۷۵۳۳۶۴
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

۳۳ استاندار و فرماندار بازنشسته می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور با اشاره به بازنشسته‌شدن ۳۳ استاندار، معاون استاندار و فرماندار گفت: بر اساس قانون جدید ۱۴ استاندار، ۱۴ معاون استاندار و ۵ فرماندار در کشور باید بازنشسته شوند.

خبرگزاری تسنیم: جواد ناصریان؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور اظهار داشت: در این رابطه بخش اعظمی از نیروی انسانی وزارت کشور به‌ویژه مدیران از سایر دستگاه‌های اجرایی تأمین می‌شود.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه تا پیش از آغاز به کار دولت تدبیر و امید بیش از ۷۰ درصد فرمانداران از سایر دستگاه‌ها بودند تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام‌شده در دولت یازدهم ۸۳ درصد فرمانداران از بدنه وزارت کشور منصوب شده است.

ناصریان انتصاب مدیران جوان به‌ویژه بانوان را از اولویت‌های وزارت کشور دانست و افزود: برای انتصاب مدیران جوان و بانوان شایسته‌سالاری اولویت اصلی است هرچند در شرایط مساوی، اولویت با جوانان و بانوان است.

وی راجع به ترمیم احکام کارکنان وزارت کشور نیز بیان کرد: در سال ۹۴ با پیگیری استانداران و معاونان موضوع احکام کارکنان وزارت کشور تقویت شده است.

ناصریان با اشاره به موضوع ساماندهی نیروی انسانی در وزارت کشور گفت: به‌منظور توانمندسازی نیروهای انسانی وزارت کشور بخشنامه‌ای ارسال شده که با توجه به تراکم نیرو در استانداری‌ها، شرایطی فراهم می‌شود که نحوه ورود نیرو به وزارت کشور از طریق بخشداری‌ها انجام شود.

وی با ابراز اینکه نیروهای انسانی وزارت کشور باید برای هر محل خدمتی که تعهد دادند خدمت کنند از ابلاغ ۵۳۴ پست معاون و رئیس اداره جدید خبر داد و اظهار داشت: با اصلاح ساختار وزارت کشور و فرمانداری‌ها ۵۳۴ پست معاون و رئیس اداره جدید ابلاغ شده و در استان بوشهر تمام فرمانداری‌ها ارتقا یافتند.

معاون وزیر کشور تأکید کرد: به‌منظور توانمندسازی نیروهای انسانی شاغل در وزارت کشور، بسته ویژه تعریف شده و قرار است پایلوت اجرای این بسته در ستاد وزارت کشور به‌زودی آغاز شود.

ناصریان درباره طرح منع به‌کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی گفت: به‌کارگیری بازنشستگان تهدیدی برای وزارت کشور است، در قانون جدید ۳۳ استاندار، معاون استاندار و فرماندار شامل ۱۴ استاندار، ۱۴ معاون استاندار و ۵ فرماندار در کشور باید بازنشسته شوند.

وی افزود: بین ۲۶ هزار نفر کارمند وزارت کشور حداکثر ۷۵ تا ۸۰ نیروی بازنشسته داریم.

معاون وزیر کشور از تصویب طرح همسان‌سازی حقوق نیروهای قراردادی با رسمی و پیمانی در کمیسیون اجتماعی دولت خبر داد و گفت: ضمن اینکه سازمان امور اداری و استخدامی با تبدیل نیروهای قراردادی به پیمانی و رسمی مخالف است ما در وزارت کشور با جدیت این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

ناصریان با اعلام اینکه تشکیل سازمان مهاجرت کشور در شورای عالی اداری به‌تصویب رسیده است، گفت: این سازمان ذیل وزارت کشور فعالیت می‌کند و لایحه این طرح پس از تصویب دولت باید به مجلس برود و تأسیس نهایی این سازمان حدود یک سال زمان می‌برد.

وی در مورد شایعه بازنشستگی عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: این موضوع شایعه است و آقای گراوند بازنشسته نیست و با وجود تجربه بالایی که دارند اما به سن بازنشستگی نرسیده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا"بازنشسته میشوند یا پس از گرفتن پاداش نجومی پایان خدمت مجددا" در دستگاههای دولتی مشغول میگردند؟

    • بدون نام

      بهتر نیست اقای جنتی هم باز نشسته شوند

    • بدون نام

      بانوان روی چشم ما جا دارند. ولی استخدام و مدیر کردن بانوان در حالی که بسیاری از جوانان بیکار و در به در دنبال یک لقمه نان هستند به نظر من صلاح جامعه امروز نیست.
      البته به استثنای بانوان سرپرست خانوار

    • بدون نام

      بازنشستگی پیش از موعد که از ابتدای امسال باید اجرا میشد، چرا اجرا نمیشود؟

    • بدون نام

      بازنشستگی پیش از موعد که از ابتدای امسال باید اجرا میشد، چرا اجرا نمیشود؟

    • بدون نام

      زودتربروند اغلب اینها با نفوذ وپارتی بازی حق عده زیادی ازجوانان لایق وجویای کاررانادیده گرفتندونورچشمی های بی کفایت وبی سوادخودرابه کارگماردندومملکت رادرتمام زمینه ها گرفتارکردند.جا داردپس از کنارگذاشتن این آقایان،به حساب نورچشمی هایشان نیز که با پارتی و باندبازی به کارگمارده شدند،رسیدگی شود.تمام مشکلاتی که اکنون گریبان ملت ونظام اسلامی راگرفته ،به برکت وجود نامبارک این آقایان ونورچشمی هایشان ایجادشده است.

    • بدون نام

      ترا خدا به این بندگان خدا که زیر زیر خط فقر زندگی میکنن رحم کنید اینها فقط و فقط عاشق خدمت به کشود هستن بدون هیچ چشمداشتی و در راه رضای خدا .در ضمن با این همه خدمات شایگان و کمک به پیشرفت فوق العاده کشور و بالا بردن ارزش ریال حیفه که بیکار بشن . حداقل بگذارید به عنوان استلد دانشگاه تجربه گرانبها را به نسل بعد منتقل کنن .افسوس یک ملت در پی از دست دادن این اندیشمندان

    • بدون نام

      الحمدالله که نشست باز نمیشوند خودتونو مسخره کردین مملکتو به فسادو تعطیلی کشاندین فکرمیکنید رصایت عمومی حاصل است

    • بدون نام

      سیر ترشی بزارید این عتیقه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج