۷۵۴۱۷۵
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

امام جمعه ایلام: درگیر جنگ اقتصادی هستیم

امام جمعه ایلام گفت: آمریکایی‌ها می‌گویند اگر می‌خواهید زندگی کنید باید با ما کنار بیایید و قطعا به دنبال تسلیم شدن ماهستند.

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه ایلام گفت: آمریکایی‌ها می‌گویند اگر می‌خواهید زندگی کنید باید با ما کنار بیایید و قطعا به دنبال تسلیم شدن ماهستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدنقی لطفی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایلام با بیان این مطلب اظهار کرد: امروز جبهه جنگ جبهه اقتصادی است و در این جبهه دشمن شعار نمی‌دهد و رجز نمی‌خواند بلکه با تمامی اهرم‌های در اختیار خود وارد میدان شده است.

وی فرماندهی واحد این جنگ را در وزارت خزانه‌داری آمریکا ذکر کرد و افزود: باید در داخل کشور هم چنین احساسی برای مسئولین، نمایندگان مجلس، کارگزاران و مردم به وجود بیاید که درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم.

لطفی با اشاره به اینکه هر جنگی سازوکار مخصوص خود را دارد، تاکید کرد: ابتدا باید دید که دشمن از چه ابزار و اهرمی استفاده می‌کند؛ یکی از مؤلفه‌های مهم جنگ اقتصادی دشمن جنگ رسانه‌ای، تبلیغاتی و ایجاد موجی است که بر این محور شکل گرفته که تحریم‌ها اثر گذاشته و باعث صد چندان شدن مشکلات شده که باید با آن به مقابله پرداخت.

وی اظهار کرد: وقتی به نام یک متوفی ۱۰ هزار و ۵۰۰ گوشی تلفن همراه وارد می‌شود یا به نام یک زن که به نان شب محتاج است هزاران خودرو گران قیمت وارد می‌شود یا سلطان سکه ۳۸ هزار سکه از بیت‌المال بی‌زبان بی‌پناه بی‌کس به تاراج می‌برد این تقصیر تحریم‌ها است؟

امام جمعه ایلام مذاکره با آمریکا را به معنی تسلیم عنوان و اظهار کرد: مذاکره با کشور متخاصم از اختیارات رهبری است و ثانیا مگر می‌شود به آمریکا اعتماد کرد؟ مگر آمریکا با کمال وقاحت از برجام خارج نشد و به تعهدات خودش پشت پا نزد؟

درخواست جدی مردم برخورد قاطع و سریع با دزدان، محتکران و مفسدان اقتصادی است

امام جمعه موقت قزوین گفت: مردم خواهان برخورد قاطع و سریع مسئولان اجرایی و قضایی با دزدان، محتکران و مفسدان اقتصادی در کشور هستند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام علی قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین با اشاره به پیشنهاد مذاکره شیطنت‌آمیز رئیس‌جمهور آمریکا اظهار کرد: این پیشنهاد در بین دل‌باختگان به آمریکا ولوله‌ای را ایجاد کرده است اما پیامبر اکر(ص) فرمودند«مومن از یک سوراخ چندبار گزیده نمی‌شود».

وی افزود: کشور ما بارها بر سر میز مذاکره با آمریکا نشسته است اما سران آمریکایی هیچ‌گاه به تهعدات خود پای‌بند نبوده و هر بار به بهانه‌های واهی از عمل به آن خودداری کرده‌اند و نمونه بارز آن برجام است که بعد از خروج آمریکا از آن طرفین مذاکرات در حال دمیدن تنفس مصنوعی بر پیکر بی‌جان آن هستند.

اما جمعه موقت قزوین عنوان کرد: ترامپ سخن از مذاکرات بدون قید و شرط با ایران می‌زند اما به اقرار روزنامه‌های آمریکایی وی در طول ۵۵۸ روز حکومت خود ۴ هزار و ۲۲۹ مورد سخن دروغ گفته است لذا نباید به حرف‌های شیطنت‌آمیز وی اهمیت داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دیدگاه

      وقتی بیمار می شوید و برای درمان خارج می رفتید جنگ اقتصادی نداشتیم؟

    • بدون نام

      باماشین گران وتجمل .

    • سید نقی

      پرادو چند بخش...بخش اول پ....پول و پارتی و پرادو سواری..کاری نداریم اما امام جمعه پرادو نداشته باشه نمیشه...مرحوم امام و فرزندان رهبری نگاه کن و مطالعه کنید..از پرادو استفاده نکردن.تامین امنیت جان هم در نظر گرفتن.فرزندان رهبری ساده زیست هستند .....

    • بدون نام

      نه بابا .... !!!

    • بی نام

      اگر بگیم اقای فلانی امام جمعه ایلام شما درست میگید روی صفحه میزارید واین بسی اشتباه ست.

    • صابر فرخی

      درگیر جنگ اقتصادی نیستم. کلید درب بیت المال را .....

    • بدون نام

      ملت بدبخت شما که نه

    • آ زاد

      ... مردم عادی غرق. درجنگ بین مرگ وزندگی شرم آ ور و شرمندگی در برابر زن ،بچه،بقال ،قصاب ،بانکهای ربا خوار که خون مردم را می مکند،چرا عزیز همیشه مطالب رو سانسور می کنی مگر بی طرف نیستی ،که نیستی ؟.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج