۷۵۳۱۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لوپتگی و تصمیمات کلیدی که باید اتخاذ شوند

رئال مادرید در حال سپری کردن یکی از شلوغ ترین تابستان های ممکن است.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، رئال مادرید در حال سپری کردن یک تابستان شلوغ است و جولن لوپتگی هنوز هم باید تصمیماتی برای تیمش بگیرد. نه تنها باید تکلیف بازیکنانی که قصد خروج از باشگاه را دارند مشخص شود، بلکه باید دید چه بازیکنانی قرار است چهره جدید رئال را شکل دهند:

مصائب شماره ۹

هنوز مشخص نشده که آیا رئال به یک مهاجم نیاز دارد یا خیر؛ اما اگر مربی تصمیم بگیرد که برای جانشینی کریس رونالدو احتیاج به یک نیروی جدید است، آن گاه این سوال مطرح می‌شود که گزینه رئالی ها کدام بازیکن خواهد بود. انتخاب هواداران هری کین است اما محبوب ترین گزینه، احتمالا بعید ترین آن ها نیز خواهد بود.

لوپتگی و تصمیمات کلیدی که باید اتخاذ شوند

گزینه دیگر روبرت لواندوفسکی است که خود نیز به آمدن به رئال تمایل دارد اما رئال مجبور است در این زمینه با باشگاه سرسختی چون بایرن پای میز مذاکره بنشیند.

تلاش برای هازارد

تعدادی از عوامل انتقال هازارد را چالش برانگیز کرده است. یکی از مهم ترین آن ها، نزدیک شدن به پایان پنجره نقل و انتقالاتی و قیمت بالای درخواستی چلسی است. هازارد بدون تردید یکی از بازیکنان مور. علاقه پرز است و لوپتگی باید تصمیم خود را در قبال هازارد تا ۹ آگوست اعلام کند.

لوپتگی و تصمیمات کلیدی که باید اتخاذ شوند

خروج تئو

تئو همچنان به همراه رئال در آمریکا حضور دارد اما در آستانه پیوستن به سوسیه‌داد است. خروج تئو لوپتگی را وارد چالش جدیدی می‌کند؛ این که برای پشتیبانی مارسلو به بازیکنان آکادمی اطمینان کند یا ناچو فرناندز را به ذخیره دائمی مدافع برزیلی تبدیل کند.

کواچیچ

دقایق فراوان بازی برای تیم اصلی همه آن چیزی است که کواچیچ در این پنجره نقل و انتقالاتی به دنبالش است. اما با توجه به نبود پیشنهادی مناسب در نظر سران مادریدی، شاید آن ها مجبور به نگه داشتن بازیکن ناراضی‌شان شوند. این مسئله از عهده مدیران باشگاه خارج است اما لوپتگی می‌تواند با اطمینان به این بازیکن کروات، شرایط او را در پایتخت بهبود بخشد.

شرایط دروازه بانی

در صورت پیدا شدن یک جانشین برای کورتوا، شاهد یک انتقال بزرگ خواهیم بود. تقریبا همه چیز برای بازگشت کورتوا به مادرید مهیا شده اما چلسی ابتدا به دنبال یافتن یک جانشین مناسب برای سنگربان بلژیکی است. گفته می‌شود جردن پیکفورد گزینه مورد نظر سران ابی هاست. ورود کورتوا نه تنها برای کیلور ناواس مشکل ایجاد می‌کند، بلکه جایگاه کیکو کاسیا و آندری لونین را نیز در ابهام قرار می‌دهد و لوپتگی باید به این وضعیت سامان دهد.

ده‌توماس و مایورال

هر دوی این مهاجمان استعداد خود را نشان داده اند اما شاید همچنان برای تیمی در قامت قهرمانی لیگ قهرمانان کوچک باشند. ده‌توماس فصل قبل با درخشش در رایو وایکانو نقشی کلیدی در صعود این تیم به لالیگا داشت و مایورال هم زیر نظر زیدان، جرقه هایی از استعدادش را به معرض نمایش گذاشت. لوپتگی باید در قبال این دو بازیکن تصمیمی اتخاذ کند تا هر دو بتوانند حداکثر توانایی خود را نشان دهند.

وینیسیوس و اودگارد

وینیسیوس در مراسم معارفه اش در جولای خود را با افتخار بازیکن تیم اصلی رئال مادرید معرفی کرد اما رئال مادرید نام او را در بین بازیکنان تیم جوانان موسوم به "جوونیل A" ثبت کرد. هنوز مشخص نیست وینیسیوس قرار است در کدام رده سنی رئال را نمایندگی کند و همین داستان درباره مارتین اودگارد نیز صادق است. به هیچ کدام از این دو بازیکن شماره ای در تیم اصلی اختصاص داده نشده است. سن هر دوی آن ها ایجاب می‌کند که با گرفتن بهترین تصمیم در قبالشان، بتوان از حداکثر توانایی آنها بهره برد.

لا فابریکا

۹ بازیکن از آکادمی باشگاه "لافابریکا" رئال را در تور تابستانی آمریکا همراهی می‌کنند و باید دید کدام یک از این بازیکنان، شایستگی حضور در تیم اصلی برای فصل آتی را دارند. آیا لوپتگی قصد دارد مسیر رسیدن این بازیکنان به تیم بزرگسالان را هموار کند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج