جاباما
۷۵۲۸۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اخبار بوتيک ميس پالت

جديدترين اقدام شرکت انگليسي بربري طراحي و توليد پوشاکي مخصوص مردان در سفر است. اين شرکت مجموعه لباس‌هاي رسمي مردانه طراحي کرده که مورد توجه بازرگانان و تاجران سراسر دنيا قرار خواهد گرفت.

اخبار بوتيک ميس پالت
مجله زندگی ایده آل:

لباس مردان مسافر

اخبار بوتيک ميس پالت

جديدترين اقدام شرکت انگليسي بربري طراحي و توليد پوشاکي مخصوص مردان در سفر است. اين شرکت مجموعه لباس‌هاي رسمي مردانه طراحي کرده که مورد توجه بازرگانان و تاجران سراسر دنيا قرار خواهد گرفت. کساني که به دليل شغل خود اغلب در سفر هستند و از سوي ديگر بايد از لباس‌هاي رسمي استفاده کنند؛ لباس‌هايي که براي سفر چندان راحت نيستند اما بربري با ايجاد تغييراتي، اين راحتي را ميسر کرده است. اين شرکت انگليسي در اولين قدم سراغ نوعي پارچه ايتاليايي جديد رفته است که صددرصد پشم است اما از پارچه‌هاي معمولي سبک‌تر است و در مجموع وزن لباس را کاهش مي‌دهد. از طرف ديگر اين پارچه به راحتي و با نشست و برخاست چروک نمي‌شود. بربري تغييراتي را هم در طراحي کت به خصوص سرشانه‌ها ايجاد کرده تا از انواع فوم و حالت‌دهنده در اين ناحيه استفاده نشود و در نتيجه شانه‌ها سبک‌تر باشد. سبک‌تر شدن شانه‌ها يکي از مشکلات رايج کت و شلوارهاست که از سنگيني آنها مي‌کاهد.

گربه‌اي‌ترين عينک سال

اخبار بوتيک ميس پالت

در سالي که عينک‌هاي گربه‌اي بازار گرمي داشتند، شرکت فرانسوي ديور، گربه‌اي‌ترين عينک سال را طراحي و روانه بازار کرد. اين عينک در مجموعه پاييز و زمستان ۲۰۱۳ ديور رونمايي شد و البته اين شرکت اعلام کرده که در طراحي عينک ۲۰۱۳ خود از طرح بال پروانه الهام گرفته است. جديدترين عينک ديور، شيشه‌هاي بزرگي دارد که مانند بال پروانه در گوشه کشيده شده و حتي از فريم فلزي عينک بيرون رفته است. شيشه عينک به رنگ خاکستري است و قاب آنکه از جنس فلز است، در ۲ رنگ مشکي و طلايي توليد شده است. بخشي از دسته هم از جنس کائوچوست که با ۲ رنگ سفيد و مشکي موجود است. امسال در ميان محصولاتي که اين شرکت فرانسوي براي پاييز و زمستان عرضه کرده، محصولات جانبي آن مانند همين عينک، کيف، کفش و جواهرات بسيار چشمگير و خلاقانه بودند مثلا از تصوير کفش براي زيبا کردن کيف‌ها استفاده کرده بود. ديور همچنين ويدئويي براي اين مجموعه آماده کرده که در سايت اين شرکت قابل مشاهده است.

شرکت خودروسازي و اين‌بار مبلمان

اخبار بوتيک ميس پالت

شرکت بنتلي، يک شرکت خودروسازي معتبر است که ماشين‌بازها با خودروهاي مرغوب اين شرکت چه از لحاظ طراحي و چه تجهيزات و ساخت آشنايي کامل دارند. بنتلي به تازگي قدم در حوزه جديدي گذاشته تا مهارت خودش را در طراحي و توليد لوازم دکوراسيون داخلي هم امتحان کند. اين شرکت با همکاري يک استوديوي طراحي در ايتاليا، مجموعه‌اي از مبلمان را روانه بازار کرده است. در اين مجموعه کاناپه، صندلي راحتي، ميز و تختخواب به چشم مي‌خورد. در توليد اين محصولات از ترکيب چوب و چرم استفاده شده و البته سفارش‌دهندگان مي‌توانند از ميان منسوجات ديگري مانند پشم، نخ و... براي روکش محصولات خودشان استفاده کنند. طراحي اين مجموعه، طراحي ساده و مدرني است اما مديران بنتلي معتقدند اين محصولات مانند خودروهاي بنتلي بادوام و باکيفيت هستند و با استفاده از بهترين مواد ساخته شده‌اند.

خلبان‌هاي طلاپوش

اخبار بوتيک ميس پالت

عينک خلباني ري‌بن براي اولين‌بار در سال ۱۹۳۷ به سفارش نيروي هوايي آمريکا براي خلبانان اين مرکز طراحي و ساخته شد. هدف از توليد اين عينک‌ها، ارائه محصولي بود که بيشترين ميزان محافظت و پوشش را داشته باشد اما حالا، عينک خلباني ري‌بن يکي از پرفروش‌ترين محصولات اين شرکت است که طرح اوليه آن توسط شرکت‌هاي مختلف استفاده مي‌شود. شرکت ري‌بن تقريبا هر سال با ايجاد تغييراتي محدود اين عينک را براي خانم‌ها و آقايان توليد مي‌کند. امسال ري‌بن، نسخه طلايي اين عينک را توليد کرده است. اين بار براي ساخت فريم فلزي اين عينک از طلاي ۱۸ عيار استفاده شده و شيشه آن هم از جنس کريستال است. البته به دليل بالابودن قيمت اين محصول، هزارودويست عدد از آن توليد شده است. قيمت هر عدد از اين عينک طلايي با شيشه کريستال حدود ۳هزارو۸۰۰ دلار است.

رايحه نوستالژيک

اخبار بوتيک ميس پالت

در سال ۱۹۲۱ شرکت فرانسوي شنل، عطري به نام زاويه ۵ توليد کرد که به شهرت جهاني دست يافت و به عنوان رايحه کلاسيک و هميشگي شنل شناخته مي‌شود. اين رايحه با گذشت سال‌ها همچنان مطبوع و خوشايند است و مورد توجه خانم‌ها و آقايان قرار مي‌گيرد. تا امروز که حدود ۹۰ سال از توليد اين عطر مي‌گذرد، شنل محصولات مختلفي را با اين رايحه روانه بازار کرده است. جديدترين محصول زاويه ۵ شنل، يک ست حمام کامل شامل صابون، فوم و کرم شست و شوست. اين محصول از ابتداي ماه آينده وارد بازار جهاني مي‌شود.

اديسه‌هاي کارتيه

اخبار بوتيک ميس پالت

چند سال پيش شرکت جواهرسازي کارتيه، توليد مجموعه جواهراتي را با نام اديسه شروع کرد. اين مجموعه با الهام از اسطوره‌ چين، هند، يونان و ... توليد شده و در واقع طراحي مدرن از اسطوره ‌است. کارتيه به تازگي نمونه‌هاي جديدي از اين مجموعه را روانه بازار کرده است. در اين مجموعه جديد دستبندي ديده مي شود که با الهام از گورخرهاي آفريقايي طراحي شده است. روي اين دستبند پهن نقوش راه‌راه سفيد و مشکي که با استفاده از جواهر و برليان ساخته شده، ديده مي‌شود. جديدترين مجموعه کارتيه شامل چند مدل دستبند، انگشتر، آويز و گردنبند است که هر کدام برداشتي مدرن از يک پديده بومي يا اسطوره‌اي است. ويژگي بارز اين مجموعه استفاده دست و دلبازانه از جواهرات قيمتي است؛ ويژگي‌اي که در کارهاي سال‌هاي اخير کارتيه به وفور ديده مي‌شود. استفاده از سنگ‌هاي درشت رنگي را هم بايد از ويژگي‌هاي اين مجموعه برشمرد.

قايق‌سواري با رايحه پرادا

اخبار بوتيک ميس پالت

تيم قايقراني پرادا يکي از موفق‌ترين تيم‌ها در مسابقات قايق‌هاي بادي است. اين تيم موفقيت خودش را در مسابقات مختلف اين حوزه با عرضه يک ادکلن مردانه جشن مي‌گيرد. چند سال پيش، عطر مردانه پرادا با نام لونا روزا به بازار آمد و امسال بايد منتظر دومين ادکلن اين مجموعه باشيم. طراحي شيشه تغييري نکرده و فقط رنگ آن از سفيد به مشکي تبديل شده است. در ساخت اين ادکلن از رايحه‌هايي چون فلفل سياه، وانيل و لوندر استفاده شده و عطري مناسب براي روزهاي سرد زمستاني است. توزيع اين عطر از اوايل پاييز شروع شده و تا شروع سال جديد ميلادي در سراسر دنيا ادامه مي‌يابد. اين ادکلن جديد پرادا در ۲ سايز ۵۰ و ۱۰۰ ميلي توليد شده است.

همکاري ورتو و فراري

اخبار بوتيک ميس پالت

شرکت موبايل‌سازي ورتو و ماشين‌سازي فراري دست به يک همکاري مشترک زده‌اند و در کنار هم يک موبايل خاص را روانه بازار کرده‌اند. اين موبايل مانند تزئينات داخلي خودروهاي فراري ترکيب ۲ رنگ مشکي و قرمز است که از چرم قرمز استفاده شده و چرم آن مانند چرم گوشي‌هاي ورتو، نقش‌دار است. در ساخت اين گوشي از نوعي کربن بسيار سبک استفاده شده که مقاومت آن ۱۰برابر استيل است. فراري از اين مواد براي بالابردن و محفوظ نگه‌داشتن موتورخودروهاي خود استفاده مي‌کند. اين گوشي دوربين ۸ مگاپيکسلي دارد و اندرويد ۴ معروف به آبنبات چوبي روي آن نصب شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج