۷۵۳۳۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

نیومایر، جپاروف می‌شود؟

استقلال برای جبران کمبودهایش قصد دارد از میان مرتضی تبریزی، نیومایر آلمانی، الحاجی گرو و دو بازیکن عراقی حداقل ۴ نفر را جذب کند.

خبرورزشی، پارسال استقلال با مثلث فرشید اسماعیلی، جپاروف و تیام گل‌های زیادی زد و در آسیا هم آبروداری کرد. آن‌ها شهرآورد برگشت را بردند، در آسیا از گروه مرگ صعود کرده و بعداً ذوب‌آهن را بردند و در جام حذفی هم با گل تیام قهرمان شدند تا هواداران‌شان قهرمانی پرسپولیس در لیگ را که از مدت‌ها قبل (همان نیم‌فصل) قطعی شده بود، فراموش کنند.

در نقل و انتقالات و پندار‌تایم! اما استقلال همه چیز را باخت تا تیمی به مصاف پیکان برود که حتی برای تماشاگران و تیفوسی‌های استقلال ناآشنا بود. یک عده جوان البته امیدواری‌هایی ایجاد کردند، ولی امثال خسرو، وریا، فرشید باقری و... آنقدر ناآماده بودند که همه را نگران کردند.

این نگرانی وقتی برای استقلالی‌ها بیشتر می‌شود که بدانیم این هفته در اصفهان با تیم پرمهره و آماده ذوب‌آهن بازی دارند و اگر ببازند، احتمالاً فاصله‌شان با پرسپولیس در همین ۲ هفته ۵ امتیاز می‌شود. این یعنی تکرار تراژدی پارسال که استقلال منصوریان در ۷ هفته ۴ شکست و ۲ مساوی داشت و فاصله‌اش با پرسپولیس دورقمی شده بود.

استقلال برای جبران کمبودهایش قصد دارد از میان مرتضی تبریزی، نیومایر آلمانی، الحاجی گرو و دو بازیکن عراقی حداقل ۴ نفر را جذب کند. با این خرید‌ها که خیلی‌هایش به دلار است، بار تجربی استقلال بالا می‌رود، ولی مسلماً شفر برای هماهنگ کردن نفرات جدید با قبلی‌ها کار خیلی سختی دارد، چون اصلاً زمان ندارد. استقلال ۲، ۳ هفته دیگر امتیاز بدهد، امسال هم از جرگه مدعیان دور می‌شود و دوباره «حیاکن رها کن»‌ها شروع خواهد شد.

استقلال احتمالاً در خط حمله و بعد از بازی با ذوب‌آهن تبریزی را به عنوان مهره اصلی خواهد داشت. او باید بتواند جای خالی تیام را پر کند و در کنارش یا ایمن حسین عراقی بازی می‌کند یا الحاجی گرو. با این حساب بعید است از هفته سوم، چهارم به بعد فرصتی به جوان‌ها برسد مگر آنکه در همین فرصت اندک و البته در تمرینات امثال صیادمنش و آقایی و آذری بدرخشند و خودشان را به شفر تحمیل کنند.

استقلال تیمی هجومی است که باید گل بزند. پارسال تیام در ۱۳ بازی ۱۲ گل حساس زد تا شفر نفسی به راحتی بکشد، اما امسال بار گلزنی روی دوش تبریزی و ایمن حسین و... خواهد بود و البته هافبک‌ها هم باید به بهترین نحو آن‌ها را در موقعیت گل قرار دهند. سؤال مهم، اما این است که آیا امثال نیومایر می‌توانند جای خالی جپاروف، امید ابراهیمی و... را پر کنند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ق مثل قشقایی (عمرالخربین)

      این همه مطلب نوشتی و از خودت داری واسه آینده مثلا مثلا میکنی اصلا در مورد تیترت نبود چا ربطی داشت به نیومار

    • فریبای جواد و جواد فریبا

      ماشالات باشه نویسنده . حالا کی گفته ما می بازیم !!!؟ اصلا به فرضم باختیم از کجا معلوم که لنگ میبره و فاصلمون 5 امتیازی میشه !؟ ظاهرا بدت نمیاد این اتفاق بیفته ولی اگه ما هم اوضاعمون عین لنگیا درست بود اونوقت حرف مفت نمی زدی

    • بدون نام

      توازکجا مطمعنی که لنگتون میبره میگی 5امتیازاختلاف میشه..بعدشم مطمعن باش شعاررهاکن هیا کن فقط برای وزارت ورزش ودورووریاش داریم نه شفر

    • علیرضا ۸۸

      مرد باشین و نظرم رو بگذارین ببینین چند نفر با من موافق هستن

    • رضا

      من یک استقلالی هستم ولی خداییش وقتی همه بازیکنان ایرانی فقط به پول فکرمیکنندوزارت وفدراسیون چکارکنند.بعدش هم زمانی که برانکودرحال تمرین لنگ بودشفرتوی جام جهانی برای مشتی دلاربیشترمفسرشبکه های ورزشی بود...وقتی یک جوالدوز به کسی میزنیم یک سوزن هم به خودمون بزنیم...

    • ب مثل بزدل(عمر عبدالرحمان)

      بر کیسه کشا ننگ باد

    • علیرضا ۸۸

      خیلی باحالید
      از نظر من تیکه و خط اخرش رو گذاشتین
      مرد بودین و چند خط اولش رو پاک نمیکردین
      تیکه اخر رو گذاشتین که بگین ما نظر زیاد داریم
      بدبختای انگل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج