۷۵۳۸۹۰
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

بعیدی نژاد: تشکیل داعش برای تضعیف ایران بود

بعیدی‌نژاد گفت: داعش بدون حمایت ایالات متحده، رژیم غاصب صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه امکان پیشروی نداشت اما هدف از ایجاد آن تضعیف ایران بود زیرا می‌دانستند عراق از هم گسیخته و سوریه نیز می تواند به راحتی تحت فشار قرار گیرد.

خبرگزاری ایلنا: حمید بعیدی‌نژاد امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان گفت: با توجه به قدرت گرفتن جریان‌های افراطی در عراق، با گروه تکفیری تروریستی داعش مواجه شدیم که با حمایت‌های لجستیکی و مالی کشورهای غربی قدرتمند شد.

بعیدی‌نژاد تصریح کرد: داعش بدون حمایت ایالات متحده، رژیم غاصب صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه امکان پیشروی نداشت اما هدف از ایجاد آن تضعیف ایران بود زیرا می‌دانستند عراق از هم گسیخته و سوریه نیز می تواند به راحتی تحت فشار قرار گیرد.

وی با نادرست خواندن ادعاها و اطلاعات برخی افراد درباره کمک‌های مالی ایران به سوریه برای مبارزه با پدیده شوم تروریسم و افراطی‌گری تشریح کرد: اگر پول منجر قدرت و سلطه می‌شد، دشمنان بیش از ما پول داشتند و هزینه هم کردند اما در نهایت پیروز نشدند.

سفیر ایران در انگلستان تاکید کرد: امروز همه اذعان دارند که اگر جمهوری اسلامی نبود، گروه داعش کشورهای عراق و سوریه را تصرف می‌کرد اما رشادت‌های رزمندگان اسلام خار چشمان دشمنان به‌ویژه رژیم غاصب صهیونیستی شد.

او اضافه کرد: داعش پدیده ساده‌ای نیست و هنوز بسیاری از جنبه‌های موضوع ناشناخته مانده و افشا نشده؛ این گروه تکفیری مانند یک دولت با صادرات نفت از بانک‌ها پول آن را دریافت و حقوق کارمندانش را در عملیات های نظامی پرداخت می‌کرد.

بعیدی نژاد با اشاره به گذشت حدود ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نتیجه این تحولات به شرایطی انجامید که امروز ایران در آستانه بلوغ انقلاب به‌عنوان مهمترین قدرت منطقه‌ای تثبیت شده است.

وی افزود: بسیاری از تصمیم‌های سه دهه گذشته بر اساس اضطرار یا شرایط خاص کشور بود اما انتظار می‌رود از این پس تصمیم‌ها سنجیده و مدبرانه باشد زیرا اکنون ایران به رغم تحریم‌ها و محدودیت‌ها به اقتداری در جهان دست یافته که طی ۴۰۰ سال گذشته شاهد آن نبوده‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه شما که‌اقتصادتون به مویی بنده نیاز به داعش ندارین که مرد‌ مومن

    • میلاد

      دوباره نظر داد ....

    • بدون نام

      از چی حرف میزنی تو رفتیم‌ به فنا بابا باین وضع

    • بدون نام

      از کلمات شیخ ما چه عجب شیره را خورد و گفت شیرین است.

    • بدون نام

      احسنتم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج