۷۵۳۷۳۷
۲۰ نظر
۵۰۰۱
۲۰ نظر
۵۰۰۱
پ

کمی بیش از سکوت آقای برانکو!

این که برانکو چرا دوباره از دالیچ و صحبتهایی مبنی بر حضور احتمالی او در تیم ملی نکته تازه ای به زبان آورده، سئوال مهم طرفداران فوتبال است که شاید تعدد گفت‌وگوهای سرمربی پرسپولیس برایشان عجیب باشد.

ورزش سه: سرمربی کروات تیم پرسپولیس کار سختی برای هدایت تیمش در نیم فصل نخست دارد اما در همین اوضاع، نقل قولی عجیب و غیرمسئولانه از او منتشر شده است. مصاحبه ای که بار دیگر یک سوال مهم را برای اهالی فوتبال به وجود آورده است: «چرا برانکو راجع به تیم ملی صحبت می کند؟»

برانکو در مصاحبه ای با یک تلویزیون اینترنتی که البته ظاهرا بنابر قرارداد با اسپانسرش آن را انجام داد، درپاسخ به سئوالی درباره زلاتکو دالیچ سرمربی تیم ملی کرواسی و احتمال حضورش در ایران گفته است: ایشان را از ایران دعوت کردند. من بهترین توصیف ها را انجام دادم. اما این که چقدر مذاکرات پیش رفته من نمی دانم. گفتن ۷-۸ روز می خواهم استراحت کنم و بعد تصمیم بگیرم.البته از فدراسیون راجع به دالیچ نپرسیدند. دالیچ از من راجع به ایران پرسید.

این در حالی است که هنوز تکلیف کارلوس کی روش مشخص نشده و حتی پیش تر خبر توافق او با تیم ملی تا جام ملت ها نیز منتشر شده بود. در چنین شرایطی حتی اگر فدراسیون نشین ها با دالیچ یا هر مربی دیگری صحبت کرده باشند هم نباید از سوی مربی کارکشته ای چون برانکو مطرح شود. چرا که همین اظهارات می تواند آرامش تیم ملی را به خطر بیاندازد و بار دیگر، تنش را بر روابط آشفته بین برانکو و کی روش حکم فرما کند.

جالب اینکه برانکو در بخش دیگری از این مصاحبه درباره حرفهای کی روش و حمله او پاسخ معقولی به زبان آورده اما پاسخ او به سئوالی درباره دالیچ به هیچ وجه حرفه ای نیست. باید در این زمینه به یاد او آورد وقتی که تیم ملی در راه آماده سازی برای رقابتهای جام جهانی ۲۰۰۶ بود، مصاحبه های تند علیه وی و جوی که پیرامون مصطفی دنیزلی ساخته شده بود چقدر آرامش وی را برهم می زد .

البته این اولین بار نیست که پروفسور روی نام دالیچ مانور می دهد. او پس از حذف ایران نیز گفته بود ایران مربی برنده ای چون دالیچ را نداشت.البته شاید برانکو با آوردن نام دالیچ، قصد دارد نشان دهد برخلاف برخی صحبت ها، نگاهش به نیمکت تیم ملی نیست اما او می تواند این ادعاها را از راه های مختلف رد کند که مهم ترینش، سیاست سکوت و سپردن همه چیز به زمان است؛ دقیقا همان اتفاقی که در این سال ها از برانکو ایوانکوویچ دیده بودیم.

هواداران پرسپولیس در این سال ها بارها از گفته های غیرمسئولانه کارلوس کی روش گفته اند اما شاید این بار از نگاه بی طرفانه، مخالف صحبت های برانکو ایوانکوویچ سرمربی محبوب تیمشان باشند چرا که به خوبی می دانند برای حفظ انسجام تیمی شان، چنین صحبت هایی مضر خواهد بود.

تیم ملی ۶ ماه بسیار پرفراز و نشیب را تا جام ملتهای آسیا پیش رو دارد. تیم پرسپولیس نیز یک نیم فصل بسیار دشوار تا زمستان را تجربه خواهد کرد. بنابراین چه بهتر که برانکو در حوزه مسئولیت های خودشاظهار نظر کند تا علاوه بر حفظ همدلی و تنش زدایی، موفقیت را برای مجموعه تحت نظرش به ارمغان بیاورد.

همچنین بهتر است مدیران پرسپولیس نیز از سرمربی موفق خود بخواهند کمتر صحبت کند، درست مثل خیلی های دیگر ازجمله جان توشاک که امکان ندارد غیر از نشست های مطبوعاتی او را در گفت و گویی ببینیم. کاری برانکو آن را بیش از حد معمول انجام می دهد و البته خروجی آن چیزی جز کاهش تمرکز در هدایت تیم نیست .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      آقای نویسنده خبر ندارن که قرارداد کیروش تمام شده و دیگه سرمربی تیم ملی نیست و برانکو درباره تیمی حرف زده که سرمربی ندارد و این قضیه اصلا ربطی به آرامش تیم ملی ندارد .پس لطفا آقایان کیروش پرست بس کنید.اصلا کیروش برای فوتبال ما چکار کرده که مربیان قبلی نکردن؟؟؟

    • sadi

      چرا در باره اظهار نظر های غیر مسئولانه کیروش چیزی نمیگین

    • شهرام

      جناب ورزش ۳ . شما هم کاملا مشخص شد که توی تیم کیروش و فردوسی پور هستی . چرا وقتی کیروش به مربیان لیگ حمله میکنه اینجوری مطلب نمینویسی ؟ راست میگه خوب . اگه یکی مثل دالیچ مربی ما بود حداقل از گروهمون صعود میکردیم . درست میگه بیچاره . گذشته از اینا ، این کیروش بود که هتاکی رو شروع کرد و قبلا هم سابقه داشته و هر وقت ضایع میشده آسمون ریسمون میکرده تا گناه نداشتن دانش مربیگری خودشو بگردن دیگران بندازه . لطفا درست مطلب بنویسید یا اصلا ننویسید . خودتون هم خوب میدونید که با کیروش حتی ۱۰ سال دیگه هم بجایی نخواهیم رسید .

    • پرسپولیس قهرمان

      قشنگ معلومه یه چیزی زده نویسنده وگرنه اگه بی طرف باشی هیچوقت به برانکو گیر نمیدی چونکه تمامی آتیشا زیر سر کیروش گور به گور شده س

    • محمد

      اولا از سایت برترینها توقع نشر همچین مطلبی رو نداشتم.واقعا متاسفم
      دوما نویسنده کاملا جهت دار نوشته مطلب رو و این کاملا مشخصه که‌با خصومت قبلی و کاملا جانب دارانه نوشته مخصوصا پاراگراف آخر.
      این‌نویسنده باید بفهمه قطعا مقطع قبل از جام‌جهانی حساس تر از الانه پرسپولیسه پس اون موقع که کیروش پشت پرسپولیس حرف زد و ب برانکو طعنه زد همچین نویسنده هایی کجا بودن
      برترین ها عزیزم دقت کن

    • بدون نام

      زنده باد برانکوی قهرمان

    • بدون نام

      به تو چه که دارید موش میدونید.خجالت بکش اصلا هدفت از این نوشته چه بود .چرا بی دلیل میخواهید بین کیروش وبرانکو را بهم بزنید.بخدا ار شما ادمهای فضول وبی خاصیت از این اظهار نظرها وسوالها نپرسند هیچ کدام از این دو نفر هیچ کدورتی بینشان ایجاد نمی شود.پس بس کنید وخاله زنک بازی درنیارید.خاک بر سرتان کنند که اینگونه به دنیا امدید وتربیت شدین که همه را دشمن هم کنید.احمق های بی ترببت وبی اصالت.

    • بدون نام

      به تو چه که دارید موش میدونید.خجالت بکش اصلا هدفت از این نوشته چه بود .چرا بی دلیل میخواهید بین کیروش وبرانکو را بهم بزنید.بخدا ار شما ادمهای فضول وبی خاصیت از این اظهار نظرها وسوالها نپرسند هیچ کدام از این دو نفر هیچ کدورتی بینشان ایجاد نمی شود.پس بس کنید وخاله زنک بازی درنیارید.خاک بر سرتان کنند که اینگونه به دنیا امدید وتربیت شدین که همه را دشمن هم کنید.احمق های بی ترببت وبی اصالت.

    • بدون نام

      چقدر ریز دشمنی خودت رو نشون دادی نویسنده سوراختوری.
      یاشاسین پرسپولیس یاشاسین برانکو

    • بدون نام

      چقدر ریز دشمنی خودت رو نشون دادی نویسنده سوراختوری.
      یاشاسین پرسپولیس یاشاسین برانکو

    • بدون نام

      اخ خدا از دست شماها خبرنگاران بی اصالت وبی جنبه که دوست دارند همه با خم دشمن باشند.چون نانی که میخورند از این بدست میاد.ولی حرام است واخر عاقبت ندارد .ننگ بر شماها باد بی همه چیزها

    • سکوتم از رضایت نیست

      تو طرفدار کیروش هستی یا تیم ملی.تیم ملی فعلا استراحته و نیاز به عنتری مثل تو و فردوسی پور نداره.چرت هم نگو.امثال شما باعث شده کیروش اینقدر پول بخواد بااین شرایط بد اقتصادی مملکت

    • مهرداد س

      هههههه چون به تریپ قبای کیروش و شما کیروشی پورها بر نخوره برانکو یا دیگران باید در پاسخ به پرسش دیگران نثل ما ایرانیها دروغ بگه . شما برید خودتونو درست کنید و شفاف باشید دیگران نباید بخاطر سیاست بازی و دلالی شما دروغگو بشن

    • مجتبی

      بیا برانکو رو بخورید .تیم رسانه ای فردوسی پور ارزشش نداره به هر قیمتی قلم بچرخونید.۸ ساله کیروش وحشیانه پرسپولیس استقلال داغون کرده در سکوت کامل به سر میبرید حتی حمایتم میکنید. حالا برانکو یه حرف برای دفاع از خودش زده با بی رحمی بش حمله میکنید.

    • مسعود

      دمش گرم.کاملا به موقع گفته.
      یادتون رفته اون موقع که پرسپولیس درجام باشگاهها بازی داشته
      همین کیروش بازیکنای پرسپولیس رو دعوت میکرد اردو وبعدخطشون میزد تا روحیه شون خراب بشه؟آیا فقط تیم ملی مهمه؟تیمهای باشگاهی مهم نیست؟

    • مسعود

      دمش گرم.کاملا به موقع گفته.
      یادتون رفته اون موقع که پرسپولیس درجام باشگاهها بازی داشته
      همین کیروش بازیکنای پرسپولیس رو دعوت میکرد اردو وبعدخطشون میزد تا روحیه شون خراب بشه؟آیا فقط تیم ملی مهمه؟تیمهای باشگاهی مهم نیست؟

    • بدون نام

      ...بابا مشخص است که از باند کیروشی پور هستی وقتی دلال موزامبیکی آرامش پرسپولیس را بهم میریخت کجا بودی؟

    • بهزاد

      باش بهش میگم

    • بدون نام

      قلم فروشان الوده چرابه کیروش دلال نمیگین که اینقدر پارس نکنه

    • وحید

      برانکو از هواداران سو استفاده میکند امسال عیارش معلون میشود با بودن توشاک و شفر ..تا حالا در هر بازی مهن متاسفانه به بدترین شکل ممکن باخته ...حسادت در وجود او نهفته مخصوصا وقتی کرواتها را برترین مردم معرفی کرد ...واقعنکه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج