۷۵۴۰۴۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آزمون کارشناسی ناپیوسته برگزار شد

بیش از ۷۲ هزار داوطلب در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۷ صبح امروز با هم به رقابت می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۷ با دو نوع پذیرش شامل دوره بدون کنکور و مبتنی بر سوابق تحصیلی و دوره با آزمون امکان ادامه تحصیل را برای فارغ التحصیلان کاردانی فراهم کرد.

کنکوری که با شرکت ۷۲ هزار و ۸۹۲ داوطلب متشکل از ۴۱/۳ درصد زن و ۵۸/۷۰ درصد مرد در رشته های با آزمون از دقایقی پیش کلید خورد و داوطلبان برای پذیرفته شدن در ۱۶ کدرشته با هم در ۶۷ شهرستان و ۷۱ حوزه امتحانی به رقابت می پردازند.

رشته های با آزمون شامل تکنولوژی اتاق عمل ،بهداشت عمومی، تکنولوژی پرتوشناسی، علوم آزمایشگاهی، مامایی، هوشبری، فوریت‌های پزشکی، کامپیوتر، معماری، مکانیک، مهندسی اجرایی عمران، علوم ورزشی، حسابداری، تکنولوژی و طراحی دوخت و هنر‌های تجسمی است.

رشته های بدون آزمون و مبتنی بر سوابق تحصیلی دوره کاردانی شامل مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار، مهندسی بهداشت محیط، ساخت پروتزهای دندانی،‌ مدارک پزشکی، ایمنی صنعتی و محیط کار، ساخت و تولید، صنایع چوب و کاغذ-سازه های چوبی، صنایع شیمیایی، مواد،‌ معدن، نقشه برداری.

شهرسازی، صنایع نساجی،‌ مهندسی آبیاری، مهندسی منابع طبیعی- محیط زیست، پرورش طیور، پرورش گاو و گاومیش، تولیدات دامی،‌ تولیدات گیاهی، جنگلداری،‌ شیلات، چوب شناسی و صنایع چوب، علوم و صنایع غذایی،‌ گیاه پزشکی،‌ ماشین های کشاورزی، مرتع و آبخیزداری، و بازیافت است.

همچنین در رشته های آمار، آموزش ریاضی، آموزش حرفه و فن، آموزش دینی و عربی، آموزش راهنمایی و مشاوره، زبان انگلیسی زبان و ادبیات فارسی،‌ آموزش علوم تجربی، روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، مطالعات اجتماعی،‌ آموزش و پرورش ابتدایی، باستان شناسی.

تربیت معلم قرآن کریم، علوم انتظامی، علم اطلاعات و دانش شناسی، مدیریت،‌ حقوق قضایی- علوم ثبتی،‌ مرمت و احیای بناهای تاریخی)، موسیقی «نوازندگی ساز ایرانی»، طراحی پوشاک، علوم آزمایشگاهی دامپزشکی، بهداشت مواد غذایی، بهداشت مواد غذایی با منشاء دامی سوابق تحصیلی شرط پذیرش خواهد بود.

کلید دفترچه های سوال برای داوطلبان شخصی سازی شده است و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام هر داوطلب روی جلد دفترچه آزمون مشخص است و دفترچه ها به شکل D ، E و F برای داوطلبان تعبیه شده است.

نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۷ هفته آخر شهریورماه اعلام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج