۷۵۴۳۲۲
۱۲ نظر
۵۰۱۰
۱۲ نظر
۵۰۱۰
پ

خانه دختران فراری در مشهد را چه کسی به آتش کشید؟

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با اشاره به آتش‌سوزی مرکز دخترانه مداخله در بحران بهزیستی مشهد از بستری شدن ۸ دختر مددجو در بیمارستان بر اثر این حادثه خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: حمیدرضا پور یوسف مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی اظهار کرد: متاسفانه در اثر وقوع آتش سوزی شب گذشته در مرکز مداخله در بحران اورژانس اجتماعی شهر مشهد در استان خراسان رضوی، ۸ نفر از دخترانی که در این مرکز حضور داشتند دچار سوختگی شده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: بلافاصله پس از اعلام گزارش وقوع آتش سوزی، دخترانی که دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان منتقل شدند و ۲ تن از آنان امروز پس از مداوا از بیمارستان مرخص خواهند شد.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی همچنین یادآور شد: به گفته پزشکان معالج، سوختگی دختران مرکز مداخله در بحران سوختگی درجه ۱ و ۲ است و روند درمان آن‌ها به دقت پیگیری و دنبال خواهد شد. پور یوسف خاطرنشان کرد: علت وقوع آتش سوزی در مرکز مداخله در بحران شب گذشته شهر مشهد در استان خراسان رضوی هنوز مشخص نیست و توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

وی تاکید کرد: در مراکز مداخله در بحران که دختران خشونت دیده و در معرض آسیب حضور دارند، امکان وقوع چنین اتفاقاتی وجود دارد و علت وقوع حادثه توسط عوامل نظارت بهزیستی در دست بررسی قرار دارد.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی اضافه کرد: مرکز مداخله در بحران فوق یک مرکز دولتی است و توسط بخش دولتی مدیریت می‌شود و از دختران فراری و خشونت دیده نگهداری می‌کند.

پوریوسف تصریح کرد: به گفته تیم پزشکی معالج دختران آسیب دیده مرکز مداخله در بحران شهر مشهد، در میان دخترانی که شب گذشته در این مرکز دچار سوختگی شده‌اند، سوختگی درجه ۳ و عمیق مشاهده نمی‌شود. وی یادآور شد: همه دختران مرکز مداخله در بحران مشهد برای اطمینان خاطر به بیمارستان منتقل شده و هیچ یک از آن‌ها فوت نکرده است و تنها ۸ نفر از آنان بستری شده‌اند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: چند مورد به عنوان پیش فرض علت وقوع آتش سوزی مطرح است و یکی از پیش فرض‌ها این است که خود دختران فراری حاضر در مرکز مداخله در بحران، عامل وقوع آتش سوزی باشند، اما صحت این موضوع نیز در دست بررسی است و کلانتری و مسئولان مربوطه در حال پیگیری مسئله و مشخص شدن علت دقیق آن هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فریبا

      امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوئ
      حدا به دادشون برسه الهی...

      پاسخ ها

      • دروغگو

        دخترانی که از خانه و کاشانه و خانواده گریزان میشوند و خود را در این جامعه بحران زده می سپارند، هنوز از کلیه مسئولین ذیربط و کارشناسان اجتماعی و مردم شناسی و غیره حتی یک نفر به دنبال ریشه اینکه فرار ولی بدبختی حرکت هرچند کوچک ننموده و منتظر اینکه یا دختری خود بیاد مشکل را تعریف کنه و بشکافد و یا فقط آمار عددی خشک و خالی اعلام کنند، پیشگیری واقعه مسلم است که از درمان بخنذ جواب میدهد، از کجا معلوم که یکی آدمی متعصب نیز این خانه آنان را به آتش کشیده که مثلاً بگه فرار یک دختر آینده اینچنینی دارد، از مسئولین خواهشمندم به دذث دل این گونه دختران بنشینید و گوش کنید آنان که روانشناس، جامعه شناس و در این مسیر کاری میتوانند جهت بهبود انجام دهند، آستین بالا بزنند نه اینکه خود بروند سواستفاده کنند،!! این دختران سرمایه آینده کشور هستند،با نگاهی مثبت و دلسوزانه قدم پیش بگذارند، البته صدالبته دولت بودجه تحقیق و کارهای لازم را فراهم کند، شاید امیدی باشد،

    • میلاد

      فساد داخل شهر مشهد حرف اولو میزنه من کسی رو میشناسم مشهد زندگی میکنه که برای چندساعت سوار هواپیما میشه میره1000کیلومتر دور ازمشهد تن فروشی میکنه وهمون روز باهواپیما برمیگرده خونش
      این دولت باید ننگ کنه که مردم از نداشتن دارن خودفروشی میکنه اونم داخل شهر مشهد مقدس
      واقعا بریدبمیرید همتان کلا بردارین ازبزرگ تا کوچیکتان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش کجامیره
        کشورهای عربی منطقه دیگه
        خاک برسرمون

      • دروغگو

        میلاد جان با اینکه حرف شما مورد تصدیق است اما این دختران شاید از بهترین دخترها باشند و یک اشتباه یک انتخاب بد و یا فقر اقتصادی یا فقر فرهنگی اینان را از خانه فراری کرده نباید دوباره چماق برداریم بر سر آنان بکوبیم، مسئولین در ایم راستا کم تقصیر نیستند، آدم صادق میخواد با لیاقت،در کار خود حرفه ای البتبودجه لازم را دولت باید تهیه کند، فوری نه اینکه بگذارد چندها نفر دیگر بر آمار آنان افزوده شود، از زمانی که ... صیغه یا ازدواج سفید باب شد این معضلات هم هرروز از روز پیش بیشتر شد، خداوند کمک کند تا نجاتشان دهند، ه

    • بدون نام

      بابا آتیش سوزیا همشون عمدی هستش چرا خودتون زدین به نفهمی؟چی شده که تو کل کشور روزانه چن جا آتیش سوزی میشه چرا اطلاع رسانی نمیکنید چرا نمیگید که عمدی هستن؟

      پاسخ ها

      • دروغگو

        کاربر گرامی. 06/32 لااقل لطف کن چند کاممت بخون بعد اظهار نظر بفرما من گفتم که اینان متعصبان خشک هستند مجدد گفتم اینان همان اسید پاش ها هستند اما کاری از ما ساخته نیست لطف کن بخوان متوجه میشی چون درسته منطقه نامم دروغگو است اما یکی کلمه بجز راست و حقیقت بر زبان نمی آورم،

    • سوگل

      معلومه کی آتش کشید ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معلومه کسی اسید می پاشه این آتش ها رت هم میتواند روشن کند،

    • مرادکچل

      یه صدباردیگه توخبرتون میگفتین مرکزمداخله دربهران

    • بدون نام

      میلاد لایک دادم.اما این بحرررران کار مردان خودسر هست که فساد اخلاقی کل مشهدرا گرفته راهش تعطیل کردن وممنوعیت توریست هست.....

      پاسخ ها

      • بینام

        چطوری لایک میدید مال من لایک نمیاد کسی توضیح بده ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج