جاباما
۷۵۲۹۵۰
۳۶ نظر
۵۵۲۲
۳۶ نظر
۵۵۲۲
پ

چهره‌هایی که در سن کم باردار شدند

اگر نگاهی به زندگی چهره‌های سرشناس داشته باشید متوجه خواهید شد که این افراد در کنار زندگی پر زرق و برقی که دارند، گاهی اوقات سبک زندگی متفاوت و عجیبی نیز داشته‌اند. در این بین می‌توان به بارداری‌های سلبریتی‌هایی اشاره کرد که در دوران جوانی با آن روبرو شده‌اند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: اگر نگاهی به زندگی چهره‌های سرشناس داشته باشید متوجه خواهید شد که این افراد در کنار زندگی پر زرق و برقی که دارند، گاهی اوقات سبک زندگی متفاوت و عجیبی نیز داشته‌اند.

در این بین می‌توان به بارداری‌های سلبریتی‌هایی اشاره کرد که در دوران جوانی با آن روبرو شده‌اند. بیشتر مواقع این سلبریتی‌های جوان بارداری خود را به فال‌نیک گرفته‌‌اند و فرصت را مغتنم شمرده‌اند تا موفقیت بیشتری را در کنار فرزندشان بدست بیاورند. گاهی اوقات نیز افتخار مادری کردن برای فرزند خود را به انجام کارهای حرفه‌ای ترجیح د‌اده‌اند.

با این حساب قصد داریم در ادامه به سلبریتی‌هایی اشاره کنیم که در عنفوان جوانی مادر شده‌اند و ببینیم مادر شدن تا چه اندازه زندگی آن‌ها را تحت تأثیر قرار داده است.

ووپی گلدبرگ

چهره‌هایی که در سن کم باردار شدند

ووپی گلدبرگ دکترای ادبیات دارد اما ترجیح داده است تا وقت خود را به بازیگری اختصاص دهد و انصافاً هم باید گفت فیلم‌های این بازیگر سرشناس دیدن دارد. به احتمال زیاد بازی چشمگیر این بازیگر را در فیلم روح دیده‌اید، ووپی گلدبرگ به خاطر بازی در این فیلم برنده جایزه معتبر اسکار شد.

گلدبرگ که این روزها دهه شصت زندگی خود را می‌گذراند در ۱۸ سالگی باردار شد و دختری به دنیا آورد، جالب است بدانید دختر ووپی گلدبرگ نیز سبک و سیاق زندگی مادرش را در پیش گرفت و در ۱۶ سالگی باردار شد.

اپرا وینفری

چهره‌هایی که در سن کم باردار شدند

در مورد یکی از مطرح‌ترین مجری‌های تلویزیونی دنیا صحبت می‌کنیم که جایزه اسکار را نیز در کارنامه درخشان خود دارد. به احتمال زیاد اگر به برنامه‌های انگیزشی علاقه داشته باشید اپرا وینفری را می‌شناسید. اپرا وینفری که امروز به عنوان یکی از ثروتمندترین زنان سیاه‌پوست دنیا شناخته می‌شود زندگی بسیار سختی را پشت سر گذاشت تا به موفقیت برسد.

جالب است بدانید اپرا وینفری در سال ۱۹۶۸ در پی آزارهای جنسی در سن ۱۴ سالگی باردار شد اما عمر فرزندش به دنیا نبود و پسری مرده به دنیا آورد، وینفری پس از مرگ فرزند به خودش وعده داد تا هیچ‌گاه از تلاش و پیشرفت دست بر ندارد و پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری پشت‌سر گذاشت.

آنا نیکول اسمیت

چهره‌هایی که در سن کم باردار شدند

آنا نیکول اسمیت هنرپیشه و مدل آمریکایی بود که در بین ملت‌های مختلف به نماد زیبایی و جذابیت شهرت داشت، این چهره سرشناس با میلیارد نود ساله‌ای ازدواج کرد که ۶۷ سال از خودش بزرگ‌تر بود. یک سال پس از ازدواج، همسر نیکول اسمیت از دنیا رفت و ثروت هنگفتی به وی رسید.

نیکول اسمیت در زمانی که در اوج جوانی و شهرت بود در سن ۱۹ سالگی باردار شد و پسری به با نام دانیل به دنیا آورد، متأسفانه در سال ۲۰۰۶ تنها چند روز پس از اینکه نیکول اسمیت فرزند دختری به دنیا آورده بود دانیل به دلیل مصرف مواد مخدر از دنیا رفت، عمر نیکول اسمیت نیز به دنیا نبود و یک سال پس از فوت پسرش، دار فانی را وداع گفت.

کایلی جنر

چهره‌هایی که در سن کم باردار شدند

با چهره سرشناسی طرف هستیم که چیزی حدود ۱۱۱ میلیون دنبا‌ل‌کننده در اینستاگرام دارد و از این لحاظ در مقام هفتم چهره‌های سرشناس اینستاگرام قرار گرفته است. این مدل و هنرپیشه زیبارو در میان فهرست ۲۵ نوجوان تاثیرگذار قرار گرفته است و برند‌های ناخن و لباس این سلبریتی سالانه سود بسیار هنگفتی را راهی جیب کایلی جنر می‌کنند.

جنر اردیبهشت سال گذشته از رابطه خود با تراویس اسکات، خواننده رپ، خبر داد. ماحصل این رابطه دختری به نام استورمی وبستر است که در سال ۲۰۱۸ دیده به جهان گشود.

ویکتوریا بکام

چهره‌هایی که در سن کم باردار شدند

این چهره‌سرشناس دنیای موسیقی که این روزها چهارمین دهه زندگی خود را پشت‌سر می‌گذارد در سن ۲۴ سالگی از دیوید بکام، ستاره دنیای فوتبال، صاحبت پسری با نام بروکلین شد. ویکتوریا و دیوید از آن خانواده‌های سرشناسی هستند که به داشتن فرزند زیاد افتخار می‌کنند.

پس از تولد بروکلین در سال ۱۹۹۹ این زوج خوشبخت دو پسر دیگر با نام‌های رومئو و کروز به دنیا آورده‌اند و آخرین فرزند آن‌ها یک دختر بامزه و بانشاط با نام هارپر است.

بریتنی اسپیرز

چهره‌هایی که در سن کم باردار شدند

بریتنی اسپیرز از ۱۱ سالگی در برنامه‌های تلویزیونی حضور داشت اما در سال ۱۹۹۹ بود که با انتشار اولین آلبوم خود به چهره‌ای جهانی تبدیل شد، اسپیرز جوان در سن ۲۳ سالگی باردار شد و اولین فرزندش با نام شان پرستون را بدنیا آورد.

این سلبریتی محبوب و دوست‌داشتنی اکنون ۳۶ سال دارد و حسابی دنیا دیده شده است اما در کنار تمامی تجربیات بزرگی که بدست آورده، مدعی است هیچکدام از این تجربیات جای تجربه مادر بودن را نمی‌گیرد.

هیلاری داف

چهره‌هایی که در سن کم باردار شدند

در سال ۲۰۱۴ زمانی که هیلاری داف ۲۴ سال بیشتر نداشت باردار شد و فرزند پسری به دنیا آورد که لوکا نام گرفت. هیلادی داف که این روزها ۳۰ سال دارد پس از بدنیا آوردن لوکا، فرزند دیگری به دنیا نیاورد و در مصاحبه‌های خود نیز اشاره کرده است که ضرورتی برای دوباره بچه‌دار شدن نمی‌بیند.

ادل

چهره‌هایی که در سن کم باردار شدند

این خواننده بریتانیایی تبار شهرت جهانی خود را مدیون آلبوم ۲۱ است که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد، این آلبوم ۶ جایزه گِرمی را برای ادل به دنبال داشت و از آن زمان تاکنون شاهد درخشش ادل در دنیای موسیقی هستیم.

ادل در کنار زندگی حرفه‌ای خود توجه زیادی به زندگی خانوادگی دارد، این خواننده خوش‌سیما در سن ۲۴ سالگی تولد اولین فرزندش با نام آنجلو را جشن گرفت، ادل که اکنون ۲۹ سال دارد مدت زیادی را برای رسیدگی به فرزندش اختصاص می‌دهد و آرزو دارد تا پسرش در آینده جا پای جای مادر بگذارد و در دنیای موسیقی به ستاره‌ای پرفروغ تبدیل شود.

سوفیا ورگارا

چهره‌هایی که در سن کم باردار شدند

این بازیگر زیباچهره کلمبیایی در حال حاضر به عنوان یکی از پردرآمدترین هنرپیشه‌های زن دنیا شناخته می‌شود و مجله معروف پیپل (People)، در سال ۲۰۱۲ ورگارا را دومین زن زیبای جهان انتخاب کرد.

جالب است بدانید ورگارا ۱۸ سال بیشتر نداشت که با یکی از همکلاسی‌های خود در دبیرستان ازدواج کرد. ماحصل این ازدواج کودکی بود که در سال ۱۹۹۱ دیده به جهان گشود. دو سال بعد نیز شاهد جدایی ورگارا و همسرش بودیم.

در این قسمت به پایان فهرست سلبریتی‌هایی رسیدیم که در دوران جوانی باردار شده‌اند، پیشنهاد می‌‌کنیم اگر شما هم به دنیای سلبریتی‌ها علاقه دارید و چهره خاصی را می‌شناسید که در جوانی مادر شده است، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را درجریان نام و مشخصات سلبریتی‌های مورد نظر خود قرار دهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسخره

      پاسخ ها

      • نیلوفر

        کجاش سن کمی هست..اینجا مادربزرگها سی سال دارند..من با مادرم پانزده سال اختلاف سنی داریم...

    • بدون نام

      به نظرمن ۲۴سالگی یا ۲۳سالگی سن پایینی برای فرزنداوری نیست سن مناسبی هست ولی با عنوان مطلبتون همخونی نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در دنیای امروز سن پایینی محسوب میشه دوست عزیز؛
        ولی در جوامعی با فرهنگ و سنن قدیمی مناسب دونسته میشه

      • بدون نام

        مردها رو هم در این سن به پدر شدن تشویق می کنید ؟ نع! مردها در این سن حق دارند جوانی کنند

    • بدون نام

      واقعا سرنوشت اپرا وینفری خیلی تلخه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سرنوشتش که خیلی خوبه؛الان یکی از موفقترین؛ معروفترین و ثروتمندترین آدمای دنیاست و تو مصاحبه هاش هم میگه خوشبخته و زندگی خوبی داره.




        اون سرگذشتشه که تلخه وگرنه سرنوشتش خوبه

      • بدون نام

        اگه راست باشه

      • بدون نام

        منظورت گذشته شه دیگه؟

    • بدون نام

      جالب بود

    • آپاس تا پولوس

      آخخخخخخخخخی ، ویکتوریا ، چه رمانتیککککککککک،3پسمل1دخمل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیشعور با این حذف زدن مسخره و زنندش

      • الهام

        واقعا اینجوری حرف میزنی؟؟ پسمل چیه آخه؟؟ از سنتون خجالت بکشید بابا دو دقیقه از حضرت نوح کوچیکترین

    • بهروز اباذری

      فعلا ملت ایران از فقر و بدبختی و نداری و پیسی و گرانی و تورم وفاصله طبقاتی و تبعیض و رانت خواری و بی عرضگی مسئولین و نالیاقتی سران و دولت و وزرا و نمایندگان 6قلو زاییده از اینا چرا نمینویسید !!!!! سرنوشت این ملت مهمه یا چند ......!!!!! هنر نزد ایرانیان است و بس!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه هنر نزد ایرانیان هست و بس پس دقیقا این هنر چیه؟انقد بدم میاد از این جمله کسی که این جمله رو گفته صد درصد فقط تو خونه اش نشسته و تنبلی و بیکاری رو به عنوان هنر در نظر گرفته

      • بدون نام

        چه ربطی داره؟مسایل رو با هم قاطی میکنید
        اینهمه هر روز هزاران خبر راجع به این مسایلی که گفتید تو همه سایتا و کانالای خبر نوشته میشه هرروز ؛خب برو اونا رو بخون بهروز اباذری

    • ستاره

      ویوین لی هم وقتی 19 سالش بوده مادر میشه

    • ahm

      نظری ندارم که چی مثلا.

    • بدون نام

      فقط اون آنا نیکول اسمیت...
      این همه پول دارن اخرش هیچکدوم زنده نموندن
      اخییی

    • Arezoo

      هیلاری داف سال ۲۰۱۴ بیست و چهار ساله بوده و الان که ۲۰۱۸ هست،۳۰ ساله شده؟!ریاضیتون خیلی خوبه!!!

    • بدون نام

      24سالگی سن کمیه واسه بارداری؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در جوامع امروز و جوامع پیشرفته بله سن کمی دونسته میشه؛ولی مثلا برید آفریقا یا جوامع کمتر توسعه یافته آسیا و کشورای عربی و خیلی از فرهنگای کشور خودمون اونجاها سن کمی نیست؛بلکه زیادم هست!

      • بدون نام

        خير

      • بدون نام

        از نظر من آره ولی از نظر فرهنگ اکثر ایرانیها نه

      • بدون نام

        زیاد کم نیست

    • بدون نام

      بیست و چهارسال سن کمیه برای بارداری؟

    • ویکی

      هیلاری داف دومین فرزندش را باردار است

    • 3pd

      سلام من ۵ساله مجله برترین هارو دنبال میکنم و ازتون تشکر میکنم بابت مجله پربارتون اما چند وقته چهره ها در شبکه اجتماعی رو نمیزارین
      آخه چرا...؟؟؟

    • بدون نام

      منم ۱۸ سالگی مادر شدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هنر كردي

    • بدون نام

      از بس بازیگرهای ایرانی دارن بالای 40 سال شوهر میکنن و بچه دار میشن 23 یا 24 سالگی زوده تو ایران

    • بدون نام

      دوست ۱۰:۱۳ هنر کردم بله چون سنم کمه ولی الان یه پسر ۱۱ ساله دارم
      مادر شدن هنر میخواد

    • مينا

      خانمي كه تو ١٨سالگي باردار شدي منم ٢٠ساله بودم كه باردار شدم ولي بچه ام مرد

      پاسخ ها

      • سپیده

        عزیزم

      • ستاره

        منم تو 13 سالگی و 14 سالگی 2تا سقط داشتم

    • ستاره

      من توسن 13سالگی باردارشدم جهانی نشدم شمایی که تو 15.17سالگی باردارشدین جهانی شدین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج