۷۵۳۷۱۶
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

انگلیس: به حمایت از برجام ادامه می‌دهیم

نماینده انگلیس در سازمان ملل متحد گفت: موضع دولت ما بقای در برجام است و آن را برای منطقه و عدم گسترش سلاح‌های هسته‌ای در جهان ارزشمند می‌داند و مایل هستیم که این توافق ادامه یابد.

خبرگزاری ایرنا: نماینده انگلیس در سازمان ملل متحد گفت: موضع دولت ما بقای در برجام است و آن را برای منطقه و عدم گسترش سلاح‌های هسته‌ای در جهان ارزشمند می‌داند و مایل هستیم که این توافق ادامه یابد.

کارن پیرس در نشست خبری که به مناسبت آغاز ریاست دوره‌ای انگلیس بر شورای امنیت برگزار شد، این مطلب را در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران که آیا وضع تحریم‌های جدید علیه ایران از سوی آمریکا، نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد است؟ مطرح کرد.

وی همچنین درباره اینکه آیا این مساله در شورای امنیت مطرح خواهد شد یا خیر، اظهار کرد: ما نیاز داریم که اعضای شورای امنیت در این باره تشکیل جلسه و گفتگو پیشنهاد بدهند، ما درباره برجام نشستی را در زمان ریاست روسیه بر این شورا (دو ماه پیش) برگزار کردیم.

نماینده انگلیس در سازمان ملل متحد در عین حال مدعی شد: حتی اگر ما با برخی از اقدامات ایران در منطقه که باعث نگرانی و بی ثباتی می‌شود، موافق نباشیم، به حمایت از توافق هسته‌ای ادامه می‌دهیم.

پیرس در پاسخ به این سوال که آیا وضع تحریم‌ها علیه ایران نقض قطعنامه ۲۲۳۱ است یا خیر؟ گفت: من در جایگاهی نیستم که به این مساله جواب دهم. ما از منظر ملی خود به این توافق پایبند هستیم. برجام چیزی است که می‌خواهیم باشد.

وی درباره مذاکرات ایران و آمریکا و احتمال اینکه به یک توافق جدید هسته‌ای دست یابند هم اظهار کرد: تا جایی که می‌دانم، رئیس جمهوری ترامپ پیشنهاد داده و رئیس جمهوری ایران آن را نپذیرفته است. این یک رابطه تاریخی بین ایران و آمریکا خواهد بود که ممکن از سال ۱۳۵۷ تا کنون شکل بگیرد.

نماینده انگلیس با بیان اینکه ایرانی‌ها و آمریکایی‌ها می‌خواهند که با هم گفتگو کنند، افزود: اقدامات بی ثبات کننده ایران در منطقه از یک طرف و برجام از طرف دیگر، هر چیزی که منجر به یک گفت وگوی سازنده و سودمند باشد، بایستی انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماچه بدبخت شدیم که که شاهداخبارهای اینچنینی هستیم انگلیس جنایت کاردزدبه خاطرمنافعش درایران ازادامه برجام ازایران حمایت میکنه تمام بدبختیهای ما ازاین انگلیس بی پدرومادره

    • بدون نام

      شما چکاره هستید که ادامه بدید همتون از امریکا میترسید به گفتن هستید ولی درعمل نمیتونید چون امریکا لهتون میکنه

    • m.k

      معلوم نیست این پیر استعمار چه نقشه ای داره؟!

    • مهدی ستاری

      سیاستمداران ما باید بگویند ما اهل گفتگو هستیم ،اما اهل ریاکاری و تزویر نیستیم ،اگر شما پایبند به آنچه که می‌گویید باشید که نیستید و تضمین بدهید که نشان داده‌اید پیمان شکن هستید ،خواسته شما از این ملت غیور و سرافراز بر خلاف عقل سلیم و زیاده خواهانه و بلکه کینه توزانه است.شما باید تضمینی بدهید که محسوس و در دست ما باشد که شما خلف وعده کرده‌اید و برای همه معلوم و مشخص است.و همه ملت‌های آزاده دنیا به درستی می‌دانند.

    • بدون نام

      کدوم برجام مرگ برانگلیس ملون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج