۷۵۲۷۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

درگیری «مورینیو» و نایب رئیس دردسرساز شد

سرمربی و نایب رئیس منچستریونایتد مشکلاتی دارند و این موضوع باعث شده باشگاه لیست بازیکنان درخواستی مورینیو نادیده گرفته شود.

خبرگزاری مهر: ۱۱ روز تا آغاز بازی‎های لیگ برتر انگلیس و تنها ۱۰ روز تا به پایان رسیدن فرصت تیم‌ها برای فعالیت در بازار نقل و انتقالات باقی مانده است. اما تیم مورینیو هنوز ضعف‌های کلیدی‎ دارد.

او اما در این باره صحبت هم کرده است: من لیستی از نام ۵ فوتبالیست که آن‌ها را می‎خواستم به باشگاه دادم، ماه‌ها پیش این کار را کردم و هیچ یک به تیممان نیامدند. دوست دارم دو بازیکن دیگر داشته باشم، اما به نظرم این اتفاق نمی‎افتد و حداقل امیدوارم یکی از آن دو به تیم بیایند.

در تیم فوتبال منچستریونایتد درگیری بین ژوزه مورینیو و اد وودوارد، نایب رئیس باشگاه، مشکلاتی را مخصوصا در فصل نقل و انتقالات ایجاد کرده است. حتی مورینیو در این باره گفته بود یک چیز آن است که من می‎خواهم و یک چیز آن است که اتفاق می‎افتد.

یونایتد در این فصل ۳ خرید داشته است، فرد از شاختار دونتسک در ازای ۵۹ میلیون یورو، دیوگو دالوت در ازای ۲۲ میلیون یورو از پورتو و لی گرانت در ازای ۲ میلیون یورو از استوک سیتی.

این یعنی این تیم ۸۳ میلیون یورو هزینه کرده و تنها لیورپول با ۱۹۵ میلیون یورو و وستهام با ۹۵ میلیون یورو از این تیم بیشتر هزینه کرده‌‎اند.

مورینیو در این باره گفته: سطح ما مانند تیم‎هایی مانند چلسی و لیورپول نیست، اگر قرار است برای قهرمانی در لیگ برتر بجنگیم باید خرید کنیم و ستاره‎هایمان را هم حفظ کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج