۷۵۳۰۶۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

صالحی امیری: با زبان ورزش با دنیا حرف می‌زنیم

مراسم بدرقه کاروان ورزش ایران به هجدهمین دوره بازیهای آسیایی با حضور مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برگزار شد.

مهر: مراسم بدرقه کاروان اعزامی ایران به بازیهای آسیایی از ساعت ۱۹ امروز در هنل المپیک برگزار شد. در این مراسم مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی معاون وزیر، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و برخی از روسای فدراسیون های ورزشی و ورزشکاران کاروان اعزامی ایران حضور دارند.

همچنین سیدحسن خمینی به همراه پسرش اواسط این مراسم وارد سالن شد و مورد استقبال مسئولان قرار گرفت.

در ابتدای این مراسم کلیپی از اردوهای آماده سازی تیم های اعزامی به بازیهای آسیایی و بازدیدهای مسئولان از این اردوها پخش شد.

در ادامه مراسم نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی پشت تریبون رفت و به ارائه گزارش کاملی از اقدامات انجام شده برای اعزام کاروان پرداخت. طبق اعلام سجادی ۳۷۹ ورزشکار، ۱۹۳ مربی و کادر فنی ، ۳۰ داور و ۲۹ رئیس فدراسیون در این کاروان حضور دارند.

صالحی امیری در مراسم بدرقه کاروان ایران به بازیهای آسیایی گفت: قهرمانان ما نماینده صلح هستند. همه ورزشکاران ما پیروز هستند. به ورزشکاران نگاه ابزاری نداریم. در جام جهانی یک بازی را واگذار کردیم ولی ملت شاد شد.

صالحی امیری: با زبان ورزش با دنیا حرف می‌زنیم

وی افزود: جوانان ما قدرت ملی ما هستند. امروز با زبان ورزش با دنیا حرف می‌زنیم. امروز جامعه ورزش به ثبات نیاز دارد. سعی کردیم ارامش را به ورزش بیاوریم. وزیر بعنوان محور ورزش و ما در کنارش سعی کردیم ثبات را به ارمغان بیاوریم.

رئیس کمیته ملی المپیک در بخش پایانی صحبت هایش خطاب به ورزشکاران گفت: شما با هر نتیجه ای که برگردید پیروزید.

در ادامه این مراسم سید حسن خمینی گفت: برای من روز خوبی است. وزیر ورزش و جوانان یک ساعت پیش با من تماس گرفت و برنامه را اعلام کرد و من هم با شادمانی آمدم. ورزش یکی از بزرگترین عوامل غرورآفرین ملی است. در جام جهانی عملکرد بسیار خوبی دیدیم. همه امید بسیار بزرگی در دل مردم ایجاد کرد.

وی در ادامه گفت: آقای معروف را دیدم. ما با بازی اینها دوباره والیبالی شدیم. کل دنیا می گویند والیبال ما چه مقدار باعث نشاط اجتماعی می شود. کشتی متعلق به ماست. سالها از فرنگی به دور بودیم بلکه معمولا کشتی فرنگی متعلق به ما نبود و حالا به نتایج خوبی می رسیم. در وزنه برداری، تیراندازی، تکواندو و رشته های دیگر، نمی خواهم به تک تک ورزش ها اشاره کنم در برخی از این ها امروز سطح ما بالاتر از آسیاست. هرچند باخت بدی مقابل ژاپن داشتند و آن شب ما را دمق کردند. یا در برخی رشته های دیگر پیروزی های ملی نشاط ملی ایجاد می کند.

صالحی امیری: با زبان ورزش با دنیا حرف می‌زنیم

در ادامه مراسم سوگندنامه کاروان بازیهای آسیایی با حضور کیمیا علیزاده، مجتبی عابدینی برگزار شد. مجتبی عابدینی این سوگند نامه را قرائت کرد و کیمیا علیزاده نیز در کنار وی ایستاده بود. ۱۲ نفر از ورزشکاران رشته های مختلف روی سن آمدند تا از زیر قرآن رد شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج