۷۵۳۵۳۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ویسی: هر شهرِ نفتی، لیاقت یک تیم فوتبال را دارد

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: برای کسب سه امتیاز با پارس جنوبی بازی می‌کنیم و امیدواریم تماشاگران یک بازی خوب و جوانمردانه را شاهد باشند.

ایسنا: تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فردا (پنج‌شنبه) در ورزشگاه تختی جم به مصاف پارس جنوبی این شهر می‌رود.

عبدالله ویسی که پیش از این اعلام شده بود در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پارس جنوبی حاضر نمی‌شود، در این نشست خبری حضور پیدا کرد و گفت: با توجه به این که تیم‌ها در آغاز مسابقه‌ها آمادگی ندارند، برای تیم‌ها بسیار مهم است که بتوانند امتیازات را جمع کنند. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و برای کسب سه امتیاز مقابل تیم خوب پارس جنوبی بازی می‌کنیم. امیدواریم تماشاگران یک بازی خوب و جوانمردانه را شاهد باشند.

او در ادامه درباره مشکلات مالی تیم نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: شهرهایی که نفت دارند لیاقت این را دارند که یک تیم فوتبال داشته باشند. مطمئنا مسئولان می‌دانستند که اگر مسجد سلیمان به لیگ حرفه‌ای بیاید دیگر نمی‌تواند از طریق وزارت نفت هزینه کند اما مسئولان در تلاشند که این مشکلات را حل کنند. آن‌ها تیم را به پتروشیمی ماهشهر مرتبط کردند تا بتوانند هزینه کنند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که آیا مشکل این تیم برای استفاده از بازیکنان جدید حل شده است یا نه توضیح داد: امروز با پیگیری‌های مسئولان باشگاه، مجوز ثبت قراردادها گرفته شد و مشکلی بابت استفاده از بازیکنان جدیدمان نداریم. همچنین مصدومی هم برای بازی فردا نداریم.

ویسی: هر شهرِ نفتی، لیاقت یک تیم فوتبال را دارد

سرمربی نفت مسجد سلیمان افزود: البته هنوز نامه‌ای که مجوز ما برای استفاده از بازیکنان جدید باشد صادر نشده اما قول داده‌ند که درست شود. مسئولان تیم تقریبا ۲۰ درصد از حقوق بازیکنان را پرداخت کرده‌اند. ما آینده خیلی خوبی داریم. مسئولان شهری به این تیم بسیار کمک می‌کنند. امیدوارم بتوانیم با این تیم مردم مسجد سلیمان را خوشحال کنیم.

ویسی ادامه داد: یکسری مسائل وجود دارد که در خانواده رخ می‌دهد. مثلا شما بخواهید زنتان را طلاق بدهید. من از کجا بدانم که در خانواده شما چه گذشته است؟ استقلال که قهرمان شد، مگر دیوانه بودم که تیم حاضر در لیگ قهرمانان را رها کنم و به شهر دیگری بروم؟ مسئولان آن تیم من را نخواستند. پارسال هم بدون اینکه پولی از استقلال خوزستان بگیرم ۶۵ میلیون تومان هم خرج این تیم کردم. آن‌ها از ۸۰۰ میلیون قرارداد من یک ریال ندادند و تیم با آن وضعیت در لیگ برتر ماند.

من باز هم دینم را نسبت به این تیم با این که مسئولانش می‌خواستند تیم سقوط کند، ادا کردم. مسئولان آن تیم می‌خواستند که با سقوط استقلال خوزستان در فوتبال مملکت بی‌آبرویی به وجود بیاورند. آن‌ها برای امسال باز هم من را نخواستند و صحبتی با من نکردند. آن‌ها من را بیرون کردند. آن‌ها حتی خانه‌ای که در آن زندگی می‌کردم را نامه زدند و گفتند که تخلیه کنم. این بسیار بی‌شرمانه است. آن‌ها بدون این که به من پولی هم بدهند نامه زدند که خانه‌ات را تخلیه کن. آن‌ها به من بی‌احترامی کردند.

او در پایان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر این که آیا مقابل پارس جنوبی دفاعی بازی می‌کند با خنده گفت: "شیطونی‌ها!" ما مطمئنا برای نباختن و بردن بازی می‌کنیم. ما تلاش می‌کنیم که تک امتیازی که داریم را به سه امتیاز تبدیل کنیم. اگر تیمی که تازه به لیگ برتر صعود کرده در بازی خارج از خانه یک امتیاز کسب کند خیلی خوب است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهروز

      اقای ویسی در کنار خودت یکی از بهترین بچه‌ها ی مسجدسلیمان را داری که هم از لحاظ اخلاق و مردانگی حرف اول را میزند امید میرود بیشتر از بهروز خان مکوندی استفاده کنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج