۷۵۳۱۸۰
۱۳ نظر
۵۰۴۸
۱۳ نظر
۵۰۴۸
پ

قتل هنگام رقص چوب در جشن عروسی

پسر نوجوانی که متهم است حین رقص چوب فردی را به قتل رسانده، در جلسه رسیدگی به اتهامش جزئیات را شرح داد و مدعی شد توهین به پدرش عامل این درگیری بود.

روزنامه شرق: پسر نوجوانی که متهم است حین رقص چوب فردی را به قتل رسانده‌، در جلسه رسیدگی به اتهامش جزئیات را شرح داد و مدعی شد توهین به پدرش عامل این درگیری بود. به گزارش خبرنگار ما، ساعت یک بامداد نوزدهم بهمن دو سال قبل وقوع یک نزاع و درگیری دسته‌جمعی در بلوار الغدیر جنوبی به کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد اعلام شد.

با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد نزاع مربوط به دعوت‌شدگان در یک مراسم عروسی است که در داخل تالار عروسی با یکدیگر درگیر شده‌اند و در جریان آن یکی از میهمانان به نام شاهین (۲۴ ساله) بر اثر اصابت ضربه چاقو به ناحیه سینه به قتل رسیده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت که با حضور کارآگاهان در محل جنایت و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد درگیری منجر به جنایت در زمان اجرای «رقص محلی چوب‌بازی» میان مقتول و یکی دیگر از دعوت‌شدگان در مراسم عروسی به نام «مسعود» آغاز شد و با دخالت اعضای خانواده و بستگان آنها شدت پیدا کرد.

سپس چندین نفر از طرفین درگیری نیز با چاقو مجروح شدند و نهایتا مقتول به علت اصابت ضربه چاقو به سینه به قتل رسید. در تحقیقات از شاهدان درگیری مشخص شد مقتول قصد گرفتن چوب‌دستی یکی از میهمانان را داشت که همین موضوع انگیزه آغاز درگیری آنها شد. به دنبال ادامه رسیدگی به پرونده، یکی از حاضران در نزاع به نام مهران به همراه برادرش به پلیس آگاهی برده ‌شدند.

مهران در اظهاراتش به کارآگاهان گفت در نزاع و درگیری حضور داشته و حتی چند نفر را نیز با چاقو مجروح کرده، اما ارتکاب جنایت توسط او انجام نشده است. او در اظهاراتش توضیح داد: زمانی‌ که متوجه شدم برادرم بر اثر اصابت ضربه چاقو مجروح شده و خون‌ریزی شدید پیدا کرده، از درگیری خارج شدم تا او را به بیمارستان برسانم.

در بیمارستان بودم که متوجه شدم شاهین به قتل رسیده و من را به‌عنوان قاتل معرفی کرده‌اند. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با بررسی تصاویر به‌دست‌آمده از دوربین‌های مداربسته داخل تالار عروسی، موفق به شناسایی جوانی شدند که در یک لحظه چاقویی را از زیر لباس خود خارج کرده، به سمت مقتول رفته، ضربه‌ای را به او وارد کرده و پس از آن نیز به‌سرعت از تالار خارج شده است.

با شناسایی این جوان به نام مسعود، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که او برادرزاده مهران است که در یک لحظه با چاقوی همراهش اقدام به ارتکاب جنایت کرده، اما به‌واسطه سن کم، کسی در شلوغی درگیری متوجه او نبوده است. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در ساعت شش روز بیست‌ویکم بهمن، با حضور در محل زندگی مسعود در شهرک ولیعصر، وی را دستگیر و برای انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

متهم در همان تحقیقات اولیه به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و گفت: مقتول با یک چاقو به سمت پدرم حمله‌ور شده بود و من نیز به حمایت از پدرم، با چاقویی که همیشه در زیر لباس خود همراه داشتم ضربه‌ای به سینه مقتول زدم و به‌سرعت از تالار خارج شدم. مسعود درخصوص انگیزه حمل سلاح سرد نیز به کارآگاهان گفت: خانواده من با خانواده عمویم از چندی پیش اختلاف شدیدی پیدا کرده بودند و همین موضوع باعث شده بود تا همیشه چاقو همراه خود داشته باشم.

زمانی که متوجه شدم عمویم به‌عنوان قاتل معرفی شده، تصمیم به سکوت گرفتم تا او را دستگیر کنند. بعد از گفته‌های متهم و صدور کیفرخواست علیه متهم، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۵ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم روز گذشته پای میز محاکمه رفت. در ابتدای جلسه رسیدگی نماینده دادستان در جایگاه حاضر شد. او درخواست صدور حکم قانونی کرد و در ادامه اولیای‌دم در جایگاه قرار گرفتند و آنها نیز خواستار صدور حکم قصاص شدند.

وقتی نوبت به متهم رسید، او در جایگاه قرار گرفت و گفت: من اتهام قتل عمدی را قبول ندارم، چون فقط یک خط روی بدن او انداختم. متهم گفت: روز عروسی میهمان‌ها داشتند رقص چوب می‌کردند که مقتول آمد و خواست چوب را از یکی از بزرگان فامیل بگیرد. پدرم به او اعتراض کرد و گفت اول باید بزرگ‌ترها برقصند، بعد جوان‌ترها برقصند. او به سمت پدرم برگشت و یک سیلی به پدرم زد.

عمویم در حمایت از پدرم آمد و آن فرد یک ضربه هم به عمویم زد. وقتی دیدم او به عمو و پدرم حمله کرده‌ ناراحت و وارد درگیری شدم. دوست مقتول از پشت یک ضربه چاقو به من زد و من هم چاقو کشیدم و یک خط روی سینه مقتول انداختم. در ادامه دو شاهد ماجرا در جایگاه حاضر شدند و گفته‌های متهم را تأیید کردند. در پایان هیئت قضات برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من زدم.او زد...ای زد...بالاخره باید بری بالا دار بچه ...تو میبایست میرفتی شیرتو میخوردی تو را چ ب چاقو....

    • بدون نام

      ملت روانی شدن از۴نفر۱نفرمیگن روانین باید۲یا۳تاکنن همش ازبیکاری وفقرباعثشم افغانیاهستن کل بودجه ومنابع کشور..شغلامون به جای ایران وایرانی برای این افغانیامیکنیدواین تعدادافغانی درکشورباگفته مسولین هرسال به هرایرانی سالی بالای۳۰۰ملیون تومان ضررمیزنن ویعنی بودجه۲۰۰سال کشوربااین بی ابی زیادخشکسالی وبیکاری وفقرنجومی کم بودجگی اینهادرروزبالای۹میلیاردلیتراب مصرف میکنن وهم وطنان بایدبهدزحمت وسختی ورنجش بکشن وتازشم حق ابه ایران وافغانستان نمیدوهیلمن وهامون سیستان خشک کرد

      پاسخ ها

      • دروغگو

        کاربر گرامی. 09/14 آیا منظور شما رود هیرمند است، خوب باید وزیر امور خارجه و وزرای ذیربط بروند در دو مرحله مذاکره کنند بعد اگر با دیپلماسی نشد از طریق دادگاه بین الملل شکایت کنند و گزینه آخر هم وارد جنگ شویم که به نظر میاد دو مرحله اول طی نشده هنوز، اما از نظر مهاجرین نیز وزیر امور خارجه و قراردادهای تعیین شده است که افغان ها به ایران مهاجرت و ایرانی ها به کشورهای دیگر همینطور در کلیه کشورها هنگام قحطی و جنگ و خشکسالی های خشک که دیگر آبی پیدا نشود و از این قبیل قراردادها یا پیمانها ی نظامی بین کشورها هست بایستی در ایمخصوص به امور وزارت خارجه کشورمان مراجعه و مطرح شود

    • بدون نام

      اول باید بزرگ‌ترها برقصند خخخخخ
      ببین جماعت را

    • احسان

      کلا این وسط با این ماجرا کی مراسم عرسی برگزار کردیت کلا همش دعوا قتل کردین فک کنم از قبل کینه بهم داشتین منتظر بودیت تا دعوا رو بکشونیت اینجا..

    • بدون نام

      فرهنگ مملکتو باش تو رو خدا ....
      خدا شاهده تا زمانی که تعداد اینجور آدمها به صفر نرسه اوضاع این کشور درست بشو نیست که نیست

      مسئولین هم که وقت و پول ندارن برسن به امور زیربنایی مملکت و فرهنگ سازی ... طفلی ها دنبال یه لقمه رانت و اختلاس حلالن !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        13/23 عزیز وقتی قیمت دلار که مال یک کشور آمریکا که جزو کشور کفار است و همه چیز آنها حرام با توجه به خصومت و دشمنی چهل ساله و امروزه روز ما با این کشور متخاصم در جنگ هستیم و مردم مان صف می کشند تا پول اینترنت کشور کافر حربی را با دلاری دوازده هزار تومان با التماس میخریم با اینکه اطلاع هم داریم که قبلاً فقط دلاری هفت ریال می پرداختیم حالا تهدید میکند این کشور کافر تحقیر مان میکند پیمان شکنی میکند بعد ما پولش را روی چشم میگذاریم دوازده هزار تومان لطفاً از حلال و حرام صحبت نکنید مملکت ما بنا به کفته رییس جمهور مان کشور امام زمان عج است و پول پاک است هرکسی توان دارد پول پاک را برميدارد لطفاً گلگی و شکایت نفرماييد ما خودمان راضی هستیم که اینطور بشه به امید سلامتی شما و سایر هموطنان عزیز

    • بدون نام

      برترین ممنون که تیتر پسر رقاصه وقتل را مثل سایرین نزدید،ببندید دهن رو اونا که فوری کامنت اعدام میذارن ! برید در سایت خودتون که ماجرای سی پنج سال پیش را نوشته زیرش ریز نوشته چون تعدادی با اعدام در امریکا مخالف هستند مرد جنایتکار که دونفر را کشته بود به حبس ابد محکوم شد.حالا متهم عکس ش نمیدونم از قبر گرفتن ازش چون نزدیک به عمر نوح را نشان میدهد! اما در خصوص پسر ۱۶ ساله باید مقتول به حرف پدرت احترام میگذاشته وهمگی میرقصیدند نه یک نفر!

    • گندم مجیدی .♡.♡پونک قزوین

      چه رسم و رسومات مسخره ای .
      ما که عروسیامون مختلط هستش و همه با هم قاطی میرقصن . هیچ کس به کس دیگه ای کار نداره ... آدم باید عروسیش فقط خوش بگذرونه نه اینکه رسم و رسوم مسخره داشته باشه ...

    • S

      چقد وحشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پسر بچه محله ما فامیلیش چیه

    • ممد

      این عروسیشون بوده. معلوم نیس تو مراسم عزا چکار میکنن

    • امیردینارزهی

      تازه هرشب تلوزیون ملیمون آمارجرم وجنایت امریکاوبقیه کشورهاوساعت شمارمحض تمسخر اعلام میکنیم ازخودمون که بدتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج