۷۵۲۷۵۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آلگری احتمال فروش ایگواین را رد نکرد

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس اعتراف کرد که مهاجم آرژانتینی‌اش امکان دارد بانوی پیر را در تابستان سال جاری ترک کند.

خبرگزاری تسنیم: ماسیمیلیانو آلگری با خودداری از تمایلش برای حفظ گونسالو ایگواین، به شایعه جدایی مهاجم ملی‌پوش دامن زد. ایگواین مشتریانی مانند میلان و چلسی دارد اما ظاهراً حقوق بالای مدنظر او مشکلی جدی در مسیر انتقالش از تورین است.

گفته می‌شود که ایگواین روز پنجشنبه هفته جاری با لئوناردو مدیرورزشی جدید باشگاه میلان ملاقاتی خواهد داشت که تعیین کننده سرنوشت انتقال او به روسونری خواهد بود.

آلگری در کنفرانس خبری پیش از مصاف یوونتوس با تیم آل‌استارز MLS در آمریکا به سؤالی مبنی بر اینکه آیا او به جدایی ایگواین چراغ سبز نشان داده است، اینگونه پاسخ داد: مسئولیت نقل و انتقالات همیشه با باشگاه است. ما هر روز داریم اخباری درباره این موضوع می‌شنویم. من اینجا (در اردوی پیش فصل یوونتوس در آمریکا) حتی یک مهاجم با تجربه هم ندارم پس باید دید که وقتی به ایتالیا برمی‌گردیم اوضاع چگونه خواهد بود. ۱۷ آگوست زمانی که بازار به پایان برسد، یوونتوس مثل همیشه آماده رقابت خواهد بود.

الگری ادامه داد: باشگاه تا همین الان هم در حوزه نقل و انتقالات بسیار خوب کار کرده و ما منتظریم این هفته کاری‌مان به پایان برسد و روز هشتم آگوست به ایتالیا برگردیم. بعد از آن ما شرایط موجود در بازار بهتر استفاده خواهیم کرد و هر اتفاقی که رخ دهد، بازار خوبی برای ما خواهد بود. از تور پیش فصل‌مان راضی هستیم و این شروعی خوبی برای یک فصل جدید است. مثل مردم آمریکا، ما هم ناراحتیم که نتوانستیم در این اردوی رونالدو، دیبالا، بنتانکور، ایگواین، کوادرادو و داگلاس کاستا که همگی در جام جهانی حضور و نیاز به زمان بیشتری به استراحت داشتند را در اختیار داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج