جاباما
۷۵۴۲۹۳
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

عزیزی: هوادار فحش بدهد، من کارم را انجام می‌دهم

سرمربی تیم فوتبال سپیدود رشت گفت: هواداران سپیدرود حق دارند ناراحت باشند، اما من کارم را انجام می‌دهم.

تسنیم: خداداد عزیزی درباره شکست سنگین ۶ بر یک سپیدرود رشت برابر سپاهان در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی را باختیم، چه چیزی باید بگویم؟ فوتبال است، یک روز می‌بریم، یک روز هم می‌بازیم.

وی در مورد عصبانیتش کنار خط و اخراجش توسط داور گفت: بیشتر بحث من با داور (محمدحسین زاهدی‌فرد) بود، ما سه بر صفر عقب بودیم، بازیکن ۵ متر در آفساید بود، اما آن را نمی‌گیرند. وقتی ما سه بر صفر عقب بودیم، نمی‌دانم داور دنبال چه چیزی بود. دقیقه سوم بازی، توپ مدافع ما به حریف خورده، داور به سود آنها خطا می‌گیرد. این ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی فشار زیادی به ما وارد کرد. اعتراض هم می‌کنیم، اخراج می‌شویم. می‌گوییم چرا اخراج کردید، می‌گویند چون اعتراض و بی‌احترامی کرده‌ای.

سرمربی سپیدرود رشت تصریح کرد: زورمان به سپاهان نمی‌رسید، اما آقای داور! دنبال چه چیزی بودی؟ خودم هم نمی‌دانم داور دنبال چه چیزی بود و گیج شده‌ام.

عزیزی: هوادار فحش بدهد، من کارم را انجام می‌دهم

عزیزی در رابطه با شعارهای هواداران سپیدرود علیه او و بازیکنانش گفت: فوتبال همین است و همه جا این اتفاقات می‌افتد. 20 بازی دیگر هم شعار بدهند، کارم را انجام می‌دهم، چون با باشگاه قرارداد دارم. کاری هم ندارم تماشاچی چه چیزی می‌گوید. طبیعتا ما و بازیکنان دوست نداریم، ببازیم. زورمان به سپاهان نرسید، همانطور که هفته پیش زورمان به سایپا نرسید. ما هم از این شکست ناراحتیم.

وی در واکنش به اینکه عصبانیت او به حدی بود که مدام به کسانی که حرفی می‌زدند، واکنش نشان می‌داد، گفت: من کارم را انجام می‌دهم، امیر قلعه‌نویی کنار خط به من گفت که 70 هزار نفر هم به من فحاشی کردند. من با باشگاه سپیدرود سه سال قرارداد دارم و کارم را انجام می‌دهم. دو هفته است که شکست خورده‌ایم، ممکن است هفته بعد هم ببازیم. مدیران باشگاه هر موقع خواستند، می‌توانند من را عوض کنند.

سرمربی سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: هر کسی جوابگوی اعمال خودش است. برزیل در جام جهانی و در کشور خودش مقابل آلمان 7 گل خورد، ما 6 گل خوردیم. هفته‌های دیگر هم می‌بازیم. من گفته بودم که تا هفته چهارم، پنجم حرفی برای گفتن نداریم. تماشاگران سپیدرود دوست دارند، فحش بدهند. هر کسی راهی را انتخاب کرده است. طبیعی است وقتی به من و بازیکنانم توهین می‌شود، ناراحت می‌شوم، اما این قانون فوتبال است. من با باشگاه سپیدرود قرارداد دارم و مدیران باشگاه تصمیم گیرنده هستند.

عزیزی در رابطه با اینکه سپیدرود پیش از آغاز فصل دو تکه شده و همین مسئله به تیمش آسیب رسانده است، به تسنیم گفت: کاری به این قضیه ندارم، کار ما فنی است. من قراردادی با محمد نوین و توصلی (مالک و مدیرعامل باشگاه) دارم و کارم را انجام می‌دهم. کسی هم به غیر از مدیران باشگاه نمی‌تواند به من بگوید که بالای چشمت ابروست.

وی در پایان در خصوص اینکه چه صحبتی با هواداران سپیدرود دارد، گفت: صحبتی ندارم، آنها طرفدار تیم‌شان هستند و حق دارند ناراحت باشند. آنها می‌توانند تا صبح فحش بدهند، اما من کار خودم را می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد س

      مردم بیمعرفت

    • ایرانی.

      اقای عزیزی من کوردم ونه هوادارسپیدرودم نه چسبیده اونا.من پرسپولیسیم وبه شمابعنوان بازیکن سابق تیم ملی کشورم احترام مبزارم.گفتی قرادادداری درسته وحرفت هم قانونی وهم درست امافکرابروی خودتوبکن وتازوده وبهت بیشترازین بی احترامی نشده کناربکش.ضمنابعرضتم برسونم که توکرمانشاه زندگی میکنم وکاریم به شمالی هاندارم.

    • بدون نام

      من پیش بینی ۵ هفته رو کردم ول کنی بری از قبل از بازی ها راستی چرا از میناوند مشورت نمیگیری خیلی مهره قابل احترامیه تو حیاط خونه شون

    • مازیار

      اخه مدیران باشگاه با چه منطقی تو رو اوردن تو سپید رود تو کدوم تیم موفق بودی که این دومیش باشه .

    • نسل سوخته

      آقای عزیزی درسته بازیکن بزرگ،خوب ودوسداشتنی بودی ولی هیچوقت مربی بزرگی نبودی.بنظرم مربیگری روبزاری کناربهتره چون ازمحبوبیتت کاسته میشه

    • ایمو

      ازبس بی غیرت وبی آبرو و بی شخصیتی که برات فحش خوردن مهم نیست... ابرو هرچی مرده بردی.

    • ایمو

      ازبس بی غیرت وبی آبرو و بی شخصیتی که برات فحش خوردن مهم نیست... ابرو هرچی مرده بردی.

    • سعید

      بابا رو که رو نیست هر جا رفته همین بوده گند زده به همه چی. ولی بدتر از این اون مالک باشگاه ست که حتماً دیده عزیزی هر کجا رفته به خاطر نداشتن دانش مربیگری و شلوغ بازی اخراجش کردند ولی بازهم سرنوشت یک تیم بزرگ دستش سپرده.

    • بدون نام

      اقای عزیزی قبول کن مربی نیستی ،وقتی یک تیم تنبل داری،بدن بازیکنانت گوشتی هستندوتوان دویدن ندارند،چرا این مسئولیت را قبول کردی حالا که قبول کردی در مقابل یک تیم هجومی وپر مهره و ثروتمند چرا تهاجمی بازی کردی که هی پشت سرهم گل خوردی،تیمت باید برای بقا بجنگند نه قهرمانی پس ابتدا تا زمانیکه بازیکنانت اماده نیستند دفاعی بازی کن چرا در بازی تهاجمی هم بازیکنانت جا می مانند وهم دفاعت کاملا باز می شود.مربیگری تجربه و دانش می خواهد تو کدامش را داری،تحصیلات داری ،نه،زیر نظر کدام مربی کار کردی،که بگوئیم تجربه کسب کردی،پس قبول کن خودت هم مقصری.

    • حمید

      سپیدرود با همه مشکلاتی که داشت توانست به کمک کارتر علی کریمی خودش را در لیگ برتر حفظ کند.باید مردم گیلان اجازه نمی دادند ترکیب مدیریت فنی از این تیم جدا شود.عزیزی در فوتبال ما اسطوره و شخصیتی دوست داشتنی دارد.اما فوتبال بیرحم است و همه دنبال پیروزی .سپیدرود با این وضعیت سقوطش حتمی خواهد بود و عزیزی تنها خودش را زیر سوال برد

    • بدون نام

      شما کجا تا حالا نتیجه گرفتی که اون الدنگ شما را گذاشته سر مربی تیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج