جاباما
۷۵۳۹۵۲
۹ نظر
۵۰۰۹
۹ نظر
۵۰۰۹
پ

واکنش وزیر ارشاد به کنسرت خیابانی شجریان

وزیر ارشاد با «قابل تقدیر» توصیف کردن پیشنهاد همایون شجریان برای برگزاری کنسرت خیابانی، تاکید کرد: باید به دنبال حداکثر فایده و حداقل هزینه باشیم.

خانه ملت: سیدعباس صالحی در گفت‌وگویی در پاسخ به سئوالی درباره اعلام آمادگی همایون شجریان برای برگزاری کنسرت خیابانی، گفت: اصل این مطلب که هنرمندان در فضای امروز کشور احساس مسئولیت اجتماعی می‌کنند تا بتوانند شرایط اجتماعی را با نشاط تر و با امیدتر کنند، قابل تقدیر و تحسین است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: طبیعی است هر پیشنهاد باید در شاکله‌ای اجرایی، عملیاتی و ارائه شود تا حداکثر فواید و حداقل هزینه‌ها را به لحاظ اجتماعی به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه این پیشنهاد به عنوان یک پیشنهاد قابل توجه است، افزود: در عین حال این پیشنهاد باید مسیر خود را به لحاظ اجرایی طی کند تا پیامدهای مثبت و منفی آن کاملا تحلیل و پس از آن در مقام اجرا محقق شود.

عضو کابینه دولت دوازدهم در پاسخ به این سئوال که در صورت فراهم شدن زیرساخت‌ها آیا با چنین پیشنهادی موافق هستید یا خیر، گفت: این پیشنهاد زیرساخت‌های متنوعی دارد که زیر ساخت‌های حقوقی، تقنینی و انتظامی از جمله آن است.

وی همراهی اهالی فرهنگ و هنر و تحلیل آن‌ها از این پیشنهاد را یکی از لازمه‌های تحقق این پیشنهاد دانست و ادامه داد: این اتفاق شاید جمعیت‎‌ ده‌ها هزار نفری را به خود جذب ‌کند که چگونگی مدیریت آن، شاکله و ساختار خاص خود را دارد که با رعایت همه جوانب نباید احیانا به ضد خودش تبدیل شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: بنابر این لازم است برای اجرایی کردن این پیشنهاد مجموعه‌های مختلفی از جمله نیروهای انتظامی در این موضوع اظهار نظر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سلام سانسورچی

      پس هیچ برگزاری کنسرت رفت تو پروسه چند ساله.خخخخخ.

    • بدون نام

      جناب برای شادی مردم نیازی به کنسرت خیابانی و چنین و چنان نیست یه ذره وضعیت اقتصادی مردم رو برا بشه از هزارتا کنسرتهای تو خالی شما تاثیرش بیشتره.

    • بدون نام

      خلاصش کنم منظورش اینه به دردسرش نمیارزه

    • بدون نام

      ورزشگاه آزادی برگزار کنید ، این همه مسابقات فوتبال برگزار میشه یه برنامه هم برای دل غم زده ما برگزار بشه خوب ! این حداقل کاریه که برای ما می تونید انجام بدید

    • بدون نام

      اینکارها خیانت به ملت مظلوم. کنسرت خیابانی یعنی اینکه مردم کف خیابون شاد هستن. ازادی دارن و مشکل ندارن. الان اخه؟

    • بدون نام

      وای مگه وزیر ارشاد هم داریم

    • سعید

      اینا دیگه از سایه خودشون هم میترسن میدونن چه کرده ان که حتی از تجمع مردم برای شادی و سرگرمی هم میترسن چه برسه به تجمع اعتراضی مردم چون خودشون رو جدا و تافته جدا بافته میدونن

    • حسین

      وزیر محترم:
      محترمانه عدم موافقت خود را اعلام فرمودن

    • بدون نام

      به نفع خوتان است که مردم شاد باشند حالا هی اشکال تراشی کنید مردم روی بمب ساعتی نشستند خود دانید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج