۷۵۲۹۰۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

شیب سودآوری سامسونگ نزولی شد

سامسونگ الکترونیکس امروز اعلام کرد که نرخ رشد سودآوری این شرکت در سه ماهه دوم سال جاری ۲۰۱۸ میلادی تحت تاثیر فروش ناموفق گلکسی اس ۹ به شدت کاهش یافته است.

خبرگزاری ایسنا: از آنجا در پایان هر فصل، شرکت‌های مختلف نظیر غول‌های تکنولوژی و تولیدکنندگان موبایل به ارائه و انتشار گزارش مالی خود اقدام می‌کنند، حالا شرکت سامسونگ الکترونیکس نیز با انتشار یک گزارش مالی از سه ماهه دوم سال جاری ۲۰۱۸ میلادی، از نرخ رشد پایین خود سخن گفته است که به دلیل فروش ناموفق جدیدترین گوشی هوشمند و پرچمدار آن یعنی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس بوده است.

شیب سودآوری سامسونگ نزولی شد

سامسونگ که اصلی‌ترین تامین‌کننده نمایشگر اولد (OLED) برای گوشی‌های آیفون اپل و همچنین از بزرگترین تولیدکنندگان موبایل در جهان به شمار می‌رود، دچار بیشترین شیب کاهشی در سودآوری و درآمدزایی از سه ماهه نخست سال گذشته 2017 میلادی تاکنون شده است.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب شده است حضور این غول تکنولوژی را اندکی کم فروغ و کمرنگ کند و میزان فروش آن را به حاشیه براند، افزایش و گسترش فعالیت‌های شرکت‌های چینی نظیر هواوی، شیائومی، زد تی ای، اوپو و ویوو است که با افزایش کیفیت، اقدام به فروش محصولات با قیمت کمتری کرده‌اند.

این امر برای شرکت کره‌ای سامسونگ که راه‌های زیادی برای درآمدزایی و سودآوری برای خود ایجاد کرده است و خود را تنها به تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند وابسته نکرده است و در تولید لوازم خانگی صوتی و الکترونیکی نظیر تلویزیون‌های هوشمند و غیره نیز فعالیت‌های گسترده دارد، اندکی عجیب و دور از ذهن به نظر می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج