۷۵۳۶۵۳
۱۲ نظر
۵۰۱۰
۱۲ نظر
۵۰۱۰
پ

اعلام گذشت از مظنون پرونده قتل دختر جوان

اولیای‌دم دختری که در تهران گم شده و جسدش در سمنان کشف شده بود، با حضور در دادسرای جنایی تهران اعلام کردند تنها متهم پرونده را بخشیده‌اند.

روزنامه شرق: اولیای‌دم دختری که در تهران گم شده و جسدش در سمنان کشف شده بود، با حضور در دادسرای جنایی تهران اعلام کردند تنها متهم پرونده را بخشیده‌اند.

رسیدگی به این پرونده اواخر دی سال گذشته با اعلام فقدان دختر جوانی در تهران آغاز شد. خانواده دختر جوان به دادسرای جنایی تهران رفتند و اعلام کردند دخترشان گم شده است. پدر این دختر زمانی که در برابر بازپرس جنایی قرار گرفت، گفت: دختر من از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت.

خیلی دنبالش گشتیم و هرچه سعی کردیم با تلفنش تماس بگیریم، جواب نداد. حتی به هرکسی که فکر می‌کردیم، هم زنگ زدیم؛ اما کسی از او خبری نداشت. الان هم نمی‌دانیم کجا رفته است؛ برای همین برای پیداکردنش به پلیس متوسل شدیم. به‌این‌ترتیب رسیدگی به این پرونده در اختیار مأموران آگاهی قرار گرفت تا اینکه مشخص شد جسد ناشناسی در ایوانکی سمنان پیدا شده است.

خانواده دختر جوان به آنجا رفتند و جسد را شناسایی کردند. همچنین کسی که کشف جسد را به پلیس خبر داده بود، در مرکز انتظامی ایوانکی حضور یافت و گفت: در حال رفتن بودم که دیدم مردی زمینی را می‌کند. خیلی مشکوک شدم و وقتی که دیدم جسد دختر جوانی را در گودالی که کنده بود، گذاشت، سریع با پلیس تماس گرفتم؛ اما قبل از آمدن پلیس مردی که این کار را کرد، از محل گریخت.

به‌این‌ترتیب مأموران پلیس شهرستان ایوانکی مأمور شدند تلاش خود را برای پیدا‌کردن مرد ناشناسی که در حال دفن‌کردن جسد دیده شده بود، آغاز کنند. پس از مدتی مأموران با بررسی دوربین‌های مداربسته توانستند صاحب خودرویی را که جسد را تا ایوانکی برده بود، شناسایی کنند و پس از آن متهم را که مردی جوان به نام کاوه است، بازداشت کردند.

کاوه بلافاصله به اداره آگاهی سمنان انتقال یافت و وقتی در برابر افسر پرونده قرار گرفت، گفت: این دختر جوان به خانه‌ام آمده بود و من او را کشتم و پس از آن جسدش را به اینجا آوردم تا جنایتم مخفی بماند. با ثبت اظهارات مرد جوان در پرونده مشخص شد که قتل در تهران رخ داده است.

به‌همین‌دلیل پرونده با تعیین حوزه قضائی به دادسرای جنایی تهران منتقل و با دستور بازپرس جنایی پرونده به اداره دهم آگاهی تهران ارسال شد تا تحقیقات تکمیلی انجام شود؛ اما متهم زمانی که در برابر بازپرس جنایی قرار گرفت، گفته‌های متفاوتی داشت و منکر همه اعترافاتش در سمنان شد.

او گفت: من هیچ جرمی مرتکب نشده‌ام. برای اینکه به تهران بیایم، این اعترافات را کردم. منیژه وقتی به خانه من آمد، مواد مصرف کرد که باعث شد اُوردوز کند و حالا هم حقیقت را به شما می‌گویم. من از ترسم او را به ایوانکی بردم و دفنش کردم. فکر کردم قرار است تقصیر مردن او گردن من بیفتد.

من کسی را نکشته‌ام و از شما تقاضا دارم که من را آزاد کنید. در ادامه این ماجرا متهم در اختیار مأموران قرار گرفت و به بازداشتگاه منتقل شد. همچنین متخصصان پزشکی‌قانونی موظف شدند پس از معاینات و کالبدشکافی جسد، علت اصلی مرگ را مشخص کنند؛ اما با توجه به شرایط جسد امکان تشخیص علت اصلی مرگ وجود نداشت.

بنابراین علت مرگ دختر جوان در هاله‌ای از ابهام باقی ماند. در پی این اتفاق خانواده دختر جوان با حضور در دادسرای جنایی از ادامه رسیدگی به پرونده اعلام انصراف کردند و گفتند: ما قصد ادامه پیگیری پرونده را نداریم و اگر واقعا این پسر قاتل دختر ما باشد، بدون هیچ قید و شرطی او را می‌بخشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید امیری

      یه جای کتر میلنگه...

    • مردجنوبی

      آخر و عاقبت فرزند ناخلف

      پاسخ ها

      • دروغگو

        مردجنوبی، سلام خداوند این دختر معصوم اغفال شده را بيامرزد،والدین این دختر یحتمل از کار او رضایت مندی نداشتند و فقط جهت اثبات جسد رفتند و مثلاً، مثل من حال پیگیری پرونده قاتل دختر را نداشتند، صد البته بارها به کرار به دخترخانم ها توصیه کردم به هیچ مرد یا پسری اعتماد نکنند چون اعتماد و رفتن با آن مرد یا پسر بیشتر از نود درصد منجر به مرگ آنها میشود، باز میگم حتی اگر خود من پیشنهاد دوستی و نزدیکی کردم اعتنا و اعتماد نکنند، راحت و آسوده با لقمه نان خالی پدرومادر خود بسازند خیلی بهتر از چلو کباب بریان دیگران است، یا هو

    • بدون نام

      تازه از دست همچین دختری راحت شدند

    • بدون نام

      چه گندی زده دختره که حتی خانوادشم بیخیالش بودن

    • بدون نام

      واقعا متأسف شدم وقتی دختری بد و باعث آبرو ریزی هستش، پدر و مادر دیگه از حق خودشون میگذرن، الاهی نصیب هیچ کس نشه..

    • گندم مجیدی .♡.♡پونک قزوین

      یه جای کار میلنگه . آدم که بیخودی قاتل بچش رو نمیبخشه ...

    • بدون نام

      اگه واقعا قاتل دخترمان باشد بی قید و شرط او را میبخشیم؟؟
      یعنی دنیا برعکس شده؟
      شنیده بودیم میگن اگه قاتل نیست می بخشیم ولی این طوریشو نه!!!!

    • باران

      هرچی بوده بچشون بوده باید علتش رو بفهمن بعدشم هم فرزند هرچی باشه دست پرورده ما پدر ومادراست چه بد باشه چه خوب شاید خانواده درستی نداشته چاره براش نمونده بوده که در رفته به مواد پناه برده باید یکم پدرو مادرها هم مواظب فرزنداشون باشن بهشون اهمیت بدن باهاشون دوست باشن

    • بدون نام

      الله اعلم
      با این وضعی که رسیدگی میشه به پرونده ها فقط اونهایی آخرش به نتیجه می رسه که نیاز به تجهیزات تخصصی خاصی نداره و خیلی تابلوئه
      وگرنه وقتی حتی اوردوز متوفی یا مقتول رو نمیتونن آزمایش کنن و همون اول کار خیلی علمی و تخصصی با پرونده برخورد نمیشه چه میشه کرد

    • بدون نام

      دختره تربیت شده همین خانواده بوده دیگه
      یه خانواده از هم پاشیده و مشکل دار بچه ای آواره و مشکل دار تحویل جامعه میده

      پاسخ ها

      • مهتاب

        دختره بی آبرو.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج