۷۵۴۲۹۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فیروز کریمی: دروازه‌بان‌مان جریمه می‌شود

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی شهریار تبریز می‌گوید گلی که تیمش از صنعت نفت دریافت کرده برایش قابل پیش‌بینی نبود.

ایسنا: فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی شهریار تبریز پس از تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم هر دو تیم موقعیت‌های خوبی را برای گلزنی داشتند.

درست است که صنعت نفت دچار تغییرات قابل توجهی شده اما ما شناخت نسبی روی این تیم داشتیم. بر مبنای همان شناختی که از صنعت نفت داشتیم برنامه‌ریزی کردیم. بازی‌ای که ما مقابل صنعت نفت انجام دادیم شرایطش از نظر جو بدون تماشاگر مثل بازی با سپاهان بود.

دو تیم از نقاط ضعف و قوت یکدیگر باخبر بودند. گلی که ما در این مسابقه به ثمر رساندیم، گلی بود که نحوه به ثمر رسیدنش برای ما قابل پیش‌بینی بود. اما گلی را که دریافت کردیم، به هیچ عنوان برای ما قابل پیش‌بینی نبود. قطعا دروازه‌بان در خوردن این گل مقصر بود. دروازه‌بان به علت عملکرد ضعیفی که داشت ۵ درصد از دستمزدش کسر خواهد شد. به نظر بنده نتیجه این مسابقه عادلانه بود.

او در مورد تغییر نام باشگاه اظهار کرد: در ماهیت کار هیچ تغییری ایجاد نشد. این تیم همان تیم گسترش فولاد است با همان نفرات بازیکنان و با همان تفکرات. منتها ماشین‌سازی تیمی باقدمت و دوست‌داشتنی است، مثل تیم صنعت نفت.

فیروز کریمی: دروازه‌بان‌مان جریمه می‌شود

حیف است که تیم ما از وجود تماشاگر بی‌بهره باشد. خیلی از تیم‌ها مثل تیم سیاه جامگان و بسیاری از تیم‌های دسته یکی دارای هواداران بسیار خوبی هستند. تماشاگران بازی‌های ما هم اگر به هوادار تبدیل شوند، می‌توانند به ما کمک کنند در غیر این صورت هیچ اتفاق مثبتی رخ نمی‌دهد. فکر می‌کنم این تغییرات رخ داده در آینده به نفع ما خواهد بود.

او درباره تیم صنعت نفت گفت: صنعت نفت آبادان نسبت به سال گذشته تیم خوب و بهتری شده پارسال با وجود کرار جاسم ما می‌دانستیم که چه تاکتیکی را در مقابل این تیم پیاده کنیم اما در این بازی ما نمی‌دانستیم چه تاکتیکی را برای غلبه بر صنعت نفت پیاده کنیم.

تقریبا تمام بازیکنان در کار تیمی سهیم بودند و عملکرد خوبی داشتند. تیمی اگر بخواهد جلوی صنعت نفت به رقابت بپردازد در شرایط سختی قرار خواهد گرفت. ما سعی کردیم در مقابل این تیم فوتبال بازی کنیم اما تلفات دادیم. ما در این بازی دو مصدوم برجای گذاشتیم. اما به هر حال ما سعی کردیم فوتبالی ارائه کنیم که هم درخور تیم ماشین‌سازی باشد و هم درخور تیم مقابل‌مان. امیدوارم که صنعت نفت در آینده موفق باشد. ما سعی می‌کنیم که در تبریز میزبان خوبی برای این تیم باشیم.

او در پاسخ به این سوال که اگر تماشاگران در این مسابقه بودند شاید نتیجه بازی تغییر می‌کرد، گفت: این عامل نمی‌تواند تنها عامل تعیین کننده باشد. ممکن بود که تماشاگران در این مسابقه بودند و ما موقعیت‌هایی که از دست دادیم را به گل تبدیل می‌کردیم و در عوض تیم صنعت نفت هم شاید اگر تماشاگران در این مسابقه حضور داشتند از موقعیت‌هایش استفاده نمی‌کرد. اما شیرینی مسابقه به حضور تماشاگران است آن هم هواداران خونگرم آبادانی. ان‌شاءالله که این اتفاق عبرتی باشد تا دیگر شاهد از این دست اتفاقات نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مازیار

      خودت هم اشتباه کنی پنج درصد از حقوقت رو کم میکنی؟ تو حق نداری کسی رو جریمه کنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج