۷۵۴۱۳۰
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

سلیمانی: دو آفساید اشتباه علیه استقلال اعلام شد

کارشناس داوری فوتبال می‌گوید اخراج نشدن وریا غفوری در بازی استقلال و ذوب‌آهن یک تصمیم درست بوده ولی باید این بازیکن یک کارت زرد دریافت می‌کرده است.

ایسنا: حیدر سلیمانی کارشناس داوری فوتبال درباره قضاوت بیژن حیدری در بازی استقلال و ذوب‌آهن اظهار کرد: بازی پربرخوردی بود و آقای بیژن حیدری سعی کرد در نیمه اول با خونسردی بازی را مدیریت کند. اگرچه در نیمه اول سه الی چهار برخورد وجود داشت اما بیژن حیدری در تمام موقعیت‌ها نزدیک به صحنه بود و اخطارهایی که به بازیکنان داد کاملا درست بود.

سلیمانی ادامه داد: در نیمه دوم بازی از شکل عادی خودش خارج شد و بسیار پربرخورد شد و شاهد اخطارهای زیادی از سوی داور بودیم. یکی از نکات اصلی این مسابقه صحنه گل اول تیم ذوب‌آهن بود که در آن برخورد شدیدی بین وریا غفوری و مهاجم ذوب‌آهن شکل گرفت. در فضای مجازی این مساله بیان شد که باید وریا غفوری از بازی اخراج می‌شد اما غفوری در این صحنه هیچ حرکت عمدی انجام نداد و صرفا به دنبال زدن توپ بود. این بازیکن باید یک کارت زرد دریافت می‌کرد اما مستحق دریافت کارت قرمز نبود.

سلیمانی: دو آفساید اشتباه علیه استقلال اعلام شد

سلیمانی در مورد آفسایدهایی که کمک داور در جریان بازی گرفت، اظهار کرد: در این بازی کمک داور در دقایق ۵۶، ۵۹ و ۷۹ اعلام آفساید کرد که آفسایدهای دقیقه ۵۶ و ۷۹ به اشتباه اعلام شد و باعث شد که موقعیت‌های استقلال در این دقایق از این تیم سلب شود.

او در مورد اخراجی‌هایی که در این بازی صورت گرفت، گفت: کارت قرمزهایی که آقای حیدری در این بازی استفاده کرد کاملا درست بود و خطاهایی که دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن انجام دادند مستحق کارت زرد دوم بودند و باید از بازی اخراج می‌شدند چون هر دو بازیکن با خطاهایی که انجام دادند باعث سلب موقعیت از هر دو تیم شدند.

سلیمانی ادامه داد: اخطارهایی که بیژن حیدری داد اگرچه تعداد آنها بسیار زیاد بود اما درست بود. او در دادن بعضی کارت‌ها می‌توانست مدیریت بیشتری انجام دهد ولی بازی به اندازه کافی پربرخورد بود که آقای حیدری بتواند در این بازی دست به کارت شود. این داور سعی کرد با خونسردی بازی را مدیریت کند اما تکل‌ها و خطاهای بازی طوری بود که باید داور در این بازی اخطار می‌داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد س

      آقاب بیطرررف یکی از مصادیق انجام خطا و گرفتن کارت بعد از عمدی بودن، بی احتیاطی هست یا نه؟ آیا وریا جان پاش رو بیش از اندازه بالا نیاورده؟ آیا ضربه آنقدر شدید نبوده که فک بازیکن هز دوطرف بشکنه ووو؟ اگر اعتباری دارید بخاطر لاپوشانی و حمایت از سوگلیتون خودتو ضایع نکن بیشتر از این

    • مهرداد س

      آقاب بیطرررف یکی از مصادیق انجام خطا و گرفتن کارت بعد از عمدی بودن، بی احتیاطی هست یا نه؟ آیا وریا جان پاش رو بیش از اندازه بالا نیاورده؟ آیا ضربه آنقدر شدید نبوده که فک بازیکن هز دوطرف بشکنه ووو؟ اگر اعتباری دارید بخاطر لاپوشانی و حمایت از سوگلیتون خودتو ضایع نکن بیشتر از این

    • بدون نام

      داورلنگی بیژن لنکی حیدری نباید برا استقلال سوت بزنه

    • بدون نام

      داورا چهارامتیاز گرفتن ازاستقلال

    • بدون نام

      مدیراستقلال باید نامه بزنه برا محرومیت بیژن حیدری لنگی

    • بدون نام

      اینو بگید به لنگیای نفهم و بی منطق که اصلا فوتبال حالیشون نیست
      لنگی حقیر

    • بدون نام

      لابد باید میکشتش
      بابا خودتا جمع کن از این ناجوانمردانه تر نمیشد دیگه زدو اخراجم نشد

    • بدون نام

      خیلی پستی حرف ادم پست خریدارنداره بازیکن بایداخراج میشد لولو زده وسط درواز صورت بازیکن رانابودکرده عمد نه عمد میکنی خاک توی سرت

    • آبی آسمونی

      البته با اشتباهات داوری لنگی ها باز هم قهرمان الکی لیگ میشوند.باید به حال این فوتبال گریه کرد.قهرمانی لنگی ها پیشاپیش کوفت پس پسی ها.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج