۷۵۴۲۳۰
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

برنامه‌ریزی برای درمان اقساطی ناباروری

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم گفت: خدمات در مراکز درمان ناباروری هزینه‌بر است، در این راستا تعاملی بین جهاددانشگاهی قم و بانک تجارت صورت گرفته که با معرفی بیماران هزینه‌ها به صورت اقساطی اخذ شود.

خبرگزاری ایسنا: رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم گفت: خدمات در مراکز درمان ناباروری هزینه‌بر است، در این راستا تعاملی بین جهاددانشگاهی قم و بانک تجارت صورت گرفته که با معرفی بیماران هزینه‌ها به صورت اقساطی اخذ شود.

دکتر محمد حیدری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم در مصلی قدس، با گرامیداشت سالروز تاسیس جهاددانشگاهی در ۱۶مرداد، عنوان کرد:

جهاددانشگاهی در حوزه‌های آموزش و پژوهش با رویکرد پرکردن خلاءهای موجود در کشور ورود کرده است، انقلاب اسلامی از ابتدا با تحریم‌های دشمن مواجه بود، جهاددانشگاهی نیز از همان ابتدا نیازها را مطالعه و نقاط ضعف و قوت تولید داخل را احصاء و با همکاری دانشگاه‌ها خلأها را پر کرد.

وی با اشاره به فعالیت ۴۶ واحد جهاددانشگاهی در کشور، گفت: در هر استان حداقل یک واحد فعالیت دارد و هر واحد استانی ده‌ها واحد و مرکز تخصصی فعال را شامل می‌شود که نیازهای استان را مرتفع می‌کنند، از جمله ده‌ها مرکز رشد جهاددانشگاهی که در استان‌ها با رسالت شناسایی و شکوفایی استعدادهای نخبگان در راستای ارائه خدمات تخصصی به کشور فعالیت دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد سلطان

      یعنی تو این کشور باید فرزندآورد! حیف از یک موجود بیجان نیست که ما به این جهنم واردش کنیم!

    • بدون نام

      واقعا چرا؟ بچه کم داریم یا نسلمون داره مثل دایناسور ها نابود میشه؟؟ این همه بچه بی سرپرست و بد سرپرست تو بهزیستیا هست اونوقت خانواده ها نگران نسلشون هستن؟؟ خخخخخخخ بابا بس کنید! اخوی من و همسرش دوتا بچه از بهزیست آوردن و خیر و برکت زندگیو برا خودشون خریدن! دولت بجای این کارا به بهزیستیا برسه!

    • bsaa

      کاش هیچ وقت بچه نداشتم تا الان شرمنده باشم

    • بدون نام

      با اینهمه بیکاری و بی آبی و بی آیندگی چطور بعضی ها بچه میخواهند. یک سگ نگه داری کنید خواهید دید که چقدر حس بچه را چندین برابر به شما میدهد.

    • یوناس حقی

      آخه آدم حسابی تو اوضاع الان کسیکه میتونه تیم فوتبال از بچه هاش تشکیل بده مراقبت میکنه که این کار رو نکنه و تمام پیشگیری ها رو انجام میده ، بعد اونی که راحت و بچه دار نمیشه سرش درد میکنه مگه بیاد تو این اوضاع و آینده نامعلوم باهزار زحمت بچه دار بشه !!!؟؟؟؟

    • بدون نام

      مملکت دزد یعنی همین در اکثر کشور ها وقتی توقع افزایش جمعیت از مردم را دارند و کسی بعلت یکسری مشکلات ناباروری که دارند و از عهده مخارج این کاربر نمیان دولتشان برای این درمان هزینه ها را تقبل میکنند ولی .... بعلت بزرگ بودن جیبشان میگند اقسادی به این درمان کمک میکنند!!!! نمیدونم این ثروتی که در ایرانه ارث پدرشونه که زورشان میاد به صاحبش کمک کنند ؟؟؟

    • بدون نام

      خیلی خوب یاقسطش وکم کنیدویارایگان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج