۷۵۲۵۷۹
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

نظر پرسپولیسی‌ها درباره سوپرجام سال ۸۷

 قهرمانی پرسپولیس در سوپر جام مورد قبول استقلالی‌ها نیست.

وب‌سایت نود: با وجود اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرسپولیس را قهرمان سوپر جام اعلام کرده، استقلالی‌ها همچنان این رای را قبول ندارند و به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال هم اعتراض کرده‌اند و حالا باید کمیته استیناف رای نهایی را در مورد این بازی بدهد.

روز گذشته استقلالی‌ها که حسابی از رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام شاکی هستند، به اتفاقات بعد از لیگ هفتم اشاره کردند و اعتقاد داشتند که در آن سال پرسپولیسی‌ها حاضر نشدند در بازی سوپر جام، بازی کنند ولی هیچ وقت فدراسیون فوتبال، استقلال را قهرمان سوپر جام فوتبال ایران معرفی نکرد.

پرسپولیسی‌ها امروز اما به دفاع از رفتار خود در آن سال پرداخته‌اند و اعتقاد دارند مساله‌ی آن بازی سوپرجام که برگزار نشد با این دیداری که پرسپولیس در نهایت برنده‌ی آن اعلام شد، تفاوت دارد.

پرسپولیسی‌ها که در لیگ هفتم دومین قهرمانی خودشان در لیگ برتر را با "افشین قطبی" جشن گرفته بودند و با همین مربی برای حضور در لیگ هشتم آماده می‌شدند، می‌گویند که آن زمان برای بازی کردن در سوپر جام انصراف نداده بودند و فقط درخواست داشتند بازی ۴ روز عقب بیفتد و به جای اینکه دو تیم در تاریخ هشتم مرداد ماه سال ۱۳۸۷ به مصاف هم بروند، این بازی در تاریخ دوازدهم مردادماه برگزار شود.

نظر پرسپولیسی‌ها درباره سوپرجام سال ۸۷

پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند خود سازمان لیگ در تاریخ ۳۰ تیرماه با توافق دو طرف بازی را لغو کرده بود و باشگاه استقلال هم اعتراضی به لغو آن‌ بازی نداشت. از طرفی آن‌ها می‌گویند در آن سال، استقلالی‌ها که با توجه به قهرمانی در جام حذفی همراه با امیر قلعه‌نویی به آن بازی رسیده بودند، اصراری برای بازی کردن در سوپر جام نداشتند اما ما برای این دوره‌ی سوپرجام از روز اول می‌گفتیم که در تاریخی که سازمان لیگ اعلام کرده حتما به میدان خواهیم رفت و در بازی سوپرجام شرکت می‌کنیم.

جدا از مشاجره‌ی دو تیم پایتخت بر سر سوپرجام سال، نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد این است که در آن سال‌ها هنوز بازی سوپر جام وارد تقویم فوتبالی ایران نشده بود و در ۲ فصل قبل از آن سال هم این بازی بین قهرمان لیگ برتر و جام حذفی برگزار نشده بود اما امسال این بازی در تقویم فوتبالی ایران قرار داشت و در دوره‌ی قبلی لیگ برتر هم بازی سوپرجام بین دو تیم پرسپولیس و نفت تهران که به ترتیب قهرمان لیگ و جام حذفی بودند، برگزار شده بود که آن بازی با قهرمانی سرخپوشان پایتخت همراه بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جمعش کن لنگی کثیف

    • بدون نام

      وزیر ورزش لنگی استقلال مظلوم واقع شده

    • بدون نام

      ننگ بر کیسه

    • بدون نام

      حالا لااقل سکوت کنین دیگه دفاعیه ندین زشته بخدا
      این جام مثل چک برگشتی میمونه دیگه این بحثا را نداره
      جام کیلویی انتخاب برترینها کیلویی نوششششش ججججججانننننن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج