جاباما
۷۵۳۴۵۲
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

نعمتی: سؤال مجلس از روحانی قانونی است

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: سؤال از رئیس‌جمهور کاملاً شفاف و قانونی است و حد نصاب امضاها نیز توسط رئیس مجلس احراز شده است.

خبرگزاری مهر: سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: سؤال از رئیس‌جمهور کاملاً شفاف و قانونی است و حد نصاب امضاها نیز توسط رئیس مجلس احراز شده است.

بهروز نعمتی با اشاره به اعلام وصول طرح سؤال از رئیس‌جمهور در جلسه علنی امروز مجلس و در پاسخ به اظهارات ساعتی قبل معاون پارلمانی رئیس‌جمهور که این سؤال را به دلیل شائبه متقاضی شدن برخی نمایندگان انصراف‌دهنده غیرقانونی اعلام کرده بود، اظهار داشت: اسامی نمایندگان متقاضی سؤال از رئیس‌جمهور و امضاهای آنها بررسی و بازشماری شده است.

وی افزود: اگر تا قبل از اعلام وصول سؤال در صحن مجلس، هر اتفاقی اعم از انصراف یا عدم انصراف می‌افتاد، حرف آقای امیری درست بود و شاید سؤال از اعتبار قانونی می‌افتاد اما طبق آئین‌نامه، از لحظه اعلام وصول به بعد، کار قطعی و قانونی است و رئیس‌جمهور باید ظرف مدت یک ماه با حضور در مجلس به نمایندگان مردم پاسخ دهد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کار به صورت شفاف پیش رفته است و حتی هفته قبل بحث مفصلی در هیأت رئیسه انجام شد که لحظه اعلام وصول چه زمانی است و مهلت یک هفته‌ای انصراف از سؤال از چه زمانی شروع می‌شود که بر این اساس مقرر شد از لحظه طرح سؤال در کمیسیون و قانع نشدن نمایندگان، این مهلت یک هفته‌ای محاسبه می‌شود.

نعمتی خاطرنشان کرد: حتماً رئیس محترم مجلس عدد حد نصاب را دیده، احراز کرده و سپس سؤال را اعلام وصول کرده است؛ بنابراین کار قانونی است و باید روالش را طی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عنقا

      # حالا دعوای داخلی نکیند که یه چیزی میره بالا دعوای لفظی به قول شما وسایل بالا برد کاملا دارن مردم سرگرم میکنن ازپارسال من دارم میشنوم سوال میخوان بکنن خب اگر غیر قانونی دیگه شلوغش نکنید اگر قانونی الان منم سوال دارم که چرا درامد پایدار میخوادبرداره البته در قبض موبایل این مبلغ میگن باید پرداخته بشه دروغ میگم من دیگه حرفی ندارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط باید عزل بشه روحانی

    • حسین

      بیشتر یک مانور است مجلس قصد حقظ آبروی کاری وسیاسی خود را دارد والا همه می دانند که این گونه تصمیم ها در خارج مجلس وتوسط فرد وی افراد دیگری گرفته میشود مجلس برای نمایش کارکرد خود چنین اقدامی کرده حاصلی نخواهد داشت ...

    • بدون نام

      امیری معاون پارلمانی میگه نبایدسوال بش عجب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج