جاباما
۷۵۳۰۵۳
۱۲ نظر
۵۰۰۹
۱۲ نظر
۵۰۰۹
پ

رتبه یک تجربی: کلاس‌های کنکور تاثیر چندانی ندارد

رتبه یک کنکور تجربی سال ۹۷ گفت: فکر نمی‌کنم کلاس‌های کنکور بسیار موثر باشد، اما آزمون‌های آزمایشی را پیشنهاد می‌کنم چرا که دانش‌آموزان خود را آزمایش می‎کنند تا برای کنکور آماده شوند.

خبرگزاری ایسنا: رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال ۹۷ صبح امروز معرفی شدند و «امیررضا براتی» از شهرستان قوچان به عنوان نفر برتر کنکور در رشته علوم تجربی معرفی شد. وی که در دبیرستان استعدادهای درخشان این شهرستان درس خوانده است در جمع خبرنگاران از حال و هوای خود پس از اعلام نتیجه کنکور سخن می‌گوید.

وی لطف خداوند را مهمترین عامل موفقیت خود می‌داند و در ادامه عنوان می‌کند: لطف خداوند شامل حال من شده است و تلاش‌های خودم و پدر و مادرم و همچنین پشتیبانی روحی پدر و کمک‌های مادرم در این موفقیت موثر بوده است.

رتبه اول رشته تجربی کنکور سراسری با بیان این نکته که پیش‌بینی کسب رتبه یک کنکور را داشته است و در رشته پزشکی ثبت‌نام می‌کند، گفت: در روزهایی که به مدرسه می‌رفتم شش تا هفت ساعت و در روزهای تعطیل به طور متوسط ۱۰ تا ۱۱ ساعت به مطالعه مشغول بودم.

وی با بیان اینکه از شبکه‌های مجازی و تلگرام استفاده می‌کردم و سایت‌های ورزشی و فناوری را دنبال می‌کردم، تصریح کرد: در سال جاری تنها درسخوان تک بعدی نبودم و از اینترنت و تلویزیون به صورت محدود استفاده می‌کردم.

براتی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه در کلاس‌های کنکور شرکت نکرده است، اظهارکرد: منبع من کتاب درسی و کمک درسی و آزمون‌های آزمایشی بوده است. فکر نمی‌کنم کلاس‌های کنکور بسیار موثر باشد اما آزمون‌های آزمایشی را پیشنهاد می‌کنم چون دانش‌آموزان خود را آزمایش می‌کنند تا برای کنکور آماده شوند.

وی در ادامه افزود: به دانش‌آموزان توصیه می‌کنم که تلاش روز افزون و اعتماد به نفس داشته باشند و رتبه‌ای که می‌خواهند را در ذهنشان تصور کنند و این لحظه‌ای که من در آن قرار دارم را در ذهن داشته باشند تا روزی می‌تواند برای آن‌ها هم اتفاق بیافتد.

در ادامه پدر امیررضا براتی که خود فرهنگی است و تحصیلاتش را تا مقطع فوق لیسانس در رشته ریاضی محض دانشگاه صنعتی شریف ادامه داده است با بیان این نکته که از کودکی متوجه نبوغ فرزندش بوده است، تصریح می‌کند: در سال اول دبیرستان می‌خواستم فرزندم را به سمت المپیاد سوق بدهم اما امیررضا به این مسیر علاقه نداشت و قول داد که در کنکور بدرخشد.

همچنین مادر امیررضا براتی که فرهنگی است و دارای مدرک لیسانس فیزیک از دانشگاه تبریز است، با بیان اینکه خیلی خوشحالم و احساس غرور می‌کنم و به داشتن چنین فرزندی افتخار می‌کنم، گفت: احساس میکنم تمام زحماتم به بار نشسته ان‌شاءالله که همه بچه‌ها موفق باشند.

وی ادامه داد: در منزل ما شرایط خاصی نبوده و زندگی ما بسیار معمولی بوده و این طور نبوده که خیلی حالت کنکوری داشته باشد. حتی امیررضا در کنار ما به تماشای تلویزیون می‌نشست و اینطور نبوده که تلویزیون از یک سال قبل جمع شده باشد و فضای خانه خیلی ساکت باشد. تا آنجایی که امکان داشت سعی می‌کردیم سکوت را رعایت کنیم اما بیشتر سعی و تلاش خودش بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوستان لطفا باور نکنین
      نفرات تک رقمی و دورقمی امکان نداره کلاس خصوصی نرفته باشن
      تکرار میکنم امکان نداره

      پاسخ ها

      • متعجب!!!

        چرا باور نکنیم؟؟!!

    • بدون نام

      بابا دروغ نگید دیگه . اینا مدرسه هاشون معلمهای برتر اموزشگاه ها رو میاره و کلاس میذاره در واقع همون کلاس بیردن محسوب میشه . دیگه مارو خر نکنید

    • بدون نام

      ای جانم
      خدا حفظش کنه ومبارکش باشه

    • بدون نام

      خوب معلومه برای فردی با ضریب هوشی ایشون کلاس کنکور نیاز نیست پارسال هم نفر اول تجربی از سیرجان بود اونم همین حرفارو میزد.
      ولی برای افرادی هوش معمولی کلاسهای کمکی از نون شب واجب تر است چرا که رقابت شدید ست

    • خخخخخ

      پدرش فوق لیسانس ریاضی صنعتی شریف ،مادر دبیر فیزیک تبریز
      حتمن انتظار دارین واسه دین زندگی بره کلاس کنکور .

    • pari

      افرین بهش انصافا حقش بوده...ولی خدایی چطوری روزایی که مدرسه میرفته ۶ ،۷ساعت درس میخونده؟مگه میشه مگه داریم؟

    • بدون نام

      انشالله موفق باشن در تمام امور زندگیش، اما نباید از انصاف گذشت که پدرش ریاضیدان و مادرش فیزیکدان، که دو تا درس واقعا سخت و مهم و تاثیر گذار در کنکور که والدینش بهش کمک کرده اند نیازی به کلاس کنکور نداشته آقا امیرضا به هر حال موفق باشن بیشترش سعی و تلاش و پشتکار خودش بوده.

    • بدون نام

      حالا مدرسان شریف و قلم‌چی و غیره میآن تبلیغ میکنن اینها توی کلاسهای ما بودن

    • بدون نام

      آره تو گفتی کلاس کنکور نمیری و ما هم باور کردیم

    • بدون نام

      ایشونم سرازامریکا درمیارن
      ماقدر نابغه هارانمیدونیم

    • بدون نام

      دروغگو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج