جاباما
۷۵۳۵۲۹
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

مصلح: امیدوارم در آسیا مقابل استقلال قرار بگیریم

مدافع جوان پرسپولیس با انتقاد به این ادعا که نیمکت سرخپوشان در فصل جدید ضعیف است، از امیدواری برای تکرار موفقیت در فصل جدید صحبت می کند.

ورزش سه: شایان مصلح، مدافع جوان پرسپولیس در فصل جدید امیدوار به تکرار جشن قهرمانی تیمش است. او که در بازی اول روی نیمکت این تیم حاضر شده است، امیدوار است بتواند جایگاه خود در ترکیب اصلی را به دست بیاورد.

مدافع چپ پرسپولیس درباره مصدومیت خود گفت: یک برخورد کوچک در تمرینات اتفاق افتاد که باعث شد زانویم تا حدودی ورم کند ولی مشکل خاصی نیست و احتمالا امروز یا فردا به تمرینات اضافه می‌شوم و برای بازی با فولاد هم مشکلی ندارم. اگر کادرفنی صلاح بداند در خدمت تیم هستم.

مصلح درباره پیروزی ارزشمند مقابل پدیده مشهد گفت: کیفیت بازی در هفته‌های اول همیشه با سطح مطلوب فاصله دارد و در تمام بازی‌ها اگر دقت کرده باشید این گونه بود. ما هم با توجه به شرایط اگرچه با پرسپولیس آرمانی فاصله داشتیم ولی در نهایت نتیجه‌ای که می‌خواستیم را گرفتیم و مهم این است که بتوانیم در هر شرایطی که هستیم پیروز شویم و به ۳ امتیاز برسیم.

مصلح: امیدوارم در آسیا مقابل استقلال قرار بگیریم

پرسپولیس روز جمعه به مصاف فولاد خواهد رفت و مصلح با حضور هوادارانش دستیابی به دومین پیروزی را دور از دسترس نمی‌داند: بازی با فولاد همیشه برای ما سخت بوده و این تیم بهترین بازی‌هایش را مقابل پرسپولیس انجام می‌دهد ولی ما قصد داریم از امتیاز میزبانی و اولین حضورمان در فصل مقابل هواداران استفاده کنیم و برنده شویم. امیدوارم هواداران هم مثل همیشه ما را حمایت کنند تا یک برد خوب بدست بیاوریم.

مصلح درباره نظراتی که درباره نیمکت این تیم و فقر آن گفته می‌شود گفت: با توجه به محرومیت از نقل و انتقالات نتوانستیم به جای بازیکنان جدا شده نفرات لازم را جذب کنیم و در نیم فصل اول کمی کار برای ما سخت است ولی اینطور نیست که نیمکت پرسپولیس خالی باشد. ما بازیکنان جوان و کارآمد خوبی داریم که شاید شناخته شده نباشند ولی به وقتش که وارد زمین شوند نشان می‌دهند بازیکنان توانمندی هستند.

وی در مورد شرایط خود برای حضور در ترکیب گفت: من همیشه تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و اینکه در ترکیب اصلی باشم یا نه تصمیم کادرفنی است. هیچ وقت به خاطر نیمکت نشینی برای پرسپولیس حاشیه درست نمی‌کنم. من در پست‌های مختلف برای پرسپولیس بازی کردم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی هم داشته باشم. امیدوارم در فصل جدید بیشتر به من فرصت بازی برسد و با توجه به اینکه علاقه به نفوذ دارم در صورتی که فرصت پیش بیاید برای تیم گلزنی هم خواهم کرد. مثل اتفاقی که سال گذشته در بازی با پارس جم رخ داد.

مصلح در مورد اینکه می‌گویند استقلال ضعیف شده و دیگر رقیب آنها نیست گفت: من این را قبول ندارم و استقلال هم بازیکنان خوبی به خدمت گرفته. امسال هم تیم‌های زیادی رقیب ما هستند و اینطور نیست که رقیبی در لیگ برتر نداشته باشیم و کار واقعا سخت است.

وی در مورد شانس پرسپولیس برای هتریک قهرمانی هم گفت: صحبت کردن از هتریک قهرمانی راحت است ولی باور کنید کار سختی است و به این راحتی نمی‌توان در موردش صحبت کرد. یک لیگ طولانی و فرسایشی در پیش داریم و حریفان زیادی هم هستند که مثل ما برای قهرمانی برنامه ریزی کردند. ولی در هر صورت تمام تلاش ما این است که بازهم به عنوان قهرمانی برسیم.

مدافع پرسپولیس در مورد بازی با الدحیل عنوان کرد: فکر می‌کنم همه دیگر از قدرت الدحیل آگاه هستند و یکی از قدرتمندترین تیم‌های غرب آسیا محسوب می‌شود و کارمان مقابل این تیم سخت است. نباید انتظارات به حدی از ما بالا برود که خودمان را از پیش برنده بدانیم و اگر خدای نکرده نتیجه دیگری رخ داد کارمان زیر سوال برود. از طرفی اعتماد بنفس‌مان را هم نباید از دست بدهیم و به امید خدا می‌رویم که با یک نتیجه خوب به مرحله بعد صعود کنیم.

مصلح در مورد احتمال رویارویی با استقلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما به عنوان نماینده ایران دوست داریم استقلال هم حریف خودش را شکست دهد و یک دربی ایرانی در مرحله نیمه نهایی ببینیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامبیز

      اونجا نه فدراسیون نه حسن زاده ونه داوران !؟

    • امین

      اول اینکهدر حدی نیستی راجع به استقلال صحبت کنی برو جون بده تو ترکیب تیمت جابگیر

      پاسخ ها

      • پرسپولیس

        برو 6تایییییی

    • بدون نام

      توفعلا سعی کن یه چنددقیقه فیکس بازی کنی بعدبیا اراجیف بباف که با تاج بازی کنی بچه جون

      پاسخ ها

      • پرسپولیس

        هر چی هست از بازیکنای بی غیرت مثل امید ابراهیمی بهتره
        6تایییییی
        السد

    • بدون نام

      خیلی رجز میخونی کوچولو مواظب باش دهن گشادتو ببند اندازت به این حرفها نمیخوره

      پاسخ ها

      • پرسپولیس

        خخخخخخخخ شما حرف نزن که السد هم نبردین

    • بدون نام

      به همین آرزو باش!

    • ایمان

      من یه پرسپولیسیولی زر زر میکنه فقط،شایان استقلالی هست،اینو چندین بار تو هیئت غیر علنی اعلام کرده خاک تو سر

    • مهدی

      میگم ووریا غفوری بیاد ها .لنگی

    • پرسپولیس

      من به عنوان یه عاشق پرسپولیس
      هیچ وقت طاهری و طارمی رو نمی بخشم خیانت اینا از هر زخمی بدتر بود به این لیست بیرانوند و بقیه ای که می خوان تنها مون بزارن اضافه کنید به امید پیروزی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج