جاباما
۷۵۲۴۳۳
۱۲ نظر
۵۰۲۵
۱۲ نظر
۵۰۲۵
پ

بازیگرانی که پا به عرصه اجرا گذاشتند

علی رغم این که بسیاری از بازیگران هنوز افتخار نمی‌دهند در تلویزیون، این رسانه مردمی حاضر شوند، بسیاری از بازیگران، پا از بازیگری فراتر نهاده و جا پای مجریان گذاشته اند و برنامه‌ها و شو‌های تلویزیونی را اجرا می‌کنند.

روزنامه هنرمند - علی عبدالصمدی: از روزی که نخستین مجری تلویزیون جلوی دوربین رفت و اعلام کرد: نام جعبه ای که در آن تصویر مرا می بینید تلویزیون است، شصت سال می گذرد. آن مجری کسی نبود جز استاد منوچهر نوذری. استاد مسلم رادیو و دوبلاژ که بعدها در سینما و تلویزیون پا به عرصه بازیگری و کارگردانی نهاد و همواره در اوج بود و جاودانه خواهد ماند.

اما علی رغم این که بسیاری از بازیگران هنوز افتخار نمی دهند در تلویزیون، این رسانه مردمی حاضر شوند، بسیاری از بازیگران، پا از بازیگری فراتر نهاده و جا پای مجریان گذاشته اند و برنامه ها و شوهای تلویزیونی را اجرا می کنند. در این مقاله به برخی مجریانی که سابقه بازیگری داشتند اشاره خواهد شد.

شهرام ش.

استعداد خاصی در عالم هنر دارد. شاعر، نویسنده، کارگردان، بازیگر، خواننده، نوازنده و مجری تلویزیون های ایرانی در خارج از کشور است. سبک او در اجرا بیشتر شبیه سبکش در موسیقی پاپش است.

جمشید مشایخی

بازیگرانی که پا به عرصه اجرا گذاشتند

شاید کمتر کسی به خاطر آورد «سیمای پنهان آب» را. برنامه ای به کارگردانی عباس حمیدیان کارگردان این برنامه بود و بنا به دلایل نامعلومی صدای استاد جمشید مشایخی دوبله شده بود.

مهران مدیری

بازیگرانی که پا به عرصه اجرا گذاشتند

در کنار بازیگری، کارگردانی و خوانندگیش، یکی از مجریان موفق سیماست. ۷۷، ببخشید شما، پلاک ۱۴، ۹۰ شب، طنز ۸۰، دورهمی فصل های اول و دوم و سوم و بسیاری برنامه های خارج از تلویزیون که مدیری عهده دار اجرایش بودند.

س.م.حسینی

جالب است بدانید، شومن فراری تلویزیون هم ابتدا به ساکن بازیگر و نویسنده کارگردان بود و نهایتا سر ازت اجرا در آورد و در اجرا ماند. مسابقه بزرگ، مسابقه سیمرغ، سلام تهران، نیم نگاه، مسابقه شیطان، شب به خیر ایران، Inbox و ... از برنامه هایی است که آقای شومن فراری (بخوانید دلقک فراری) در ایران و خارج از ایران اجرا کرده است.

پویا امینی

بازیگرانی که پا به عرصه اجرا گذاشتند

شاید کمتر کسی به خاطر داشته باشد که پویا امینی در آخرین سال های دهه هفتاد مجری مسابقه ای در شبکه یک بود که برای گروه کودک و نوجوان تهیه شده بود.

مهران غفوریان

بازیگرانی که پا به عرصه اجرا گذاشتند

این بازیگر و کارگردان قهار کمدی در تلویزیون نیز سابقه اجرا در «حرف تو حرف» و «سه شو» به همراه سید جواد رضویان را در کارنامه اش دارد.

داریوش ارجمند

بازیگرانی که پا به عرصه اجرا گذاشتند

بازیگر قدر قدرت تئاتر و سینما و تلویزیون نیز وارد عرصه اجرا شده است. از جمله برنامه های طلوع ماه و مجموعه برنامه قدردانی از عوامل سریال امام علی در سال 1376 بود.

سید احمد نجفی

بازیگرانی که پا به عرصه اجرا گذاشتند

سید احمد نجفی بازیگر خوش استایل و باسواد سیما و سینماست و در کارنامه خود اجرای برنامه های تلویزیونی مانند یکی از فصل های صندلی داغ، با ایرانیان (شبکه جام جم ۲ همراه با لاله صبوری)، یک بار دیگر و ... را در کارنامه هنریش دارد.

رافی خاچاتوریان

از بازیگران ارمنی قبل از انقلاب است که بعد از انقلاب به خارج از کشور مهاجرت کرد. مجری برخی برنامه های ایرانی از جمله جان نثار، بیدارشو، رافلین شو (به همراه آیلین دردریان) و ... بوده است.

خانم «گ»

پدرش صابر آتشین بود، بازیگر و آکروباتیست. عمویش هم آکروباتیست قهاری بود. خانم «گ» پس از تجربه خوانندگی و بازیگری در سینما و رادیو، پا به اجرای برنامه های تلویزیونی مانند چشمک گذاشت. در ضمن این خانم را شادروان نوذری به تلویزیون معرفی کرد.

بهار ارجمند

بازیگرانی که پا به عرصه اجرا گذاشتند

دختر شادروان استاد انوشیروان ارجمند. او نیز مانند عمومی خودش ابتدا به ساکن بازیگر بوده و سپس به اجرا دعوت شده است. بهار ارجمند مجری برنامه دستپخت های خودمانی بود که در فصل جدیدش نسرین مقانلو و آرش ضلی پور مشترکا این برنامه را اجرا می کنند.

اکبر عبدی

بازیگرانی که پا به عرصه اجرا گذاشتند

بازیگر صاحب نام تئاتر و سینما و تلویزیون هم این هفته ها دیگر صاحب و مجری شو تلویزیونی شبی با عبدی شده و حال و هوایش بیشتر شبیه شوهای تلویزیون ترکیه است.

رامبد جوان

بازیگرانی که پا به عرصه اجرا گذاشتند

بازیگر جوان دهه هفتاد و بازیگر میانسال این روزهای تلویزیون که دیگر رسما مجری شده است. از برنامه هایی که وی اجرا کرده می توان تمام فصل های خندوانه، گپ و ... را یادآور شد.

مجید واشقانی

بازیگرانی که پا به عرصه اجرا گذاشتند

بازیگر خوب و خوش استایل و با اخلاق تلویزیون نیز به تیم بزرگ بازیگرانی پیوسته که سابقه اجرای شوهای تلویزیونی را دارند. دیوار شیشه ای عنوان برنامه ای بود که مجید واشقانی مجری آن بود.

اشکان خطیبی

بازیگرانی که پا به عرصه اجرا گذاشتند

این شب ها در شبکه تهران مجری مسابقه ای به نام پنج ستاره است.

ایرج نوذری

بازیگرانی که پا به عرصه اجرا گذاشتند

استاد مسلم بازیگری و اجرا و مسلط به هفت زبان و کونگ فوکار. استاد ایرج نوذری سابقه اجرای برنامه های به یادماندنی مانند مسابقه ستاره ها، مسابقه از کی بپرسم (فصل اول) و ... را داشته است.

آزاده صمدی

بازیگرانی که پا به عرصه اجرا گذاشتند

نخستین قسمت از برنامه زابیواکا را او اجرا کرد که به دلیل این که این برنامه مختص جام جهانی بود تصمیم گرفته شد علی انصاریان و مجید یاسر ادامه این برنامه را مشترکا و به جای آزاده صمدی اجرا کنند. در ضمن این برنامه از تلویزیون اینترنتی آیو وابسته به صدا و سیما پخش می گردد.

شادروان خسرو شکیبایی

بازیگرانی که پا به عرصه اجرا گذاشتند

خسرو شکیبایی نازنین نیز سابقه اجرا در تلویزیون را داشته است. مخصوصا اجرای برنامه سال تحویل شبکه یک در یکی از سال های میانه دهه هشتاد هجری خورشیدی.

داوود رشیدی

بازیگرانی که پا به عرصه اجرا گذاشتند

داوود رشیدی نیز در دهه هشتاد مجری مسابقه کرور برای گروه کودک و نوجوان شبکه یک شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مثلا چی که اسم اونایی که رفتن خارج رو کامل ننوشتی !!!!!

    • زری

      عشق=مهران مدیری

      پاسخ ها

      • بینام

        یسسسسس

    • MMRK

      سانسورتون منو کشته اصلا نفهمیدم کی بودن

    • جعفری

      این جمله من خطاب به نویسنده هست، می دونم که چقدر زحمت می کشی تا این مقالات رو تنظیم کنی، می دونم کار نویسندگی کار سختیه، از حرفی که می زنم ناراحت نشو قصد بی احترامی ندارم، نوشتن عبارت دلقک فراری در شان یک نویسنده نیست، من هم نویسنده مجلات اینترنتی هستم و این رو می گم که ما نباید احساسات و تفکر شخصی خودمون رو در نوشته هامون بیان کنیم، ما برای مردم می نویسیم برای هزاران نفر با هزار طرز تفکر، یه جمله ای رو می خوام بگم ( انسان کامل حتی با دشمن هاش هم با احترام برخورد می کنه ).

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا درسته نباید به کسی توهین کرد هر کسی یه طرز فکری داره قرار نیست که یکی طرز فکرش بامامتفاوت بود بهش توهین کنیم

    • بدون نام

      عزیزان نکنید اینکارارو زشته عیبه.بخوانید دلقک فراری یعنی چی.به شما چه ربطی داره طرف از مملکت رفته به شماها چه ربطی داره که تو هر سوراخی باید انگشت کنید.یه ذره فک کنید اخه بیخودی چاپلوسی نکنید

    • بدون نام

      حسینی اون موقع که تو تلویزیون بود برا خودش استعدادی بود هرجا میخواستن برنامه اجرا کنن میدوییدن دنبال حسینی.حالا که رفته پی کارش حالا چهارتا حرفم زده دتا درست دوتاشم غلط برا چی میگی دلقک فراری خودت کی هستی چیکار کردی

    • بدون نام

      تو کی هستی که مردمو قضاوت میکنی روشون اسم میزاری به تو چه طرف چیکار کرده.تو چیکاره این مملکتی.زشته خجالت بکش دلقک فراری یعنی چی اخه

    • بدون نام

      برا شهرام شب پره با گوگوشم یه اسمی میزاشتی دیگه خجالت نکش راحت باش

    • بدون نام

      احتمالا بعد از تغییر رژیم به ماهم القاب جالبی از جمله دلقک و جان نثار و روضه خون و .....میدن،پس زیاد تند نریم و به فکر چند سال بعد هم باشیم دنیا خیلی کوچیکه

    • بدون نام

      یه سری افراد خشکه مذهب تند رو هستن که همه چیزو تو ظاهر میبینن اونارفتن خیلی بهتر از اینه که بمونن و بیت المالو خالی کنن‌اسمشم بذارن خدمت کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج