۷۵۳۱۹۱
۲۶ نظر
۵۰۳۰
۲۶ نظر
۵۰۳۰
پ

زن متهم: صدایی به من گفت شوهرت را بکش!

زنی که شوهر خودش را به قتل رسانده است، در بازجویی‌ها مدعی شد تحت‌تأثیر ماده مخدر شیشه دست به این جنایت زده است.

روزنامه شرق: زنی که شوهر خودش را به قتل رسانده است، در بازجویی‌ها مدعی شد تحت‌تأثیر ماده مخدر شیشه دست به این جنایت زده است.

پرونده این زن که از سوی پلیس استان مرکزی بازداشت شده و تحقیقات از او ادامه دارد، بعد از آن به جریان افتاد که کارآگاهان از قتل مردی جوان به نام محمود در خانه‌اش مطلع شدند و وقتی به آنجا رفتند، با توجه به شواهد و مدارکی که در صحنه جرم وجود داشت، همسر او به نام مریم را بازداشت کردند.

مریم در همان بازجویی‌های ابتدایی به قتل اقرار کرد و گفت: «من و محمود به‌تازگی با هم ازدواج کرده‌ایم. ما به‌طور اتفاقی در خیابان با هم آشنا شدیم و من به او علاقه‌مند شدم به همین دلیل وقتی خواستگاری کرد بلافاصله جواب مثبت دادم.

به این ترتیب محمود همراه خانواده‌اش به خانه ما آمدند تا رسم و رسوم را اجرا کنند، ولی خانواده من با این ازدواج مخالفت کردند و گفتند دو خانواده به‌لحاظ فرهنگی به‌شدت با هم اختلاف دارند. من چنان علاقه‌ای به محمود داشتم که اصلا نمی‌توانستم تصور کنم بدون او به زندگی ادامه بدهم به همین دلیل شروع به اصرار کردم و بالاخره خانواده‌ام ناچار به موافقت شدند، اما شرط گذاشتند قبل از هر چیزی محمود باید شغلی پیدا کند».

متهم به قتل ادامه داد: محمود بعد از حدود یک سال جست‌وجو بالاخره به‌عنوان پیک موتوری در یک شرکت خدماتی مشغول به کار شد و بعد از آن ما با هم عروسی کردیم اما هنوز مدتی زیادی از ازدواج‌مان نگذشته بود که محمود را اخراج کردند. آن زمان بود که فهمیدم شوهرم معتاد است و شیشه مصرف می‌کند.

مصرف او به‌حدی زیاد شده بود که دیگر نمی‌توانست سر کار برود و از صبح تا شب در خانه می‌ماند. من که چاره‌ای نداشتم، دنبال کار گشتم و در یک آتلیه عروس مشغول به کار شدم. درآمد زیادی نداشتم ولی به‌هرحال چاره‌ای هم وجود نداشت. در آنجا هم کارهای معمولی را انجام می‌دادم و هم به‌عنوان مدل از من عکس می‌گرفتند.

زندگی‌ام خیلی سخت بود از طرفی نمی‌توانستم گلایه و شکایتی بکنم. چون با وجود مخالفت خانواده‌ام ازدواج کرده بودم». مریم در ادامه اعترافاتش گفت: «فشارهای زندگی باعث شد کم‌کم من هم به سمت ماده مخدر شیشه بروم. می‌خواستم مثل شوهرم بی‌خیال باشم و دردها و غصه‌هایم را فراموش کنم. روز حادثه بعد از مصرف شیشه اصلا حال خوبی نداشتم.

در همان اوضاع صدایی در درونم پیچید و به من گفت محمود زندگی سختی دارد و تو اگر واقعا عاشق او هستی، باید او را بکشی تا از این وضع راحت شود. بعد از آن اصلا نفهمیدم چه شد تا اینکه وقتی به خودم آمدم دیدم شوهرم را با چاقو به قتل رسانده‌ام. من اصلا قصد چنین کاری نداشتم و زمان حادثه واقعا متوجه کارهایم نبودم». بنا بر این گزارش، تحقیقات از متهم به قتل همچنان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احتمالا صدای فرشتگان بود

    • بدون نام

      چه باحال

    • جواد

      فشار اقتصادی، فشار روانی ایجاد می کند و مصرف مواد مخدر آنها رو شدیدتر و با توجه به خلقیات اخلاقی یک فرد آستانه تحملش و کنترل آن فرق می‌کند. این خانم با این کار هم گناه کرده و هم به وجود آورنده مشکل بیشتری بوده. بهترین راه برای اثبات دوست داشتن شوهرش کمک برای ترک دادن شوهر و مشورت با خانواده‌های دو طرفه. دو طرف باید مکمل هم در سختی و مشکلات زندگی باشند البته اگه دوست داشتن دو طرفه باشه و هم رو درک کنند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگو
        بيشتر قتل ها بالاشهره

    • بدون نام

      جامعه مملو از جوانان معتاد..... وای بر ما

    • Reza82

      خوب گرگ ماده معتاد وحشی چرا اون صدانگفت خودت روبکش بگو وقتی شوهرم فهمیدشیشه مصرف میکنم ودعوا اه انداخت که مواد روکی وازکجا تهیه میکنی وداشت ابروت میرفت اوراکشتم صدای درون وصدای غیب برای ماده گرگ وحشی مثل تونیست حالا که کشتیش اون صدا دیگه راهنمائیت نکرددردادگاه موقع خوندن حکم اعدامت چی بگی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خجالت بکش این چه طرز حرف زدنه یکم مودب باشی به جایی بر نمیخوره .
        مگه تو اونجا بودی که این طوری با اطمینان حرف میزنی و تهمت میزنی .
        ‌من کار زن رو توجیه نمیکنم ولی اگه مرد انقدر بی عرضه و معتاد نبود و سرکار میرفت الان زندگی عادی داشتن و زن هم مجبور نمی شد که بره سرکار و معتاد بشه بعد توهم بزنه و شوهرش رو بکشه .....مصرف شیشه توهم خیلی زیادی به همراه داره که هرکسی مصرف کنه هیچ چیز حالیش نمیشه مثل این خانوم و در سال های گذشته پدری که سر بچه های خودشو بریده بود چون توهم زده بود که گوسفندن.

      • دروغگو

        کاربر. رضا 82 ساعت 10/29قسمتی از گفته هات درست است اما فسمتی هم اگر نگران نشی نه!!! چون شوهره خودش اعتیاد داشته هرگز در این مورد اختلاف نداشتند، بلکه میشه گفت شوهره به این خانم علاقه زیادی داشته، شاید با معتاد کردن او خیالش راحت بوده که خانم اونو تنها نمیگذاره، اما در نوشته خود خانم بطور استعاره اشاره کرد همه کاری میکردم حتی گاهی مدل هم میشدم، زن ها مثل حیوانات وحشی کلا دوست ندارند که یکی دیگه در قلمرو آنان باشه!! حالا یا از روع ی حسادت یا از طریق ذائقه ای که دارند و یا از جهت نمایش قدرت مطلق و حریم خصوصی، چون طبع زن و مرد تفاوتی ندارد هر دو انسان هستند که مرد زن را برای خود تنها میخواهد که از قضا این خصیصه در زن هم هست، از اینکه زن در لفافه گفت هرکاری میکردم و حتی مدل میشدم مردم تذکر سفت و سختی به زن داده و تهدیدی کرده که زن ترسیده، از طرفی کرده های خودرا هم خودش قبول نداشته، اما ترس و وحشت از مرگ زود تر از شوهر که زن گفته حال بلند شدن از زمین یا رختخواب نداشته!!! وقتی کامی گرفته و از حالت عادی خارج گشته و در مغزش حرف های شوهر و کارهای خود را تداعی و مرور کرده، در را غنیمت شمرده و بجان او افتاده تا تمام شود صدالبته اگر این زودتر عمل نمیکرد حتماً او ایران را به قتل میرساند، اگر خبر را جمله به جمله و آهسته بخوانید متوجه خواهید شد که شوهر با اینکه از کار خانم ارتزاق میکرده و موادش تهیه میشده اما اینکه زن میگه همه کاری میکردم، حتی مدل میشدم، این حتی مدل میشدم جمله بسیار کلیدی است، خلاصه این هم ماجرای زندگی دو جوان که ریشه در فقر اقتصادی و اعتیاد به مواد صنعتی رقم خورده که بسیار غم انگیز و متاثر کننده است،

    • احمد

      ندا امد...

    • بدون نام

      قشنگ بخون متن رو میگه فشار زندگی باعث شد که شیشه مصرف کنه اینو باید به اون مسئول بی کفایت باید گفت که دیروز جای مردم حرف میزنه و میگه مردم مقاومت میکنن!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین
        این یعنی عمیق نگاه کردن به مشکلات نه مثل بعضیا که از بس سطحی نگرن آدم میخواد سرشو بکوبه به دیوار

      • راستگو

        لایک داری

      • بدون نام

        دقیقا ازاین اتفاقات روزانه تومملکت زیادمیفته ۹۸درصدش بخاطرنداشتن وضع مالی وشغله

      • بدون نام

        یعنی چی هر کی پس تا به مشکلی برخورد کرد بره شیشه مصرف کنه بعدم بندازه گردن مسؤولین کمی انصاف هم خوب چیزیه

    • واقعیت

      وای بر موتد وشیشه جامعه ما رو به کجا بر.و ومسولین کار ب کار جوانان ومعتادان ندارن

    • بدون نام

      خوب کاری کردی اون راحت شد الان تو رو هم راحت می کنن و تموم

    • لاله وندا

      خدا لعنت کنه بنیان گذار این مواد مخدرهارو که چه بر سر ملت آورده آخه آدم چرا باید اینکارو باخودش بکنه... ولی واقعا وقتی از لحاظ مادی به هیچ بخوره وضع اقتصادی نابود مغز هنگ میکنه و منحرف میشه دنیا براش بی ارزش میشه نمیدونه چیکار کنه اونجاست که یه کسی میتونه به داد جوونا برسن.....

    • بدون نام

      خاک برسرت

    • شوهر

      احتمالا صدای جبرائیل بود !

    • بدون نام

      دقیقا" مثل فیلم گشت ارشاد ۱ که ندا که طرف میگه یه کسی میگه ساندویچ رو نخور حالا اینم میگه ندا امد میگه شوهرت رو بکش

    • رز

      خوب کاری کردی ی گرگ نر وحشی کمتر دمت گرم

    • بدون نام

      خوب کاری کردی اون صدا نبوده بلکه ندای ان کسانی بوده که خودشون در عرض سی سال جمعیت را به سه برابر رسوندن و الان عذاب وجدان دارند و شیشه را رواج دادند تا شاید جمعیت کمتر شود ! تمایلی به علت وم دیگه ندارم فقط خسته شدم از گرانی و قانون مسخره کشور اسلامی ایران ...امیدوارم خبر مرگ من هم رسانه یی شود تا بدونن قتل و خودکشی در اختلاف و شیشه نیست فقر هست و تظاهر به دین

    • گندم مجیدی .♡.♡پونک قزوین

      حتمن صدای (روح و جن ) بوده ..؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • راستگو

        ۱۰:۵۸ لایک داری

    • بی نام

      مردم رو جیگر فرض کردی برو بابا ویروسی

      پاسخ ها

      • باران

        جیگررر ر؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج