۷۵۳۳۹۹
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

نمازی: بازیکنانم هر سه امتیاز بازی را می‌خواهند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در آستانه مصاف با استقلال تهران می گوید بازیکنانم به لحاظ حرفه ای در سطح خوبی هستند و می دانند که باید به سه امتیاز بازی مقابل استقلال تهران فکر کنند.

ورزش سه: امید نمازی پیش از دیدار با استقلال تهران و در گفتگو با سایت باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: در اینکه استقلال یک تیم بزرگ و قوی است تردیدی وجود ندارد. این تیم در جمع ۸ تیم برتر آسیاست و ما به کیفیتهای بالای استقلال واقف هستیم ولی بازیکنان ذوب آهن نیز می دانند که بایستی با تمرکز کامل در مصاف با این تیم ظاهر شوند و از پس این مسابقه سخت برآیند.

وی ادامه داد: بازیکنانم از پیروزی مقابل نساجی قائمشهر تنها اعتماد به نفسش را به همراه خواهند داشت و به خوبی می دانند که باید با قدرت تمام و با نهایت توان در مصاف حساس مقابل استقلال به میدان روند.

نمازی در مورد جدایی مرتضی تبریزی و عدم حضورش در این مسابقه بیان کرد: به هر حال مرتضی به استقلال پیوست و ما باید برای این بازیکن آرزوی موفقیت داشته باشیم. نقل و انتقال و خرید و فروش بازیکن امری مرسوم در همه جای جهان است و مربیان باید تلاش کنند برای جایگزینی بازیکنانشان بهترین تصمیم را بگیرند. ما بازیکنان خوبی داریم که می توانند برای حضور در ترکیب تلاش و رقابت کنند و شک ندارم که آنها نمایش خوبی را برای ذوب آهن به اجرا خواهند گذاشت.

نمازی در پایان با اشاره به حمایتهای خوب کارخانه و باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: آن چیزی که ما برای دیدار مقابل استقلال نیاز داریم حمایت خوب هواداران ذوب آهن و مردم اصفهان است که می توانند انگیزه را به ساق تک تکبازیکنان تزریق کنند. از آنها می خواهیم به موقع در استادیوم حاضر شوند و پشتیبان تیمهای شهرشان باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باشه!

    • بدون نام

      بازیکنانت خیلی غلط کردن!!

    • مهرداد س

      داور حواست به داور باشه نه استقلال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج