جاباما
۷۵۲۴۸۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

نصیرزاده: شجاعیان در استقلال می‌ماند

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد گفت: چک ۲۰۰ میلیون تومانی استقلال به زودی پاس می‌شود و شجاعیان در تیم فوتبال استقلال خواهد ماند.

باشگاه خبرنگاران: هوشنگ نصیر زاده مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز(ماشین سازی) درباره وضعیت داریوش شجاعیان گفت:با باشگاه استقلال تهران صحبت کرده ایم به زودی آخرین چکی که طبق توافق دو باشگاه بابت انتقال شجاعیان به استقلال به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شده بود، پاس می شود و شجاعیان در تیم فوتبال استقلال خواهد ماند.

تاج همچنان بر کرسی ریاست خواهد ماند

نصیرزاده در مورد برکناری مهدی تاج با توجه به قانون بازنشستگی روسای فدراسیون های ورزشی اظهار داشت: با وجود این امر که فدراسیون فوتبال یک نهاد عمومی و غیر دولتی است و ساختارهای خاص خود را دارد ،ریاست این فدراسیون مهدی تاج نیز به کار خود ادامه خواهد داد وشامل قانون بازنشسگی نمی شود.

مالکیت همزمان دو باشگاه از نظر قانونی مشکلی ندارد

او در ادامه درباره مالکیت ۲ باشگاه زنوزی گفت:این موضوع که محمدرضا زنوزی علاوه بر مالکیت باشگاه گسترش فولاد تبریز ،تراکتور سازی تبریز را نیز خریداری کرده است از نظر قانونی هیچ مشکلی ندارد و دو تیم می توانند به کار خود در لیگ برتر ادامه دهند.

گسترش فولاد به ماشین‌سازی تبریز تغییر نام داد

در ادامه افزود:نام تیم گسترش فولاد تبریز بنا به درخواست مالک این باشگاه به ماشین سازی تبریز تغییر کرده است و هیچ مشکلی وجود ندارد مانندکاری که تیم فوتبال سیاه‌جامگان کرد و با نام مشکی‌پوشان در لیگ شرکت کردند.گسترش نیز بدون تغییری در هیئت مدیره و با نامی جدید به کار خود در لیگ برتر ادامه می دهد.

بازی های ابتدایی لیگ برتر دست گرمی است!

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز (ماشین سازی) درباره بازی اول تیمش در لیگ اذعان داشت:بازی های نخستین لیگ صرفا برای آمادگی و دست گرمی تیم ها،مربیان وبازیکنان است چراکه در چند بازی اول شروع لیگ هیچ کدام آماده نیستند. با این حال در نخستین بازی مقابل استقلال خوزستان به تساوی یک بر یک رسیدیم وتوانستیم یک امتیاز کسیب کنیم . در کل از عملکرد تیم با اینکه یک گل غیر منتظره دریافت کردیم راضی هستم و شروع خوبی داشته ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج