت و گروه او باید با یک مأمور سیا (کاویل) مقابله کنند که بعد از یک مأموریت ناموفق، قصد کشتن آن‌ها را دارد.

کروز 56 ساله، بار دیگر خودش تعدادی از صحنه‌های نمایشی خطرناک فیلم را اجرا کرد که اجرای یکی از آن‌ها در لندن با شکستگی مچ پای او همراه بود. تولید فیلم هشت هفته متوقف شد و بیمه ده‌ها میلیون دلار هزینه اضافی ناشی از این تأخیر را پوشش داد.

مکواری به لحاظ حرفه‌ای سابقه همکاری مستمر با کروز را دارد. او فیلمنامه درام تاریخی "والکری" (2008) با بازی کروز را نوشت و یکی از تهیه‌کنندگان آن فیلم بود. مکواری سال 2012 نیز فیلم جنایی "جک ریچر" را با حضور کروز کارگردانی کرد و فیلمنامه "لبه فردا" را هم نوشت که سال 2014 به نمایش درآمد. مکواری برای فیلم "مظنونین همیشگی" (1995) برنده اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شد.

مجموعه فیلم‌های "مأموریت: غیرممکن" از موفق‌ترین آثار دوران کاری کروز هستند. اولین "مأموریت: غیرممکن" را برایان دی پالما سال 1996 کارگردانی کرد و فیلم دوم سال 2000 به کارگردانی جان وو به بازار آمد. جی. جی. آبرامز چهره معروف تلویزیونی با کارگردانی سومین فیلم "مأموریت: غیرممکن" برای اولین بار روی صندلی کارگردانی یک فیلم بلند داستانی نشست. برد پیش از کارگردانی فیلم چهارم با دو انیمیشن برنده اسکار "راتاتویی" و "شگفت‌انگیزها" شهرت داشت. فیلم چهارم با عنوان "مأموریت: غیرممکن - پروتکل شبح" به کارگردانی برد دسامبر 2011 اکران شد و در دنیا حدود 700 میلیون دلار فروخت.

از سوی دیگر، فیلم انیمیشن "تایتان‌های نوجوان به سینما می‌روند!" (Teen Titans Go! To the Movies) به‌عنوان دیگر فیلمی که از این هفته به‌طور گسترده در سینماهای آمریکا اکران شده است، کمتر از انتظار ظاهر شد و با 10.5 میلیون دلار فروش در 3188 سینما در رده پنجم جدول قرار گرفت.

"تایتان‌های نوجوان به سینما می‌روند!" به کارگردانی آرون هوروات و پیتر ریدا میشل اولین فیلم بلند داستانی است که از روی سریال محبوب کودکانه "کارتون نت‌ورک" ساخته شده است. داستان درباره تایتان‌های نوجوان شامل بیست بوی (گرگ سایپز)، رابین (اسکات منویل)، سایبورگ (کاری پیتن)، ریون (تارا استرانگ) و استارفایر (هیندن والچ) که می‌کوشند یک کارگردان هالیوود (کریستن بل) را قانع کنند فیلمی از روی ماجراهای آن‌ها بسازد، اما حضور یک ضدقهرمان (ویل آرنت) یک مانع است. منتقدان از این پروژه 10 میلیون دلار استقبال کرده‌اند و تماشاگران در سینمااسکور به آن درجه B+ داده‌اند.

در میان فیلم‌هایی که از هفته‌های قبل روی پرده سینماهای آمریکای شمالی رفتند، فیلم پرستاره و موزیکال "ماما میا! دوباره شروع شد" (Mamma Mia! Here We Go Again) بالاتر از اکشن درجه R "اکولایزر 2" (The Equalizer 2) از شرکت سونی با بازی دنزل واشنگتن، رده دوم جدول را به خود اختصاص داد. "اکولایزر 2" فیلم سوم شد و فیلم انیمیشن "هتل ترانسیلوانیا 3: تعطیلات تابستان" (Hotel Transylvania 3: Summer Vacation) تولید سونی پیکچرز انیمیشن در رده چهارم قرار گرفت.

در حوزه اکران محدود، فیلم "شب‌های تابستان گرم" (Hot Summer Nights) از شرکت A24 در 12 سینما 12.166 هزار دلار فروش داشت که رقم ناامیدکننده‌ای است. تیموتی شالامه و مایکا مونرو در این فیلم به کارگردانی الایجا باینوم بازی می‌کنند که داستانی درباره بلوغ را به تصویر می‌کشد.

جدول فروش فیلم‌ها در ایالات ‌متحده و کانادا (۲۷ تا ۲۹ ژوئیه ۲۰۱۸) تام کروز با «مأموریت غیرممکن ۶» رکورد زد

تام کروز با «مأموریت غیرممکن ۶» رکورد زد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج