۷۵۳۸۷۸
۱۰ نظر
۵۰۰۹
۱۰ نظر
۵۰۰۹
پ

حجت‌الاسلام محمدحسنی: ترامپ دروغگو است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره حدیثی از پیامبر اسلام (ص) مبنی بر اینکه مومن دو بار از یک روزنه گزیده نمی‌شود، به درخواست دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای مذاکره «بدون پیش‌شرط» با ایران واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره حدیثی از پیامبر اسلام (ص) مبنی بر اینکه مومن دو بار از یک روزنه گزیده نمی‌شود، به درخواست دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای مذاکره «بدون پیش‌شرط» با ایران واکنش نشان داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی در همین زمینه اظهار کرد: ما یقین داریم آقای ترامپ دروغ‌گو است و پاره کردن سند برجام دلیلی محکم بر دروغ گویی آمریکا است. البته در عین حال ما دارای ده‌ها سند و مدرک هستیم که نشان می‌دهد دولت‌مردان آمریکا خوش عهد و صادق نیستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به رفتار آمریکا در خصوص برجام و خطاب به دونالد ترامپ گفت: شما اگر دنبال گفت‌وگو و مذاکره هستید نخست باید پاسخ بدهید که چرا حاصل مذاکره بین المللی ایران با شش قدرت خارجی را یکجانبه پاره کردید؟

وی با بیان اینکه «ترامپ اگر دنبال مذاکره بود اینگونه با برجام و ملت ایران برخورد نمی‌کرد»، اذعان کرد: آمریکا اگر دنبال مذاکره بود باید نخست برجام فعلی را حفظ و اعتماد ایران را بیش از پیش تقویت می‌کرد؛ چرا که دولت قبلی آمریکا با لبخندهای دیپلماتیک تا حدودی اعتماد دولت‌مردان ما را جلب و آنها را پای میز مذاکره کشاند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با طرح این پرسش که چگونه می‌توان به آمریکایی که همه پل‌ها را پشت سر خود خراب کرده اعتماد کرد، تصریح کرد: آمریکا در این تاکتیک، اهداف جدیدی را دنبال می‌کند.

وی «ژست صلح‌طلبی» را یکی از اهداف آمریکا در تاکتیک جدید ترامپ و درخواست وی برای مذاکره بدون پیش شرط عنوان و خاطرنشان کرد:

دنیا ترامپ را قبول ندارد. آقای دونالد ترامپ برای سلطه خود بر دنیا از هر سه عامل پول، زور و تزویر استفاده می‌کند و البته بنا دارد به دنیا بفهماند که دنبال تعامل است و در مقابل، ایران در جهت تقابل گام بر می‌دارد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی ابراز عقیده کرد: شاید اگر آقای ترامپ این برجام را یک‌طرفه پاره نمی‌کرد و زیر تعهد کشورش با ایران نمی‌زد، بعضی از سیاستمدارن نه چندان هوشمندِ ما را می‌توانست برای برجام‌های بعدی جذب کند.

وی اضافه کرد: پاره شدن برجام از سوی آمریکا، هیچ انگیزه‌ای حتی از سوی آنهایی که انقلابی نیستند نیز برای مذاکره با آمریکا باقی نگذاشته است.

وی خاطر نشان کرد: افرادی که قبل از پاره شده برجام از آمریکا دفاع می‌کردند، اکنون کم آوردند؛ البته همین الان هم بدشان نمی‌آید آمریکا را به خوبی یاد کنند، اما صدای رسوایی آمریکایی‌ها آن چنان در جهان پیچیده که حتی نزدیک‌ترین افراد آمریکا نیز دیگر نمی‌توانند از موضع ترامپ دفاع کنند.

وی تاکید کرد: آقای ترامپ با محدود کردن قدرت موشکی ما می‌خواهد معادلات منطقه را صد در صد به نفع صهیونیست‌ها رقم بزند، چون اکنون معادلات منطقه دقیقا به ضرر آنها و به نفع جمهوری اسلامی ایران است.

او ادامه داد: آقای ترامپ بر این باور است که وقتی کشورش موفق شد یک بار در قالب برجام، خواسته‌های خود را بر ایران تحمیل کند، بنابراین مجددا می‌تواند برجام‌های دیگری را نیز تحمیل کند، ، اما ملت ایران اکنون معتقد است رئیس جمهوری آمریکا جزو دروغگوترین، فریبکارترین و دغل بازترین روسای جمهور دنیا است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه «آقای ترامپ برای رسیدن به اهداف خود نیازمند بسترسازی است»، خاطرنشان کرد: بستر این اهداف جنگ نظامی نیست؛ چون خود رئیس‌جمهوری آمریکا می‌داند اگر جنگ مسلحانه‌ای بین ایران و آمریکا آغاز شود، آنگاه معادله برد-برد نخواهد بود بلکه برد و باخت به نفع ایران است.

از این رو به جای جنگ سخت به جنگ نرم روی آورده است که ان‌شاء‌الله ملت ایران در جنگ نرم هم مثل جنگ سخت سربلند بیرون خواهند آمد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داوود

      خودتو ناراحت نکن درست میشه

    • بدون نام

      حاج اقا از دکتر روحانی یادگرفته.

    • بدون نام

      والا مسولان ما دست ترامپ و چوپان دروغگو رو از پشت بستن

    • بدون نام

      هیچ سیاست پیشه ای راستگو نخواهد بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نکته در اینه که ترامپ سیاستمدار نیست بلکه یک مدیره موفق هست وبرا همین همیشه از رو بازی میکنه

    • بدون نام

      ....همه سیاستمداران دروغگواند.ترامپ و....

    • بدون نام

      عه اونوقت کی نیست؟

    • بدون نام

      قضاوت اگه منصفانه باشه ترامپ اصلا دروغگو نیست و در این مدت ثابت کرده .موقع انتخابات شعارهای زیادی داد که اکثر تحلیل گران قاطعانه میگفتن که اینها همش شعاره و بعد از انتخاب شدن همه شعارها را یادش میره ولی وجدانا تا این ساعت به همه حرفاش عمل کرده . شاید منفورترین و بدترین شخص حال حاضر دنیا باشه اما دروغگو نیست

    • بدون نام

      نه که ایرانیا الگوی صداقت و راستگویی هستن!!! ترامپ هرچی باشه دیگه دزد نیست خائن نیست که به مردم خودش خیانت کنه

    • بدون نام

      انگشت کوچیکه روحانی و نوبخت نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج