۷۵۲۹۰۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قاسمی: بازی با سایپا مثل دربی سرخابی است

پیکان در دومین هفته لیگ برتر در زمین خودش به دنبال سه امتیاز دربی دشوار خودروسازان است.

ورزش سه: آرمان قاسمی مدافع چپ پیکان در اولین بازی فصل برابر استقلال بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو بست. قاسمی که احتمالا در دومین بازی نیز کاپیتان پیکان خواهد بود در این رابطه گفت:« از اینکه آقای جلالی من را به عنوان کاپیتان انتخاب کرده است خیلی خوشحالم و پیش از بستن بازوبند از باتجربه های پیکان آقایان حمودی، ابوالفضل ابراهیمی و محمد قاضی اجازه گرفتم. »

او در ادامه در مورد دیدار اول پیکان مقابل استقلال هم گفت: «با وجود آنکه در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران آبی پوش استقلال بازی داشتیم و همه می گفتند این بازی از حساسیت بالایی برخوردار است و در خیلی از دقایق بازی ما از استقلالی ها سرتر بودیم اما متاسفانه از فرصت هایمان نتوانستیم به نحواحسن استفاده کنیم. انگار هر دو تیم راضی به این نتیجه بودند البته اینطور نبود که خط حمله ما کاری نکردند بلکه آنها خیلی هم جنگنده ظاهر شدند.»

او افزود: «اینکه خیلی ها می گویند پیکان در این بازی به لاک دفاعی رفته بود درست نیست چون اول فصل است و تیم ها تازه از بدنسازی خارج شدن و این شیوه بازی کردن طبیعی بود اما اگر از فرصت هایمان استفاده می کردیم می توانستیم با سه امتیاز بازی را به پایان برسانیم و در ۲۰ دقیقه پایانی استقلال به تساوی راضی شده بود.

خط دفاع بهتر دیده شد چون این خط تغییرات آنچنانی نداشته ولی مهاجمانمان آل کثیر، قاضی و نریمان جهان تازه این فصل به جمع ما اضافه شده اند و هر کدام از آنها در یک تیم بازی می کردند و تا هماهنگی شان زمان لازم است.»

قاسمی در مورد خطای سجاد مشکل پور روی سجاد آقایی بازیکن جوان استقلال هم گفت: «درست است که سجاد تکل خشنی روی پای آقایی رفت اما او نمی خواست به این بازیکن آسیب برساند و خودش هم از شدت ضرب پایش که موجب شکسته شدن ساق بند آقایی شده بود تعجب کرد. البته آقایی هم در ادامه بازی روی پای حمودی تکل خشن رفت می شود گفت خطای مشکل پور به خطای آقایی در شد!»

مدافع چپ پیکان با اشاره به دربی خودروسازان که پنجشنبه برگزار می شود هم گفت: «اگر دربی سرخابی ها برای تماشاگران اهمیت دارد دربی خودروسازان برای مسئولین و کارکنان دو کارخانه اهمیت زیادی دارد و پیش از بازی به ما گوشزد می شود که این بازی حیثیتی است و ما هم به این بازی به چشم شهرآورد سرخابی ها نگاه می کنیم و هرچه در توان داریم می گذاریم تا آبروداری کنیم و بازی را با نتیجه ای خوب به پایان برسانیم.

البته مصاف با تیم های علی دایی همیشه جزو دیدارهای سخت لیگ برای رقباست. ان شاالله در این بازی پیکان با یک نتیجه خوب سربلند باشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج