۷۵۲۵۴۷
۲ نظر
۵۰۱۶
۲ نظر
۵۰۱۶
پ

نگرانی پلیس از افزایش قتل در گلستان

سرهنگ مجتبی مروتی اظهار داشت: انگیزه بیشتر این قتل‌ها مشکلات اقتصادی، اختلافات قومی، قبیله ای، ملکی، روابط نامتعارف، استفاده بی رویه از فضای مجازی و تاثیر منفی آن است.

خبرگزاری ایرنا: سرهنگ مجتبی مروتی در گفت وگویی اظهار داشت: انگیزه بیشتر این قتل‌ها مشکلات اقتصادی، اختلافات قومی، قبیله ای، ملکی، روابط نامتعارف، استفاده بی رویه از فضای مجازی و تاثیر منفی آن است.

وی تعداد قتل‌ها را بدلیل معذوریت‌های پلیس عنوان نکرد.

وی نظارت بیشتر ریش سفیدان، خانواده‌ها و توجه بیشتر به رفت و آمد و مسائل اخلاقی فرزندان را ضروری بیان کرد و ادامه داد: اسلحه‌های غیرمجاز، عادت حمل سلاح سرد توسط بعضی افراد، استفاده از مواد روان گردان و مشروبات الکلی از دیگر زمینه‌های بروز قتل در گلستان است.

رییس پلیس آگاهی گلستان با اشاره به کشف دلایل افزون بر ۹۵ درصد قتل‌ها اظهار داشت: جرم قتل علاوه بر آسیب‌های فردی و خانوادگی جامعه را نیز درگیر کرده و هزینه‌های اجتماعی، مادی و معنوی زیادی در پی دارد.

سرهنگ مروتی با یادآوری وجود ۳۰ هزار اسلحه شکاری مجاز و چهار هزار اسلحه غیرمجاز در گلستان خواستار فرهنگ سازی و اندیشیدن تدبیری برای کاهش و رفع قتل در استان شد و از خانواده‌ها نیز خواستار مراقبت بیشتر شد.

وی یکی از چالش‌های پلیس در گلستان را کم توجهی به فرهنگ استفاده صحیح از سلاح شکاری و مجوز دار بیان کرد و اظهار داشت: متاسفانه برخی از قتل‌ها بدون اطلاع صاحب اسلحه‌ها رخ می‌دهد.

گفتنی است پیش از این چراغعلی مدیرکل فرهنگی - اجتماعی استانداری گلستان نیز در گفتگو با ایرنا از افزایش بزه و جرایم در استان نظیر قتل ابراز نگرانی کرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      استان گلستان تنوع قومیتی و مهاجر زیادی دارد

    • حسین موسوی

      پس پلیس چه کاره هست چرا جلو اين خلاف ها را نمیگرند شما ها دارید حقوق میگیرید که امنیت مردم را تامین کنید بخدا روز روشن جلو چشم پلیس دارن خلاف میکنند واقعٱ مردم یواش یواش احساس نا امني میکنند برادران پلیس لطفاً در انجام وظیفه کوتاهی نکنید که خدای نکرده از چشم این ملت بيافتيد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج