۷۵۳۲۰۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حمودی: قرار نبود مقابل استقلال بی‌گدار به آب بزنیم

مدافع - هافبک تیم فوتبال پیکان دیدار فردای این تیم مقابل سایپا را یک دربی دانست که نتیجه آن برای مدیران هر دو کارخانه بسیار مهم است.

خبرگزاری تسنیم: علی حمودی در مورد وضعیت پیکان بعد از بازی با استقلال و انتقادهایی که از سبک بازی این تیم برابر آبی‌پوشان تهرانی صورت گرفت، گفت: ما با استقلال بازی می‌کردیم که در فوتبال ایران تیم بزرگی است. همه می‌دانند که استقلال بعد از آمدن شفر متحول شده است.

اصلاً قرار نبود که در این بازی بی‌گدار به آب بزنیم. کادر فنی هم برای این بازی استراتژی خاصی داشت و ما فقط دنبال دفاع کردن نبودیم. در ضمن باید این را هم در نظر گرفت که این اولین بازی لیگ برتر بود و تیم‌ها به زمان نیاز دارند تا شکل واقعی خودشان را به دست بیاورند.

مدافع - هافبک تیم فوتبال پیکان با اشاره به بازی هفته دوم تیمش برابر سایپا عنوان کرد: بازی مقابل سایپا برای ما یک بازی سخت و دشوار خواهد بود. سایپا در هفته اول نشان داد که تیم بسیار خوبی است و ما بازی آسانی در پیش نداریم. با این حال باید از شرایط میزبانی استفاده کنیم و سه امتیاز را بگیریم.

این بازی یک نوع دربی محسوب می‌شود و نتیجه‌اش برای مدیران دو کارخانه خودرسازی هم بسیار مهم است. امیدوارم که در این بازی اولین برد فصل را به دست بیاوریم.

وی همچنین در خصوص اینکه آیا پیکان امسال می‌تواند سهمیه آسیا را کسب کند، تصریح کرد: ما تیم خوبی داریم و حسن بزرگ تیم‌مان این است که با تغییرات زیادی مواجه نشده است. فصل گذشته هم می‌توانستیم سهمیه بگیریم، ولی بدشانس بودیم. امسال اما امیدوارم که در پایان لیگ سهیمه آسیا را کسب کنیم. بازیکنان پیکان هم برای رسیدن به این هدف انگیزه زیادی دارند.

دیدار پیکان - سایپا در چارچوب هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰:۴۵ فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج