جاباما
۷۵۲۶۲۵
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

دل‌نوشته فرمانده سپاه خطاب به روحانی

فرمانده کل سپاه در دلنوشته‌ای خطاب به رئیس جمهور تأکید کرد، همگان منتظر تصمیمات انقلابی رئیس جمهور منتخب خود هستند تا از این درگاه نور امیدی به دل‌های با ایمان آنان بتابد.

خبرگزاری فارس: سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازتاب انتظارات افکار عمومی در دلنوشته‌ای خطاب به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی کشورمان تاکید کرد:

حمایت‌های بی نظیر و گسترده دلسوزان انقلاب در هفته اخیر از جنابعالی، نباید مانع اقدامات انقلابی شما در کنترل قیمت ها و جلوگیری از افزایش سرسام آور قیمت ارز و سکه، در شرایط جنگ اقتصادی با دشمنان بشود.

در ادامه این دلنوشته آمده است: چرا با آن قهر و غضبی که در شما سراغ داریم و در رقابت های انتخاباتی یا با مخالفین خود بعضا به کار می‌بردید، با نارسایی ‌و سوء مدیریت های بخش اقتصادی دولت برخورد نمی‌کنید!؟

فرمانده کل سپاه همچنین در این دلنوشته می‌افزاید: اتخاذ تصمیمات مهم در شرایط سخت امروز کشور برای مقابله با فشارهای اقتصادی دشمنان نیاز به عزم و اراده‌ای انقلابی و قاطعیت در برخورد با کم تحرکی و ضعف برخی مدیران دارد تا مردم به مدیریت همراه با تدبیر دولت شما امیدوار شوند.

سرلشگر محمد علی جعفری در پایان تأکید کرد، هماهنگی بین بخش‌های مختلف دولت نیز از جمله الزامات عبور از بحران فعلی در کشور است.

مطمئن باشید همه توان نیروهای انقلاب و دعای خیر مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی، پشت سر شماست و بی صبرانه همگان ، منتظر تصمیمات انقلابی رئیس جمهور منتخبشان هستند تا از این درگاه نور امیدی به دلهای با ایمانشان بتابد و قضاوت کلی آنها، تلاش مجدانه و موثر دولت برای عبور از بحران اقتصادی همراه با دلسوزی برای اقشار آسیب پذیر جامعه باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر فرمانده مقتدر

    • saeed

      کاملا بجا تذکر دادی سردار .

    • علی

      به هر نفر ایرانی مبلغ 50 میلیون تومن بدین همه مشکلات حل میشه .آمریکا هم هیچ غلطی نمیتونه بکنه شما هم کافیه فکر کنید یه جا, تاکید میکنم فقط یه جا, اختلاس شده و همه ملت هم ازتون حمایت میکنند.

      پاسخ ها

      • رضا

        عزیزم اگه به هر ایرانی 50ملیون بدن اون وقت با اون پنجاه میلیون یک کیلو سیب زمینی نمیتونی بخری تعجب میکنم اژ این نظرانی که هیچ پشتوانه علمی نداره شما متوجه چیزی به اسم تورم نیستی یکی از مشکلات کشور پولهای زیادی است که دست مردمه.

    • علی

      همه ی مردم ایران عزم راسخ در خروج از بحران اقتصادی باید داشته باشند.از کسبه و بازار تا مردم عادی.

    • بدون نام

      کاسبان احتکار نکنند مردم نخرند دولت حمایت کند گور بابای امریکا

      پاسخ ها

      • آ زاد

        اگر در کشورمان هر نهادی کار خودشو انجام میدادد اوضاع بی سامان نمیشد

    • پوریا

      سلام اگر بخواهم صحبت کنم و از ضعف مدیران کشور بگویم , سخن بسیار است . وضعیت ایران به جایی رسیده است که از زندگی کردن در این شرایط خجالت می کشم و از اینکه روحانی رئیس جمهور ایران است شرمنده هستم . ...

    • پوریا

      با سلام به هموطنان عزیز
      در نامه سردار به آقای روحانی مطالبی عنوان شده است که یک از آنها را کمی توضیح می دهم .
      ضعف مدیران اجرایی در کابینه دولت , در این مورد بعرض برسانم لازم نیست در هر کاری که می خواهیم انجام دهیم , حتماً با روحیه انقلابی برخورد کنیم و اگر کسی از این روحیه ها نداشت نمی تواند کاری انجام دهد . بنظر من کافی است فارغ از هر گونه روش و دین خاصی , وجدان و انسانیت داشته باشیم . کافیست دزدی نکنیم و نگذاریم زیر دستان هم دزدی بکند . سالم باشیم و صداقت را در کار و حرفه خود سرلوحه قرار دهیم . و البته اگر چنین باشد خدمت بزرگی به بندگان خدا انجام شده است . و بدانید که خداوند به همه آنچه ما انجام می دهیم آگاه است . و اگر به کسی قدرت و امکانات می دهد و آن شخص به هر نحوی حق دیگران را حق خود می داند و به اصطلاح امروزی اختلاس می کند , همه را او می داند و مطمئنم که انتقامی سخت در راه است . کافی به تمام کسانی که بیش از آنچه مورد نیاز داشته اند نگاه کنید عاقبت چاره ای جز ترک دنیا و مرک نداشته اند . پس این همه دارایی و این همه ثروت به چه کار می آید . آیا وقت آن نرسیده است که برای دیگران کار کنیم نه برای خودمان ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج