جاباما
۷۵۲۶۵۴
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

عرق فوتبالیست‌ها خشک نشده، پاداش گرفتند

قهرمان وزنه‌برداری المپیک لندن گفت: انتظار داشتم وزیر بیشتر از این به مشکلات ما رسیدگی کند وشاید رشته های دیگر وقتش را پر کرده بود و وقت نداشته به وزنه برداری برسد.

ایسنا: بهداد سلیمی در حاشیه تمرین تیم ملی وزنه‌برداری جهت حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸، در مورد انتظاری که از وزنه‌برداری برای کسب مدال وجود دارد، بیان کرد: تا بازی‌های آسیایی تنها یک هفته استراحت داشتیم و تمرینات پرفشاری را دنبال کردیم. در حال حاضر وضعیت مطلوبی داریم و ان‌شاءالله در بازی‌های آسیایی بتوانیم با دست پر برگردیم. ما تیم خوبی داریم و اگر اتفاق خاصی نیفتد فکر می‌کنم وزنه‌برداری بتواند نتایج خیلی خوبی کسب کند.

انتظار داشتم وزیر بیشتر از این به مشکلات ما رسیدگی کند

سلیمی در پاسخ به این پرسش که حرف‌های مسئولان دربازدیدهای قبلی که از اردوی تیم ملی داشتند، عملی شده است، تصریح کرد: جا دارد از آقای صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک تشکر ویژه کنم چون در این مدت با ورزشکاران در ارتباط بود و سعی کرد مشکلاتشان را برطرف کند اما در مورد آقای سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، انتظارات از او خیلی بیشتر است و اینکه توجهات نیز بیشتر شود.

وزیر قبل از مسابقات قهرمانی جهان برای قهرمان‌شدن در جهان قولهای مساعدی داد اما با وجود اینکه تیم ما برای اولین بار در تاریخ، قهرمان جهان شد اما آن قول‌ها عملی نشد. انتظار شخص من به عنوان کسی که از نزدیک از وزیر شناخت دارد خیلی بیشتر بود و انتظار داشتم بیشتر از این به مشکلات ما رسیدگی کند. شاید رشته‌های دیگر وقتش را پر کرده بود و وقت نداشته به وزنه‌برداری برسد.

وضعیت تجهیزات ما اسفناک است

قهرمان المپیک لندن در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه منظور او از مشکلات چه چیزی است و به نظر می رسد صندوق حمایت از قهرمانان، آنچنان از آنها حمایت نمی کند، تاکید کرد: در یک زمانی حقوق ورزشکاران قطع شد و بعد دوباره اعلام کردند که واریز می شود اما فقط حرف ان را زدند و واریز نشد.فکر می کنم حقوق یک ماه واریز شده و ورزشکاران حدود شش، هفت ماه حقوق،طلب دارند.

عرق فوتبالیست‌ها خشک نشده، پاداش گرفتند

جدا از آن فدراسیون وزنه برداری به دلیل منابع مالی محدودی که دارد نتوانست در این دوره اردوهای عالی با امکانات خیلی عالی فراهم کند و با وجود اینکه فدراسیون تلاش های خود را کرد اما ما اردوهای خوبی از لحاظ کمی و کیفی نداشتیم. بارها از طریق رسانه ها و دوستان اعلام کردیم وضعیت میله و صفحه های ما اسفناک است و تجهیزات ما قابل استفاده نیست واین احتمال آسیب دیدگی را بالا می برد. بارها به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش این مسئله را اعلام کردیم اما شاهد هستیم هنوز ملی پوشان با همان تجهیزات قدیمی کار خود را دنبال می کنند و گاها باعث آسیب دیدگی شده است.

فوتبالیست ها عرقشان خشک نشده بود، پاداششان را گرفتند

سلیمی در پاسخ به این پرسش که تیم ملی فوتبال پس از پیروزی برابر مراکش که با گل به خودی هم بود، بلافاصله پاداش دریافت کرد و آیا این تبعیض بین رشته‌ها باعث نمی‌شود ورزشکاران بی‌انگیزه شوند، تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم خدایی نکرده به فوتبال توهین کنیم چون هدف همه ورزشکاران شادی دل مردم است.

با همان گل به خودی هم دل مردم شاد شد و مشکلاتشان را فراموش کردند و این با ارزش است و با هیچ چیزی قابل جبران نیست. اما انتظار داریم در برخی مسائل توجه به وزنه‌برداری بیشتر شود. همان فوتبالیست‌های عزیز هنوز عرقشان خشک نشده پاداششان را دریافت کردند اما ما نزدیک به یک سال از مسابقات جهانی می‌گذرد و هنوز نتوانسته‌ایم پاداش‌های که برای قهرمانی در جهان قولش را از وزیر گرفته بودیم، نقد کنیم.

به حالت طنز گفتم پیام تبریک وزیر به دردمان نمی خورد

سلیمی با اشاره به صحبتی که قبلا از او نقل شده بود مبنی براینکه پیام تبریک وزیر به درد شان نمی‌خورد، تاکید کرد: من این جمله را به حالت طنز گفتم اما در برخی رسانه‌ها به گونه‌ای مطرح شد که انگار جدی گفته شده است و همین موضوع باعث شد دلخوری پیش بیاید. در حالی که ما همیشه ارتباطمان با وزیر و دیگر مسئولان خوب بوده است و مشکلی نداشته‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید بهانه باشه که تبعیض به نظر نیاد

    • بدون نام

      آقابهداد مشکل شماها کشتی گیران تکواندوکاران وبقیه اینه که فردوسی پور ندارید نزدیک بود فردوسی پور سردار آزمون را سردار سلیمانی وجهانبخش را جانشین شهید صیاد معرفی ورایشان درخواست نشان لیاقت وشجاعت بدهد تو مملکت ما همه چی برعکسه اون درجه دار یا افسری که تو نقطه صفر مرز میرجاوه داخل رمل یا تو کوههای قندیل وجاسوسان در غرب شب تاصبح وصبح تاشب در بدترین شرایط ممکنه باکمترین حقوق از مملکت حراست میکنه لیاقت تقدیر وگرفتن نشان داره نه فوتبالیستی که بزرگترین سختی که متحمل شده دوری دوهفته ای از دوست دخترش بوده البته تو هتل پنج ستاره روزی هم دوسه ساعت تمرین کرده نه شب تاصبح روی برجک تو دمای منفی بیست درجه نگهبانی داده فریاد از اینهمه بی عدالتی فغان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اوکی رفیق .عالی

    • مرتضی

      من هم ماندم چراباید بین این جوان ها این همه فرق باشه مگر اینها زحمت نکشیدن مگه پرچم ایران بالا نبردند پس چرا فرق می گذارید چون که برای شما سود ی ندارند ونمی توانید از آنها برای تبلیغات سیاسی خود استفاده کنید جواب روشن بدهید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج