۷۵۳۲۱۸
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

لاریجانی: بدانیم که چه حرف‌هایی می‌زنیم

نماینده ارومیه در تذکری بر لزوم رعایت شأن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: برخی از نمایندگان حرف‌هایی را می‌زنند که باعث بی‌اعتمادی به خانه ملت می‌شود. این سخنان با واکنش رییس مجلس هم مواجه شد.

ایسنا نوشت: نماینده ارومیه در تذکری بر لزوم رعایت شأن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: برخی از نمایندگان حرف‌هایی را می‌زنند که باعث بی‌اعتمادی به خانه ملت می‌شود. این سخنان با واکنش رییس مجلس هم مواجه شد.

نادر قاضی پور در جلسه امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده ۷۹ آیین نامه در تذکری اظهار کرد: برخی از نمایندگان اظهارنظری در مجلس شورای اسلامی می‌کنند که آن صحبت‌ها با روح کلی مجلس شورای اسلامی مغایرت دارد.

وی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر این‌که مجلس شورای اسلامی عصاره فضائل ملت و در راس امور است، گفت: با همین نگاه نمایندگان برای کاندیداتوری فیلترهای زیادی را رد می‌کنند تا در نهایت حافظ و پاسدار انقلاب باشند.

ممکن است در این بین برخی از آنها اقداماتی را انجام دهند که دیگر مردم آنها را انتخاب نکنند یا این‌که تخلفات‌شان را هیات نظارت بررسی کند، اما این‌که اتهاماتی از تریبون مجلس شورای اسلامی متوجه نمایندگان شود جفا در حق نمایندگان است. اینگونه مطالب باعث می‌شود که مردم به خانه ملت یعنی پناهگاهشان بی‌اعتماد شوند.

نماینده مردم ارومیه با بیان این‌که تعدادی از نمایندگان شب و روز در مجلس شورای اسلامی کار می‌کنند، گفت: قریب به اتفاق نمایندگان نوکر مردم هستند و برای مردم کار می‌کنند، لذا اگر کسی از رانتی استفاده کرد و یا کار خلافی را انجام داد باید او را به هیات نظارت معرفی کرد نه این‌که قاطبه نمایندگان را متهم نمود.

لاریجانی: بدانیم که چه چیزهایی را می‌گوییم

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: حرف‌های آقای قاضی‌پور دردمندانه بود. آقایان بعضی نکاتی را می‌گویند که باعث تحقیر مجلس شورای اسلامی می‌شود چرا باید در این شرایط این کار را کرد هر نماینده‌ای می‌تواند کار منحصر به فردی کند و فعال باشد و به نظارت بپردازد.

این کار را کسی دیگر به جز نماینده نمی‌تواند انجام دهد. این وظیفه‌ای است که قانون اساسی برای نمایندگان مشخص کرده است.

وی افزود: چرا باید حرفی زده شود که برای دیگران سوء تفاهم ایجاد کند. باید در این شرایط بدانیم که چه چیزهایی را می‌گوییم و رعایت کنیم. دیگران هم حرف‌هایی نزنند که درست نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی فراهانی

      میخوای کلا حرف نزنیم شما هر کار دوست داری بکن یه بار نشد قبول کنید اشتباهات رو کلا تو این مملکت هیچ کسی نمیگه من اشتباه کردم

    • بدون نام

      وقتی که سؤال از رییس جمهور در رابطه با گرانی ارز و طلا و اشتغال و کاهش پول ملی کشور و قاچاق و گرانی فقط یک چهارم نمایندگان ان را امضا می کنند و از آن حمایت می کنند باید به نماینده بودن بقیه شک کرد ، یعنی بقیه نمایندگان که امضا نکرده اند از وضع موجود راضی هستند
      اینها نماینده ملت نیستند و باید از مجلس کنار گذاشته شوند .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مجلس عصاره شورای نگهبان است

    • بدون نام

      عجب جناب قاضی پور !!! فقط قاضی پور حق هر نوع حرف زدنی ازقبیل تهمت و...را دارد !!! کم حرفهای ناروا به دیگران نسبت دادی ...

      پاسخ ها

      • سید نوری

        اقای رییس مجلس وضعیت اقتصادی مردم وخیمه شمااگربه فکراین ملت هستید برای مذاکره باامریکا بادیگرمسعولین کشوررایزنی کن که مردم دارن ازگشنگی میمیرن

    • بدون نام

      شان مجلس با عمل نمایندگان حفظ میشود .وقتی مردم با هزاران مشکل اقتصادی و بیکاری وگرانی و..... روبرو شده اند و نمایندگان طرح سوال از وزیر یا رئیس جمهور را مطرح میکنند و بعد بدون هیچ دست آوردی میگویند از جواب قانع شدند این چه معنی میتواند داشته باشد آیا این مشکل را انکار میکنند که قانع شدند پس نمایندگان محترم باید در عمل موجب ارتقاع و حفظ شان مجلس شوند و صحبت نکردن برخی نمایندگان و بازگو نکردن مسائل نمیتواند در اصل قضیه تاثیر بگذارد چون مردم ایران با هوش سرشار و قدرت تشخیص بالای خود متوجه تمام این موارد هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج