۷۵۲۸۲۷
۹ نظر
۵۰۵۰
۹ نظر
۵۰۵۰
پ

راهنمای خرید مچ‌بند هوشمند

مچ‌بند‌های هوشمند در ابتدا همه کارایی‌ها را نداشتند، اما روزبه‌روز پیشرفته‌تر شدند و حالا دیگر می‌توانند بسیاری از کارایی‌های ساعت‌های هوشمند را داشته باشند. شما می‌توانید با مبالغ مختلفی یکی از این مچ‌بند‌ها را داشته باشید.

برترین‌ها: مچ‌بند‌های هوشمند در ابتدا همه کارایی‌ها را نداشتند، اما روزبه‌روز پیشرفته‌تر شدند و حالا دیگر می‌توانند بسیاری از کارایی‌های ساعت‌های هوشمند را داشته باشند، اما به هرحال باز هم از ساعت‌های هوشمند عقب‌ترند که البته طبیعی است. مچ‌بند‌های هوشمند حالا دیگر مشتریان خودش را دارد.

شما می‌توانید با مبالغ مختلفی یکی از این مچ‌بند‌ها را داشته باشید، اما این انتظار را نداشته باشید که با مبلغ ١٠٠هزار تومان مچ‌بندی تهیه کنید که کارایی مچ‌بند یک‌میلیونی را دارد. با توجه به نوع نیازتان سراغ مچ‌بند‌ها بروید و به زیبایی آن‌ها روی دست‌تان و ست‌کردنش با لباس‌هایتان حتما دقت کنید. البته که باید توجه کنید، حالا با توجه به نوسانات ارزی‌ای که در کشور وجود دارد، هیچ‌کدام از محصولات الکترونیک وارداتی قیمت ثابتی ندارند.

شرکت نام‌آشنای «شیائومی» (Xiaomi) با تولید گام‌شمار کاربردی و ارزان «Mi Band» توانست بخش بزرگی از بازار این گجت‌های پوشیدنی را از آن خود کند.

مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band ۳ Global

راهنمای خرید مچ‌بند هوشمند

راهنمای خرید مچ‌بند هوشمند

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band ۳ Global دارای صفحه نمایش لمسی مستطیلی بوده، ضدآب است و دارای باتری لیتیومی و بند سیلیکونی است. تعداد قدم‌های برداشته‌شده، مسافت طی‌شده، کالری سوزانده‌شده، تعداد ضربان قلب و مدت‌زمان خواب سبک و عمیق اطلاعاتی هستند که روی صفحه نمایش نشان داده می‌شوند.

مچ‌بند هوشمند آی واون مدل i۶ HR

راهنمای خرید مچ‌بند هوشمند

راهنمای خرید مچ‌بند هوشمند

مچ‌بند هوشمند «iWOWN i۶ HR» از نسل جدید مچ‌بند‌های هوشمند شرکت «آی واون» بوده که به سنسور ضربان قلب مجهز شده است. iWOWN i۶ HR با طراحی جدید خود زیباتر شده و بهتر روی دست می‌نشیند. صفحه‌نمایش ۰.۹۶ اینچی مچ‌بند از نوع OLED است و اطلاعات را به رنگ سفید و با وضوح خوبی نمایش می‌دهد. پشت مچ‌بند، سنسور ضربان قلب آن قرار دارد.

این سنسور هنگام فعال بودن، به شکل مداوم ضربان قلب را اندازه‌گیری می‌کند و روی صفحه‌نمایش نشان می‌دهد و از اطلاعات ضربان قلب برای محاسبه‌ی دقیق‌تر کالری سوزانده‌شده در طول روز استفاده می‌کند. این مچ‌بند دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است؛ اما نباید داخل حمام و استخر استفاده شود.

مچ‌بند هوشمند هوآوی مدل TalkBand B۳ Lite GRU-B۰۹

راهنمای خرید مچ‌بند هوشمند

راهنمای خرید مچ‌بند هوشمند

این مدل مچ‌بند هوآوی دارای صفحه نمایش ۰.۹۱اینچی از نوع OLED است و با تلفن‌های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید نسخه ۴.۴ یا بالاتر و دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل iOS ۸ یا بالاتر سازگاری دارد.

دارای قابلیت‌های پاسخ یا رد تماس دریافتی، شمارش گام‌ها، پایش وضعیت خواب، امکان تنظیم هشدار وقابلیت تعیین اهداف روزانه است و همچنین میکروفونی با قابلیت Noise Cancelation دارد.

مچ‌بند هوشمند مدل SX۵

راهنمای خرید مچ‌بند هوشمند

راهنمای خرید مچ‌بند هوشمند

مچ بند هوشمند SX۵ یکی از مچ‌بند‌های هوشمند است که توانسته خیلی زود بازار خود را در میان نسل جوان پیدا کند. صفحه نمایش رنگی ۱.۳ اینچی با رزولوشن مناسب، بدنه سبک و بند بسیار راحت و نرم که قابل اندازه‌شدن با هر اندازه مچی می‌باشد، می‌تواند رضایت شما را تا حد زیادی برآورده سازد. بر روی این صفحه نمایش یک کلید لمسی وجود دارد که با تاچ کردن و نگه داشتن آن می‌توانید فعالیت‌های مرتبط را انجام دهید.

SX۵ مجهز به گام شمار میباشد و میزان مسافت طی شده و میزان کالری سوزانده شده شما را اندازه گیری کرده و در صفحه نمایش اصلی به شما نشان می‌دهد. در این مچ‌بند محاسبه‌ی ضربان قلب، فشار خون و میزان اکسیژن، هشدار وضعیت سکون، پایش کیفیت خواب و امکان تنظیم آلارم نیز وجود دارد.

مچ‌بند هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Fit E

راهنمای خرید مچ‌بند هوشمند

راهنمای خرید مچ‌بند هوشمند

این مچ‌بند با صفحه‌نمایش ۰.۷۴اینچی از نوع PMOLED و فوق‌العاده سبک، قیمت بالاتری نسبت به قبلی‌ها دارد. مقاوم در برابر آب، گردوغبار و ضربه بوده و دوام و مقاومت در برابر فشار آب ۵ اتمسفر برای این مچ‌بند در سطح نظامی تضمین شده است. همچنین قابلیت‌های شمارشگر ضربان قلب، شتاب‌سنج، اعلان تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی را نیز دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هيچ مقايسه و اطلاعاتي ندادين و صرفا لينك دادين براي خريد
      اين اصلا درست نيست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط تبلیغ بود

      • کاربر

        آفرین درست میگی . این درست نیس

    • ستایش

      انر بند 3 عالیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من داشتم و خوب نبود فروختم

    • فاطمه

      واقعا ممنونم به خاطر راهنمایی فنی و مقایسه ای که کردین !!!!! من فقط بلد نبودم از کجا بخرم که شما کارمو راحت کردین بسیار بسیار ممنون

    • بدون نام

      چه جالب خبر برای ۱۲ دی هست.
      نظرات برا خرداد.
      بابا برنامه نویس.
      بابا مدیر خبر
      بابا تبلیغات.
      بابااااااا

    • نیکوکار سامری

      بد نمیشه پایین تیتر بنویسین "رپورتاژ آگهی" اگه میخواین با گول زدن کلیک جذب کنین و تو تیتر ننویسین
      اصلا حرفه ای نیست این حرکت برا شمای صاحب رسانه

    • موسوی

      این که بیشتر تبلیغ بود تا نقد وبررسی.. جای تاسفه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج