۷۵۳۱۴۷
۶ نظر
۵۰۱۱
۶ نظر
۵۰۱۱
پ

هر وقت ریاست طیب‌نیا جدی می‌شود، نوبخت استعفا می‌دهد!

هفته گذشته که اخبار متنوعی در مورد ریاست قریب الوقوع طیب نیا بر سازمان برنامه و بودجه منتشر شد، نوبخت فوراً در اولین جلسه با خبرنگاران ادعای استعفا از مشاغل خود را اعلام کرد و گفت که مورد تایید روحانی قرار نگرفته است. او تلاش داشت از طریق این ترفند، از ناراحتی افکارعمومی بکاهد و از حضور مادام (در شرایط بد فعلی اقتصادی) در برابر چشم ملت پرهیز کند.

پایگاه خبری انتخاب: هفته گذشته که اخبار متنوعی در مورد ریاست قریب الوقوع طیب نیا بر سازمان برنامه و بودجه منتشر شد، نوبخت فوراً در اولین جلسه با خبرنگاران ادعای استعفا از مشاغل خود را اعلام کرد و گفت که مورد تایید روحانی قرار نگرفته است. او تلاش داشت از طریق این ترفند، از ناراحتی افکارعمومی بکاهد و از حضور مادام (در شرایط بد فعلی اقتصادی) در برابر چشم ملت پرهیز کند.

جالب آنکه امروز نیز پس از اعلام خبر قطعی شدن حضور طیب نیا به جای نوبخت در سازمان برنامه بودجه، او خیلی زود با انتشار توییتی استعفای خود را اعلام کرد! البته نه از سازمان برنامه و بودجه (که ریاست تیم اقتصادی دولت است)، بلکه از سخنگویی دولت که هیچ تاثیری در شرایط امروز اقتصادی کشور ندارد.

بنظر می‌آید این روش نوبخت، تلاش برای حفظ جایگاه سازمان برنامه باشد و او حالا با واگذاری سخنگویی دولت، به نوعی تلاش می‌کند بار منفی افکارعمومی را از بین ببرد. حال آنکه این بار منفی نه فقط بخاطر سخنگویی دولت، که صد‌ها برابر بدلیل جنس ریاست وی بر سازمان برنامه بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا بانک مرکزی عوض شد چه گلی زدن تا بخواد این عوض بشه منه افکار عمومی میگم اینا هیچ وقت با مردم نیستن ودلسوزهم نیستن بلکه هرروزه ازسر شکم سیری حرف میزنن

    • غلامحسین قائدی

      اقای نوبخت در یک مصاحبه تلوزیونی همه مسولیت ارز ۴۲۰۰ تومانی را پزیرفتند حالا جواب این فاجعه تک نرخی کردن وسیاست غلط را چه کسی خواهدداد.اقایان تا کی ازمون وخطا ؛در دوره ریاست دکتربهمنی دربانک مرکزی این سیاست تک نرخی کردن انجام شدوجواب نداد.چه لزومی به تکراران بودانهم دریک اقتصادی که با یک توییت همه چیز بهم میریزد.

    • بدون نام

      وقتی رییسی نتونه کارشو خوب انجام بده ، قبل از این که بیرونش کنند خودش باید از ریاست دل بکنه بره ، دل یک نفر مهمتر از دل ۸۰ میلیون نفر دیگر که نیست ، بابا ادم باشید دیگه ، چسبیدید به میز ریاست ول کن هم نیستیید

    • بدون نام

      اين آقا چرا دو شغلست اصلا؟ واقعا برات متأسفم روحاني با اين تيمت شورشو درآوردي ديگه

    • بدون نام

      آزموده را آزمودن خطاست

    • بدون نام

      خوبه یه دروغگو از دولت کم میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج