۷۵۲۵۵۳
۵ نظر
۵۰۵۱
۵ نظر
۵۰۵۱
پ

سلبریتی‌هایی که برای حل مشکلات از دیگران کمک خواسته‌اند

زندگی سلبریتی‌ها فراز و نشیب‌های زیادی دارد و برخی این چهره‌های سرشناس روزگار سختی را پشت‌سر گذاشته‌اند، سلبریتی‌ها نیز مانند سایر افراد نیاز به کمک دارند، انصافاً هم باید گفت: درخواست کمک از سایرین برای بسیاری افراد کار ساده‌ای نیست، به‌خصوص سلبریتی‌ها که در مرکز توجه همگان قرار دارند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: زندگی سلبریتی‌ها فراز و نشیب‌های زیادی دارد و برخی این چهره‌های سرشناس روزگار سختی را پشت‌سر گذاشته‌اند، سلبریتی‌ها نیز مانند سایر افراد نیاز به کمک دارند، انصافاً هم باید گفت درخواست کمک از سایرین برای بسیاری افراد کار ساده‌ای نیست، به‌خصوص سلبریتی‌ها که در مرکز توجه همگان قرار دارند.

در این بین چهره‌های سرشناسی را سراغ داریم که در مراحل سخت زندگی از دیگران کمک خواسته‌اند و به دلیل همین کمک‌ها موفقیت‌های بیشتری را در زندگی حرفه‌ای و شخصی تجربه کرده‌اند. در ادامه با فهرستی از چهره‌های سرشناسی که برای حل مشکلات از دیگران کمک گرفته‌اند با ما همراه باشید.

۱. لیدی گاگا

سلبریتی‌هایی که برای حل مشکلات از دیگران کمک خواسته‌اند

روزگاری بود که لیدی گاگا احساس می‌کرد همه به او دروغ می‌گویند و درصدد سوء‌استفاده از وی هستند. این چهره سرشناس در آن زمان کسی را نداشت که به او برای پشت‌سر گذاشتن این بحران روحی تکیه کند.

اینجا بود که لیدی گاگا اعتماد و صداقت را در آغوش مهربان مادرش پیدا کرد و از او کمک خواست. مادر لیدی گاگا نیز مانند هر مادر مهربان دیگری به دخترش کمک کرد تا دیدگاه بهتری بدست بیاورد و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند.

در‌واقع می‌توان گفت مادر لیدی گاگا بود که با روحیه دادن به دخترش زمینه موفقیت این سوپراستار دنیای موسیقی را فراهم کرد.

۲. هالی بری

سلبریتی‌هایی که برای حل مشکلات از دیگران کمک خواسته‌اند

این چهره سرشناس هالیوود ازدواج نافرجامی داشت و در نتیجه سرخورده و گوشه‌گیر شد. به همین دلیل مدتی از هالی بری سبزه و رعنا در عالم هنر و سینما خبری نبود. تا اینکه برای درمان مشکلات روحی خود از متخصصین روان‌پزشک تراز اول کمک گرفت.

خوشبختانه نتایج درمان‌های روانپزشکان نتیجه بخش بوده است و این روزها شاهد بازگشت همان هالی بری شاد و سرزنده‌ای قدیم به عالم سینما هستیم. هالی بری علاقه زیادی به تربیت فرزندانش دارد که این امر نیز یکی دیگر از دلایل بهبود روحی این بازیگر برنده اسکار است.

۳. مایکل فلپس

سلبریتی‌هایی که برای حل مشکلات از دیگران کمک خواسته‌اند

مایکل فلپس پرافتخارترین ورزشکار المپیک است، این شناگر خوش‌آوازه قبل از اینکه به این افتخارها دست پیدا کند روزگار سختی داشت و گفته می‌شود که حتی به خودکشی نیز فکر کرده بود اما دست یاری دوستان و آشنایان خود را رد نکرد و با کمک گرفتن از آن‌ها توانست مشکلات را پشت سر بگذارد.

مایکل فلپس پس از بازیافتن روحیه خود به شناگری قهاری تبدیل شد که تاکنون ۲۸ مدال المپیک را از آن خود کرده است و در سال ۲۰۱۲ نیز به عنوان مرد سال ورزش جهان شناخته شد.

۴. کریستن بل

سلبریتی‌هایی که برای حل مشکلات از دیگران کمک خواسته‌اند

کریستن بل، بانوی زیباروی هالیوود که حضورش در هر فیلمی هزاران مخاطب را راهی سینماها می‌کند مشکلات روانی مختلفی داشته است. مادر کریستن بل دخترش را در جریان مشکلات روانی سایر افراد خانواده بل قرار می‌دهد تا کریستن متوجه شود که این مشکلات ریشه ارثی دارد.

در نتیجه کریستن بل برای حل مشکلات خود از روان‌پزشکان کمک می‌گیرد تا با پشت سر گذاشتن این مشکلات شاهد کریسن بل شاداب و جذابی باشیم که این روزها ستاره هر فیلم موفقی است.

۵. التون جان

سلبریتی‌هایی که برای حل مشکلات از دیگران کمک خواسته‌اند

اگر اهل موسیقی باشید به احتمال زیاد التون جان افسانه‌ای را می‌شناسید، این خواننده بزرگ انگلیسی اعتیاد شدیدی به کوکائین پیدا کرد و برای درمان خود به هر دری زد اما تمامی درها به روی التون جان بسته بود تا اینکه یکی از دوستانش از دنیا رفت.

مرگ دوستش باعث شد التون جان به خودش بیاید و متوجه شود که دو راه بیشتر در پیش‌رو ندارد، اینکه زندگی کند یا اینکه با مصرف کوکائین به سمت مرگ پیش برود. در نتیجه سِر التون جان زندگی را انتخاب کرد و از دوستانش برای ترک کمک گرفت.

التون جان در جایی گفته مسخره است انسان ۱۶ سال آزگار از کسی درخواست کمک نکند.

۶. دِمی لواتو

سلبریتی‌هایی که برای حل مشکلات از دیگران کمک خواسته‌اند

دمی ۱۸ سال بیشتر نداشت که در اوج موفقیت قرار گرفت و همان‌گونه که می‌دانید موفقیت سکه‌ای است که دو روی خیر و شر دارد، از بخت بد روزگار قسمت شر موفقیت گریبان دمی لواتو زیباچهره را گرفت.

این بانوی خواننده آمریکایی در دوران سخت زندگی خود دست کمک دوستان و آشنایان را رد نکرد و به لطف همین دوست‌‌ها بود که یک سال بعد شاهد هنرنمایی دمی لواتو بر روی صحنه بودیم.

لواتو در اجرای موسیقی در میان طرفدارانش مدعی شد که کمک گرفتن از دیگران هیچ اشکالی ندارد.

۷. کریستن دانست

سلبریتی‌هایی که برای حل مشکلات از دیگران کمک خواسته‌اند

این بانوی پری‌چهره دنیای هالیوود از ۶ سالگی در پرده نقره‌ای سینماها حضور داشته است و چیزی بیشتر از ۲۵ جایزه معتبر را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد. در این بین کریستن دانست هرگز از تیغ تیز منتقدین دور نبوده است و در برهه‌ای از دوران کاری خود به اندازه‌ای از وی انتقاد شد که روحیه‌اش کاملاً بهم ریخت.

در نتیجه کریستن دانست برای بازیابی روحیه علی‌رغم اینکه می‌دانست نگاه تیز خبرنگاران دنبال وی است به مرکز درمانی مراجعه کرد و پس از بهبود دوباره شاهد درخشش این ستاره خوش‌سیمای هالیوودی هستیم.

۸. دنی بونادوس

سلبریتی‌هایی که برای حل مشکلات از دیگران کمک خواسته‌اند

دنی بونادوس دوران جوانی و نوجوانی پر التهابی را پشت‌سر گذاشته و اعتیاد، بی‌خانمانی و زندان را تجربه کرده است اما علی‌رغم تمامی این مشکلات بونادوس ترجیح داد تا به دنبال موفقیت باشد و با کمک گرفتن از مربی مهارت‌های زندگی توانست راه و رسم زندگی را بیاموزد و راه خود را در میان چهره‌های سرشناس آمریکا پیدا کند. جالب است بدانید دنی بونادوس در حال حاضر برنامه بسیار پرطرفداری در رادیوی سیاتل اجرا می‌کند.

۹. جی.کی رولینگ

سلبریتی‌هایی که برای حل مشکلات از دیگران کمک خواسته‌اند

اگر با دنیای سحر و جادوی هری پاتر آشنا باشید به احتمال زیاد جی.کی رولینگ را به عنوان خالق این مجموعه می‌شناسید. جی.کی رولینگ که این روزها پولش از پارو بالا می‌رود در اوایل بیست سالگی طلاق را تجربه کرد و با یک طفل کوچک آواره کوچه و خیابان شد.

رولینگ در آن زمان هیچ آینده روشنی پیش روی خودش نمی‌دید و به همین دلیل از یک مرکز روان‌پزشکی کمک گرفت تا خودش را پیدا کند. جی.کی رولینگ سلانه‌سلانه پله‌های ترقی را طی کرد و با مجموعه کتاب‌های هری پاتر توانست امپراتوری بزرگی برای خودش دست و پا کند.

۱۰. کاترین زیتا جونز

سلبریتی‌هایی که برای حل مشکلات از دیگران کمک خواسته‌اند

این بانوی زیباچهره عالم سینما در اوج موفقیت متوجه شد که بیماری دوقطبی نوع ۲ دارد، اما این بیماری باعث نشد زیتا جونز از زندگی عقب بکشد و پس از اینکه تمامی طرفداران را در جریان بیماری خودش قرار داد به یک مرکز درمانی مراجعه کرد.

خوشبختانه پس از مدتی شاهد بهبود کاترین زیتا جونز زیبا بودیم و پس از مرخصی از مرکز درمانی وی به سرعت کار حرفه‌‌ای خود را ادامه داد و در ۲ فیلم سینمایی حضور پیدا کرد.

۱۱. لارنس جکسون

سلبریتی‌هایی که برای حل مشکلات از دیگران کمک خواسته‌اند

لارنس جکسون یکی از بازیکنان خوشنام در دنیای فوتبال آمریکایی است، این چهره سرشناس پس از اتمام دوران حرفه‌ای خود در فوتبال آمریکایی در شرایط روحی بدی قرار گرفت. به همین دلیل دست به دامان مرکزی که به بازیکنان حرفه‌ای کمک میکرد شد و مدتی بعد نیز شاهد بهبودی لانس جکسون افسانه‌ای بودیم.

۱۲. گوئینت پالترو

سلبریتی‌هایی که برای حل مشکلات از دیگران کمک خواسته‌اند

گوئینت پالترو زیبا و دوست‌داشتنی پس از تولد فرزند دومش در سال ۲۰۰۸ دچار افسردگی پس از زایمان شد، پالترو علاقه‌ای به مراجعه به مراکز درمانی نشان نمی‌داد تا اینکه به اصرار همسرش به روان‌پزشک مراجعه کرد و مدتی بعد نیز شاهد بهبودی این ستاره پرفروغ هالیوود بودیم.

پالترو در صحبت‌هایی گفته است سخت‌ترین قسمت درمان بیماری افسردگی، قبول کردن این بیماری است. گوئینت پالترو که جایزه اسکار را در کارنامه خود دارد پس از بهبود در چیزی حدود ۸ فیلم سینمایی بازی کرده است و در آینده نیز شاهد درخشش این ستاره خواهیم بود.

۱۳. جنیفر آنیستون

سلبریتی‌هایی که برای حل مشکلات از دیگران کمک خواسته‌اند

این ستاره زیباروی هالیوود در جایی گفته است اگر قرار باشد دوباره به ۳۰ سالگی بازگردد، به خودش در آن سن و سال حتماً توصیه می‌کند که به روانشناس مراجعه کند. وی در ادامه تأکید کرد که مراجعه به روانشناس کمک‌های زیادی به انسان می‌کند و توصیه کرده است اگر از زندگی رضایت ندارید حتماً با مراجعه به روانشناس آینده‌ای روشن را برای خود ترسیم کنید.

در این قسمت به پایان فهرست چهره‌های سرشناسی رسیدیم که برای حل مشکلات از دیگران کمک خواسته‌اند، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم تجربه جالبی در این زمینه دارید، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را در جریان تجربه‌های مفید خود قرار دهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همگی رو هم نوشتین بانوان زیبا!شاید اگه بانوان زشت بودند نمیتونستن با افسردگی مبارزه کنند!!!

    • بدون نام

      دمی ک باز اوردوز کرد
      چون دوباره به سمت اعتیاد رفته ی آهنگم خونده sober ک توش از پدرومادر و فناش عذرخواهی کرده

    • بدون نام

      خوشبحال لیدی گاگا... حالا اون وقت مامان من تا هر روز من رو کتک نزنه و بهم سرکوفت نزنه، آروم نمیشه...

    • بدون نام

      امروز تولد جی کی رولینگه *_*

      تولدت مبارک ملکه قصه ها :)

    • شیما

      اغوش مادر:)
      هه خوشبحال اونای ک تجربه ش کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج