۷۵۳۱۷۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آبی‌ها به دنبال نخستین سه امتیاز در فصل جدید

استقلال و سایپا در دومین بازی‌های خود در لیگ هجدهم برابر ذوب آهن و پیکان به میدان می‌روند.

ایسنا: هفته دوم مسابقه‌های لیگ برتر از پنج‌شنبه ۱۱ مرداد آغاز خواهد شد و در نخستین بازی هفته پارس جنوبی جم میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود. همچنین ذوب آهن در اصفهان از استقلال پذیرایی خواهد کرد و استقلال خوزستان و پیکان به مصاف شاگردان گل‌محمدی و دایی می‌روند.

پارس جنوبی جم - نفت مسجد سلیمان، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه تختی جم

شاگردان تارتار که هفته گذشته نخستین شکست خود را مقابل دیگر تیم خوزستانی یعنی فولاد متحمل شدند، به دنبال انتقام و پیروزی برابر تیم تازه لیگ برتری شده نفت مسجد سلیمان هستند.

در طرف دیگر اما شاگردان عبدالله ویسی که توانستند در خانه خود یک امتیاز از تراکتورسازی مدعی کسب کنند، حالا برای درخشش دوباره و کاری که حریف خود یعنی پارس جنوبی در فصل گذشته انجام داد، به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز خارج از خانه مقابل این تیم بوشهری هستند.

استقلال خوزستان - پدیده، ساعت ۲۰:۴۵، ورزشگاه غدیر

استقلال خوزستان که هفته گذشته به لطف گل دقایق پایانی خود از شکست مقابل ماشین‌سازی گریخت، باید برای کسب نخستین پیروزی فصل خود در خانه به دیدار شاگردان یحیی گل‌محمدی برود.

پدیده‌ای‌ها نیز که وضعیت خوبی در باشگاه خود ندارند، علی‌رغم نمایش خوبی که مقابل پرسپولیس داشتند، در هفته اول بازی را با یک گل به شاگردان برانکو واگذار کردند و حالا به دنبال انتقام شکست هفته پیش مقابل آبی‌های خوزستان هستند.

پیکان - سایپا، ساعت ۲۰:۴۵، ورزشگاه شهدای شهر قدس

نبرد خودروسازان یکی از دیدارهای جذاب روز اول هفته دوم لیگ برتر است. سایپای صدرنشین که توانست قاطعانه مقابل سپیدرود به پیروزی برسد و صدر جدول را در اختیار داشته باشد باید مقابل تیمی به میدان برود که توانست استقلال را در آزادی با نتیجه بدون گل متوقف کند.

سایپا که روزهای خوبی را با دایی پشت سر می‌گذارد، به دنبال کسب پیروزی در داربی خودروسازان است تا بتواند یک هفته دیگر صدر جدول را برای خود نگه دارد. پیکانی‌ها نیز به دنبال کسب نخستین سه امتیاز فصل هستند تا همانند دو سه فصل گذشته فصل را خوب شروع کنند و جزو تیم‌های بالانشین باشند.

ذوب آهن - استقلال، ساعت ۲۰:۴۵، ورزشگاه فولادشهر

حساس‌ترین دیدار هفته دوم لیگ برتر میان آبی‌های پایتخت و سبزپوشان اصفهانی‌ برگزار خواهد شد. ذوبی‌ها که هفته گذشته تیم تازه لیگ برتری شده نساجی را با یک گل شکست دادند و شروع خوبی را با امید نمازی در لیگ هجدهم داشتند، به دنبال کسب پیروزی خانگی مقابل شاگردان شفر هستند تا روند خوب خود را حفظ کنند و در جمع صدرنشینان باقی بمانند.

یکی از تقابل‌های جالب این دیدار حضور تبریزی در لباس سبزپوشان ذوب آهن خواهد بود زیرا این مهاجم که به تازگی به استقلال پیوسته، پس از حضور در مقابل تیم آینده خود، اصفهان را به مقصد تهران ترک خواهد کرد. البته به نظر می‌رسد با پیوستن این مهاجم به جمع استقلالی‌ها امید نمازی به تبریزی بازی ندهد و این بازیکن از روی سکوها شاهد دیدار تیم‌های آینده و سابق خود باشد.

استقلال که به تازگی از شر مشکلات مالی خلاص شده و در حال یارگیری برای جانشینی بازیکنان‌شان جپارف و تیام است، با انگیزه مضاعف برابر شاگردان امید نمازی به میدان خواهد رفت. آبی‌های پایتخت مارکوس نیومایر و مرتضی تبریزی را به تازگی به خدمت گرفتند اما اجازه استفاده از تبریزی را مقابل تیم سابقش ندارند.

در عوض هافبک آلمانی - سوئیسی جدید استقلالی‌ها در صورت صلاحدید شفر می‌تواند برای استقلال به میدان برود. هرچند به نظر نمی‌رسد که مربی آلمانی در این دیدار به این بازیکن میدان دهد و آبی‌ها باز هم باید از جوانان آینده‌دار خود مقابل ذوب آهن استفاده کنند. استقلال هفته گذشته با نتیجه بدون گل مقابل پیکان متوقف شد و به دنبال این است که در هفته دوم بتواند نخستین سه امتیاز فصل خود را به دست بیاورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج