جاباما
۷۵۲۶
۶ نظر
۵۰۸۱
۶ نظر
۵۰۸۱
پ

برای محافظت از چشمان شما

عینـک‌هــای آفتابی نگیـن‌دار ۲۰۱۱

اگر فکر می‌کنید گوشه‌های فریم طرح «پروانه» است، سخت در اشتباه هستید. هر شبه پروانه این فریم از ۴قو تشکیل شده است که آرم کمپانی سواروسکی است. عینک سواروسکی طرح‌دار تولید سال ۲۰۱۱ است.

عینـک‌هــای آفتابی نگیـن‌دار 2011


عینـک‌هــای آفتابی نگیـن‌دار 2011

اگر فکر می‌کنید گوشه‌های فریم طرح «پروانه» است، سخت در اشتباه هستید. هر شبه پروانه این فریم از ۴قو تشکیل شده است که آرم کمپانی سواروسکی است. عینک سواروسکی طرح‌دار تولید سال ۲۰۱۱ است، وقتی اسم سواروسکی می‌آید ناخودآگاه به دنبال نگین می‌گردیم که البته در این طرح پیدا نخواهیم کرد. چرا که اخیرا سواروسکی عینک‌هایی با تأکید بر لوگوی خود طراحی کرده است.


عینـک‌هــای آفتابی نگیـن‌دار 2011

سواروسکی یکی از مشهورترین طراحان نگین و مشتقات آن در سراسر جهان است. برندی که نامش مترادف با تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی است. این کمپانی اتریشی، امتیاز تولید عینک خود را به طراحان ایتالیایی واگذار کرده است و حالا در بازار ایران می توانید عینک‌هایی با این مارک را تهیه کنید.


مراقب چشم خود باشید
کاربرد اصلی عینک آفتابی حفاظت از چشم در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید است.اما در این میان افراد زیادی تنها به جنبه زیبایی آن توجه کرده و در حاشیه خیابان ها آیینه به دست انواع عینک ها را به چشم زده و امتحان می کنند و توجهی به استانداردهای عینک نمی کنند، غافل از این که عینک آفتابی غیر استاندارد چه خطراتی را می تواند برای چشم داشته باشد،زیباترین آنها را خریداری می کنند.این در حالی است که به گفته متخصصان چشم و اپتومتری این تصور که عینک های آفتابی جنبه تزیینی دارد،صحیح نیست.چرا که عدم حفاظت از چشم در برابر نور خورشید و استفاده از عینک های آفتابی غیر استاندارد می تواند اثرات جبران ناپذیری را در چشم ها بر جای گذارد.اشعه ماوراءبنفش نور خورشید می تواند بیماری هایی مانند آب مروارید،ناخنک،التهابات ملتحمه و قرنیه را ایجاد کند.پس در انتخاب عینک خود دقت کنید و در حالی که زیباترین عینک آفتابی را انتخاب می کنید به استانداردهای آن هم توجه کنید تا زیبایی و سلامت را در کنار هم برای خود به ارمغان بیاورید.


عینـک‌هــای آفتابی نگیـن‌دار 2011

طرح الماس

ادعای سواروسکی تراش نگین و الماس است و به همین دلیل در طراحی عینک خود سعی کرده است اشاره‌ای به این ادعا و توانایی خاص خو داشته باشد. به همین دلیل است که در کناره لنز نوعی تراش خاص استفاده شده است و محل اتصال دسته به فریم با یک نگین تزیین شده است.
  • قیمت 488.000 تومان


عینـک‌هــای آفتابی نگیـن‌دار 2011

فندی

فندی جزو برندهای خوب و مطرح در زمینه ساخت عینک است و این طرح جزو بهترین مدل‌های امسال فندی است که ویژگی خاص و تزئینی آن استفاده از نگین‌های نسبتا درشت روی دسته آن است که تراش نگین‌های آن هم کار کمپانی سواروسکی است.
  • قیمت 508.000 تومان


عینـک‌هــای آفتابی نگیـن‌دار 2011

شهرزاد

یکی از منحصر به فردترین مدل‌های موجود در بازار که با طراحی‌های خود خیلی از برندهای دیگر را تحت شعاع قرار داده است. اکثر کارهای شوپارد لوگوی جواهرات شوپارد است. برای مثال مدل‌هایی با الهام از طرح آویز، گوشواره و دیگر جواهراتی که طراحی خود شوپارد است دارد و از نگین‌های سواروسکی برای زیباتر کردن طراحی خود استفاده می‌کند
  • قیمت 262.000 تومان


عینـک‌هــای آفتابی نگیـن‌دار 2011

جیوانشی

جیوانشی از جمله برندهایی است که دارای تنوع کاری بیشتری است و مدل‌های ساده و گوناگون آن نسبت به بقیه کارها ارزان‌تر و مناسب‌تر است.
  • قیمت 230.000 تومان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا جنسایی که تبلیغ می کنید همه قیمتای نجومی دارن؟!!!

    • SAMIRA

      ]چرا عینک سواروسکی طرح‌دار تولید سال 2011 قیمت نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • کیمیا

        آره راستی لابد میلونی بوده روشون نشده بزارن!!!!!!!!

    • شبنم

      اره قیمتین میزاشتین بلکه سفارش میدادیم

    • eli

      mishe esme o adrese maghazeharo ham bedin !
      akhe man jaee k didam geroontar bood!
      mer30

    • ممول

      طرح پروانه تو خيابان فلسطين من خريدم ٨٠٠ تومن ديروز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج