۷۵۲۵۲۱
۲۱ نظر
۵۰۰۱
۲۱ نظر
۵۰۰۱
پ

اولتیماتوم نمایندگان به روحانی درباره تغییر کابینه

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از نامه نمایندگان به حسن روحانی برای ترمیم کابینه خبر داد و تاکید کرد اگر رئیس‌جمهور قصد ترمیم کابینه را ندارد به استیضاح‌کنندگان می‌پیوندیم.

خبرگزاری فارس: جمعی از نمایندگان شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور ضمن تأکید بر لزوم تغییر کابینه دولت نوشتند: در صورتی که در روزهای آینده کابینه اقتصادی خود را برای بهتر شدن اوضاع اقتصادی مردم ترمیم نکنید به استیضاح‌کنندگان خواهیم پیوست.

این خبر را رسول خضری نماینده مردم سردشت و پیرانشهر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی داد و افزود: نمایندگان مجلس مدتی پیش از آقای روحانی خواستند کابینه اقتصادی دولت را تغییر دهد اما متأسفانه تاکنون به جز رئیس کل بانک مرکزی هیچ تغییری در تیم اقتصادی دولت رخ نداده است.

وی به لزوم توجه دولت به مشکلات اقتصادی مردم تاکید کرد و افزود: نمایندگان مجلس به دنبال کمک به دولت هستند اما اولین گام برای کمک را خود دولت باید بردارد.

خضری با تأکید براینکه برخی از اعضای تیم اقتصادی دولت در شرایط فعلی امکان مدیریت عرصه را ندارند، اظهار داشت: بهتر است شخص آقای روحانی ترمیم کابینه را دنبال کند اما ما زمان زیادی هم نمی‌توانیم منتظر اقدام رئیس جمهور بمانیم.

نماینده سردشت و پیرانشهر به تهیه و تدوین طرح استیضاح چهار وزیر اقتصادی دولت در مجلس اشاره کرد و گفت: ما جزو تهیه‌کنندگان این طرح نیستیم اما اگر آقای روحانی اهتمامی برای تغییر کابینه یعنی این چهار وزیر و همچنین آقای نوبخت نداشته باشد به جمع استیضاح‌‌کنندگان خواهیم پیوست.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی! مردم از ما انتظار دارند کاری انجام دهیم و ما منتظریم شما تیم اقتصادی خود را ترمیم کنید اما گویا شما اقدامی در این زمینه انجام نخواهید داد و برای همین است که ما دومین نامه را نیز به شما نوشتیم تا اگر اقدامی از سوی دولت ندیدیم خودمان وارد عمل شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تقی میره جای نقی . نقی میره جای تقی . ملت ولی همچنان میره پایین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول...
        اینو خوب گفتین...
        همشون لنگه همن...

      • علی جاده

        نماینده ها مثل اینکه تعطیلات خیلی خوب بوده بابا این آقا رانندگی بلد نیست تا همه مردم را به کشتن نداده حرکتی بکنید

    • رفیعی

      مردم از شما انتظاردارن بانک مرکزی دیگه چرا سکه وخیلی چیزای دیگهبالارفته خب حالا که تغیرکرده دیگه چرا این اتفاق افتاده صبر شما سرامده صبر ما درابطه باگرانی خیلی وقته به انتها کشیده شده امان ازشما که نقشه میکشین

    • بدون نام

      همه دارن باهم میخورن وبرای خانوادهاشون که اونور اب هستن هم میفرستن چرا کابینه رو عوض کنه مگر دیونس

    • سحر

      فقط از این پست ب اون پست
      کاشکی زمان مغول زندگی میکردیم
      گمانم اونا شرفشون بیشتر بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا دقیقا فقط تو این اخبار داریم غرق میشیم و دست و پا میزنیم و بلانسبت دوستان مثل سگ زندگی میکنیم

      • محمود راد

        هیچ مجلسی تو تاریخ ایران به مزخرف وبی کفایت و باند باز خودبین این مجلس فعلی ندیده ایم و نشنیده ایم. خدا نماینده ... و هدایت کنه و اگه هدایت نشد رو نابود کنه انشاالله

    • بدون نام

      بهتر دست ازاین شعارها دروغین ودورنگی ریا کاری برادارید شما هم مثل اون دولتهایی فرقی ندارید که اگر خدایدنکرده بین شما اشتباهی ادم با صداقت باشد کسی ازاین مردم بیرپناه باور نداره همه باهم چپاول کردی میکتید خدای تنها حق تویی میدانی عاقبت خایین چه خواهد شد

    • بدون نام

      از وزیر اقتصاد تا رئیس بی کفایت محیط زیست همه باید تغییر کنند.

    • بدون نام

      خوب مردم سركارن

    • ۰۰۰۰۰

      بابا شوخیه از نمایندگان نترس

    • رحیمی

      اقا بکی بگیم شما ا نمیخوایم

    • گراشی

      به نظرمن باید ریس جمهور و تمامی وزیران عوض بشه ... یک ریس جمهور شجاع مثل احمدی نژاد بیاد

    • بدون نام

      تورو خدا تموم کنید این سیاه بازیارو مشکل نه از دولت نه کابینه نه مجلس نه از آقازاده های نو ظهوری که انگار تو این چها سال خبری ازشون نبود مشکل کسایی هستن که طبل جنگو میکوبن همه دنیارو تهدید میکنن حتی کشورهای اسلامی همسایه هم مارو متهم به فرقه گرایی و تفرقه میکنن همون کسایی که تموم سعیشون این بود که برجام به هم بخوره هیچ وقت نه راه حلی پبشنهاد دادن نه این قدر شجاعت داشتن که بگن برجام برای حفظ خودشون و فروش نفت و باز شدن حساب های بلوکه شده ای که پولش هیچوقت به ایران نرسید و هیچ نفعی برای مردم نداشت جز کمی ثبات بازار که دیگه به لطف عمو ترامپ همشون با هم پرید وقتی همه دنیا یه کشور رو خطر میدونن خوب معلومه که محاصره میشه البته به جز چند کشور مثل ترکیه و روسیه چین اون ها هم میخوان از اب گل آلود ماهی بگیرن وگرنه هیچوقت متحد ایران نیستن که هیچ مخالف سرسخت ماهم هستن حالا هی این سلبریتی ها بیان کامنت بذارن علیه فلان نماینده فلان آقا زاده فلان وزیر ذهن مردم رو قشنگ بردن سمت حاشیه و از اصل قضیه فراری ن

    • بدون نام

      واقعا آقای روحانی چه اصراری دارند که حرف و عمل خودشان وکابینه فعلی درست است و بقیه اشتباه میگن؟ لااقل بیائید استدلال خودرا در رابطه با پافشاری بر عملکرد درست دولتتان روشن برای مردم بگوئید. ما بشما رای داده ایم و از شما انتظار داریم مارا ناامیدنکنید.

    • بدون نام

      ولی روحانی خودش بره بهتره

    • بدون نام

      یعنی رگحانی نمیخواد کاری کننر

    • بدون نام

      اگه روحانی وتیم اقتصادی دولت بی عرضه تدبیر کناربکشن وگورشون گم کنن قول میدم مشکل کشور حل خواهد شد.ولی حیف فریاد رسی نیست...

    • بدون نام

      کی رو میخواد بزاره!؟ اصلا دولت کاره ای نیست مشکل از جای دیگه...افسار از دست رفته و آب رفته به جوی بر نمیگرده!

    • فریبا

      به عشق رهبر و بخاطر مظلومیت رهبر تحملها رو تا فرج و گشایش در این مشکلات ببرید بالا! و گوش به فرمان آن یگانه دوران برید جلو!! الا اینکه دست شهرام جزایری رو هم رهبر رو کرد؟! و شاید خیلیهای دیگه؟! نذارید رهبر در این فتنه ها تنها بمونه! والله قسم اون از همه به مردم دلسوزتره و کارآمدتر! تو رو خدا با حرفاتون دلشو بیشتر خون نکنید.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج